Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

"Det var jo et søtt lite hus."

630m2 hus + 1,2 mål tomt til 35 mill. Ja, får vel akkurat så vidt plass til bikkja.

"Har tilogmed lært meg å betale regninger. Først sendte jeg penger i konvolutten men da sa de at det kan man ikke gjøre." Oink, oink.

Enten er hun tidenes Oscar-kandidat eller så .. vel, god underholdning er det åkke som. Føler meg litt slem nå men kan bare ikke dy meg :popcorn:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

"Det var jo et søtt lite hus."

630m2 hus + 1,2 mål tomt til 35 mill. Ja, får vel akkurat så vidt plass til bikkja.

"Har tilogmed lært meg å betale regninger. Først sendte jeg penger i konvolutten men da sa de at det kan man ikke gjøre." Oink, oink.

Enten er hun tidenes Oscar-kandidat eller så .. vel, god underholdning er det åkke som. Føler meg litt slem nå men kan bare ikke dy meg :popcorn:

:skratte: :skratte: :skratte: :skratte: :skratte:

I dag hadde hun mange hysterisk morsomme kommentarer - særlig den med at det var et søtt lite hus og den om at hun er så uavhengig måtte jeg bare flire av...

Skrevet

jeg tror ikke vi skal være for slemme med disse jentene. meg jeg tror vi kan slå fast at de ikke akkurat er krem eksempler på rakettforskere noen av dem. men, om de spiller eller ikke, det vet ikke jeg. det er sikkert noen som spiller for å virke dum, men egentlig så er de ikke det?

Jeg mener nå at viss man spiller dummere enn det man er, så er man ikke så smart i utgangspunktet...

hehe

Skrevet

Synes hun er litt søt hun med hunden jeg da.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ahh hun med hunden bare irriterer meg altså! Lurer på om hun virkelig er så dum

Skrevet

At Siv Cotton tror hun ser yngre ut enn sine 38 år er en vits. Snakk om å bli blind av ansiktsbehandlinger!!!Hun ser jo ut som om hun er 50.

Skrevet

Så at hun modellen sa at hun ikke hadde gjort noen forandringer på kroppen sin annet enn tannbleking. Vel, den overleppa hennes ser jammen ikke mye naturlig ut, og på bildet vi så fra Frøken Norge var den da vitterlig ikke så stor?

Hun med hunden er jo veldig spesiell. Skilt to ganger i en alder av 28 år..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

At Siv Cotton tror hun ser yngre ut enn sine 38 år er en vits. Snakk om å bli blind av ansiktsbehandlinger!!!Hun ser jo ut som om hun er 50.

Kunne ikke vært mer enig.

Det er mulig hun har kropp som en 25-åring, men hun ser mye eldre ut enn det hun egentlig er i ansiktet. Hun er så stram og helt uten ansiktsuttrykk. Jeg ble veldig overrasket da jeg leste at hun kun var 38 år. Et eller annet sted på veien må hun ha feila veldig.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Enda godt det ikke bare er jeg som synes det. Har sittet og hørt på uttalelsene hennes om hvor ung hun ser ut og tenkt i mitt stille sinn at hadde hun sagt hun var 50 hadde jeg ikke leet et øyelokk. Følte meg nesten litt slem og lurte på om jeg var fullstendig blind for hennes ungdommelighet, men etter å ha lest her tror jeg heller det er motsatt. Men ung kropp har hun nok.

Skrevet

Enda godt det ikke bare er jeg som synes det. Har sittet og hørt på uttalelsene hennes om hvor ung hun ser ut og tenkt i mitt stille sinn at hadde hun sagt hun var 50 hadde jeg ikke leet et øyelokk. Følte meg nesten litt slem og lurte på om jeg var fullstendig blind for hennes ungdommelighet, men etter å ha lest her tror jeg heller det er motsatt. Men ung kropp har hun nok.

Synes egentlig ikke kroppen hennes ser så ung ut heller. Trent? Ja. Ung? Nei.

Skrevet

Siv ser ut som hun er mellom 45 og 50 år. Det ser hvert fall ikke ut som hun er 38! Fikk helt sjokk da jeg fikk vite hvor gammel hun var. Hun er veldig stram i maska ja

Skrevet

Hun er ikke bare stram i maska, men hele ansiktet er liksom "puffet" av alle fillerne hun har tatt. Hun er litt i samme gate som Jan Thomas. Han er jo også helt blind.

Skrevet

Måtte le da hun ville glatte ut smilerynkene og... :fnise: Hun er godt eksempel på hvorfor jeg ikke skal prove botox..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes verken Siv eller vennina trengte noe botox. Jeg måtte å le da hun ville glatte ut smilerynken. hallo alle har jo det uansett hvor gammel man er. Lurer på åssen Siv blir seendes ut når hun har passert 50år. Sikkert så stram at hun ikke klarer å smile en gang.

• 2 uker senere...
Skrevet

Er Siw bare 38 år? Jeg trodde hun var eldre. Hvert fall i 40 årene. Hun ser ikke ut som en 22 åring som hun selv sa.

Har noen av de (utenom ho som driver den butikken) ordentlige jobber?

enig, ville tippet hu på 45. så skikkelig kjerring ut.

Gjest Nanette
Skrevet

Ja, hu ser eldre ut pga at hu ser så rar ut i ansiktet etter alle fillerne og hva hun nå har gjort med det ansiktet sitt. Lurer litt på hvordan hun egentlig ville ha sett ut, sikkert mye finere. Natulig iallefall.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Stakkars hun Antonette. Kom bare 2 jenter på audition for musikk videoen hennes. Så flaut. Kan ikke helt tro at den sangen hennes ble en stor hit akkurat :fnise:

Gjest Bloodless
Skrevet

Frenchie, frenchie noo! Gudfader, den dama er så sinnsykt irriterende og dum at jeg ikke klarer se på.

Skrevet

Ja, hu ser eldre ut pga at hu ser så rar ut i ansiktet etter alle fillerne og hva hun nå har gjort med det ansiktet sitt. Lurer litt på hvordan hun egentlig ville ha sett ut, sikkert mye finere. Natulig iallefall.

Hvem som helst kan sikkert få et litt forkvaklet forhold til sånt ved å leve i det miljøet.

Skrevet

Tror hun egentlig hadde vært ganske pen om hun ikke hadde ødelagt ansiktet sitt sånn...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...