Cava Queen Skrevet 20. april 2010 #21 Skrevet 20. april 2010 Er Siw bare 38 år? Jeg trodde hun var eldre. Hvert fall i 40 årene. Hun ser ikke ut som en 22 åring som hun selv sa. Har noen av de (utenom ho som driver den butikken) ordentlige jobber? Det var vel kroppen hun mente at så ut som en 22-åring. Og det skal hun ha. Hun er veltrent og flott. Men i ansiktet kan hun se eldre ut enn hun virkelig er. Siv har jo fortalt at hun jobbet som selger av legemidler før men at hun sa opp jobben sin for en stund siden for å vie tiden til datteren og ta vare på seg selv. Christine lever på skilsmisseoppgjøret etter at hun var gift med en riking. Hun syngedama aner jeg ikke. Hun har vært modell og prøver må å bygge seg opp en karriere som sanger... Ehhh, hun høres ikke helt bra ut, så hvordan hun kan tjene penger på stemmen sin aner ikke jeg.... Har vel en eksmann som har betalt hun også. Christine synes jeg forøvrig er vanvittig irriterende. Bare fnising og barnslig oppførsel.
smalls Skrevet 20. april 2010 #22 Skrevet 20. april 2010 "Jeg sluttet i jobben min for å få bedre tid til hus,shopping og ikke minst kroppen min" Jaja er fint når man kan leve av pengene til mannen. Hvor gammel er dattra hennes? Normale mennesker kan ikke bare slutte i jobben sin for å få bedre tid til dattra.
Sol79 Skrevet 21. april 2010 #23 Skrevet 21. april 2010 Jeg syns nesten litt synd i hun med bikkja. Hun hadde ikke sett mora si på tre år, og når de endelig møtes kommer hun for seint til flyplassen og gir mora si en halvhjertlig klem til tross for at de er såååå close. Virka som mora bare var der en dag før hun dro videre også, men mulig jeg misforsto. Leste et intervju med henne i VG eller Se og Hør der hun sa at alle amerikanere kun var ute etter pengene dine. Hva er det hun selv har vært da som lever på et skilmisseoppgjør? Smarting...
Gjest AnonymBruker Skrevet 21. april 2010 #24 Skrevet 21. april 2010 Klarer ikke ho hundedama å gjøre ting uten hunden sin eller?? Hun tok med seg hunden til og med da hun skulle øvelseskjøre også måtte han kjørelæreren holde hunden mens hun kjørte:s
Camz Skrevet 21. april 2010 #25 Skrevet 21. april 2010 synes det var kjedelig. Svenske hollywoodfruer derimot, synes jeg er artig.
MarianneE Skrevet 21. april 2010 #26 Skrevet 21. april 2010 De norske hollywoodfruene virker litt air-heads igrunn....
Sol79 Skrevet 22. april 2010 #27 Skrevet 22. april 2010 Ja vi elsker Hollywood har mye bedre karakterer enn Norske Hollywoodfruer.
Red headed girl Skrevet 27. april 2010 #28 Skrevet 27. april 2010 Gud bedre så barnslig hun sørlandsjenta er! Jeg blir helt oppgitt.. "Det er jo en god investasjon", trodde jeg skulle le meg i hel:D Eller da hun seriøst trodde hun kunne kjøre bil etter den lille seansen på parkeringsplassen.. Er det mulig?! Skulle likt å sett henne kjøre bil med manuell gir..
Sølvdugg Skrevet 27. april 2010 #30 Skrevet 27. april 2010 Har noen av de (utenom ho som driver den butikken) ordentlige jobber? Tror ikke det. Hun med bikkja lever på skilsmisseoppgjøre ihvertfall. Og mener å huske at hun siw ikke jobber heller. (Og må bare si at jeg lo godt når hun dama trodde hun kunne gå rett på oppkjøring etter en runde på parkeringsplassen. At sånne obligatoriske greier bare var for å tyne penger av folk som henne som faktisk kunne kjøre )
Gjest AnonymBruker Skrevet 27. april 2010 #31 Skrevet 27. april 2010 Christine irriterer meg!! Hvem er det som tar med seg hunden sin på en kjøretime?? Lurer på hvor lenge hun skal leve av skilsmisseoppgjøret
Sølvdugg Skrevet 27. april 2010 #32 Skrevet 27. april 2010 Kommer an på hvor stort det skilsmisseoppgjøret er det vettu
Pooo Skrevet 27. april 2010 #33 Skrevet 27. april 2010 jeg tror ikke vi skal være for slemme med disse jentene. meg jeg tror vi kan slå fast at de ikke akkurat er krem eksempler på rakettforskere noen av dem. men, om de spiller eller ikke, det vet ikke jeg. det er sikkert noen som spiller for å virke dum, men egentlig så er de ikke det?
Sølvdugg Skrevet 27. april 2010 #34 Skrevet 27. april 2010 Jeg liker veldig godt hun som driver undertøysbutikken. Synes hun virker som en oppegående og koselig dame
Gjest Linda sofie Skrevet 27. april 2010 #35 Skrevet 27. april 2010 jeg tror ikke vi skal være for slemme med disse jentene. meg jeg tror vi kan slå fast at de ikke akkurat er krem eksempler på rakettforskere noen av dem. men, om de spiller eller ikke, det vet ikke jeg. det er sikkert noen som spiller for å virke dum, men egentlig så er de ikke det? Jeg skjønner ikke hvorfor man skal spille dummere enn det man er? Jeg liker å hun driver den undertøysbutikkken. Hun virker i hvert fall litt normal og oppegående. I motsettning til ho med hunden..
Christiane_W Skrevet 27. april 2010 #36 Skrevet 27. april 2010 Kristine (hun med hunden) virker bare utrolig umoden og fjollete. Når hun i gårsdagens program innbilte seg at det bare var å dra rett på oppkjøring etter å øvelseskjørt litt på en parkeringsplass måtte jeg bare le - er det virkelig mulig liksom?!??! Greit nok at det nok er enklere å få lappen i USA enn i Norge, men SÅ lett er det altså ikke. Synes generelt sett programmet er artig, men jeg må innrømme at Kristine nærmest irriterer meg litt med sin barnslige oppførsel.
Gjest Enny Skrevet 27. april 2010 #37 Skrevet 27. april 2010 Kristine (hun med hunden) virker bare utrolig umoden og fjollete. Når hun i gårsdagens program innbilte seg at det bare var å dra rett på oppkjøring etter å øvelseskjørt litt på en parkeringsplass måtte jeg bare le - er det virkelig mulig liksom?!??! Greit nok at det nok er enklere å få lappen i USA enn i Norge, men SÅ lett er det altså ikke. Synes generelt sett programmet er artig, men jeg må innrømme at Kristine nærmest irriterer meg litt med sin barnslige oppførsel. Jeg føler hun gjør seg dummere enn hva hun egentlig er. Dødskul, med andre ord.
FoxyFish Skrevet 28. april 2010 #38 Skrevet 28. april 2010 "Å kjøre bil gir en helt annen følelse enn å sykle og gå og sånn, liksom!"
Gjest AnonymBruker Skrevet 28. april 2010 #39 Skrevet 28. april 2010 "Å kjøre bil gir en helt annen følelse enn å sykle og gå og sånn, liksom!"
Gjest Linda sofie Skrevet 3. mai 2010 #40 Skrevet 3. mai 2010 Kristine: Nå er jeg uavhengig. Jeg burde få prisen får den mest uavhengige kvinnen i norden. hehe er man så uavhengig når man lever på et skilsmisseoppgjør?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå