Gå til innhold

Norske hollywoodfruer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun hundedama virker jo helt totalt dum ja. Men jeg tror hun dummer seg til. Hun er godt sosialisert inn i det amerikanske samfunnet der hvor kvinnen bare skal ta seg ut forann mannen. Helst ikke si noe, men smile og le til alt som blir sagt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hun hundedama virker jo helt totalt dum ja. Men jeg tror hun dummer seg til. Hun er godt sosialisert inn i det amerikanske samfunnet der hvor kvinnen bare skal ta seg ut forann mannen. Helst ikke si noe, men smile og le til alt som blir sagt.

Må være passe dum for å misforstå såpass om det amerikanske samfunnet. Så ja, du har nok rett.

Gjest strykebrett
Skrevet

Det er jo ganske tragisk ja, hvordan holdningen er til botox og lignende der borte. Jeg så på den svenske versjonen, og der var det ei om datet en kosmetisk kirurg. Hun spurte han om hva han syns hun trengte å fikse på i ansiktet sitt, og når han svarte "ingenting, jeg syns du er fin om du er" ble hun kjempeskuffa. Hun hadde håpet at han skulle finne noen skavanker slik at hun kunne få rabatt på injeksjoner siden hun datet han. Det endte med at hun fikk noen fyllstoffer under huden likevel.

Det er en syk verden når en person blir skuffa over å høre at de ser bra ut helt naturlig.

Skrevet

hmmm. her kritiserer vi den ene etter den andre og det er helt greit, da jeg kritiserte ei på paradise fikk jeg dritkjeft.

Gjest Nanette
Skrevet

hmmm. her kritiserer vi den ene etter den andre og det er helt greit, da jeg kritiserte ei på paradise fikk jeg dritkjeft.

Ja, er det ikke ironisk? Det er liksom ikke "lov" å kritisere paradise-deltagere... Men folk som kanskje ikke har seg med alle og enhver, de er det lov til å kritisere. Fordi de tar botox. :P

Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan kvinner som de i dette programmet, har tålmodighet og samvittighet til å sitte hjemme dag inn og dag ut, dra ut på shopping, men ellers gjøre ingenting. Uten å jobbe, uten å rydde huset eller vaske (har til og med hushjelp), ikke passer barna (barnevakt), ikke bidrar med noe annet enn å kjøpe dyre vesker og skjørt. Jeg kunne aldri gjort noe slikt.

Skrevet

Jeg forstår ikke hvordan kvinner som de i dette programmet, har tålmodighet og samvittighet til å sitte hjemme dag inn og dag ut, dra ut på shopping, men ellers gjøre ingenting. Uten å jobbe, uten å rydde huset eller vaske (har til og med hushjelp), ikke passer barna (barnevakt), ikke bidrar med noe annet enn å kjøpe dyre vesker og skjørt. Jeg kunne aldri gjort noe slikt.

Vet du,noe slikt,hadde bare vært herlig!

Skrevet

Ja, er det ikke ironisk? Det er liksom ikke "lov" å kritisere paradise-deltagere... Men folk som kanskje ikke har seg med alle og enhver, de er det lov til å kritisere. Fordi de tar botox. :P

Ja det er mye bedre å ha større pupper enn hodet sitt og ha gråbleket hår enn å ta botox.. er mye mer naturlig liksom.. er så jordnært mens jeg er mye mer "down to earth" liksom atte.

Gjest Nanette
Skrevet

Ja for de i PH sier til dagens ungdom at her gjelder det å drikke, pule og ape seg som best man kan på tv, og å se mest mulig kunstig ut, istedet for å prøve å gjøre karriere eller ha et normalt familieliv i Hollywood.

Skrevet

Vet du,noe slikt,hadde bare vært herlig!

Ja mange tenker nok det. Men for min del hadde det vært alt annet enn herlig. Jeg er avhengig å føle at jeg gjør noe nytte for meg. Klarer såvidt å gjøre ingenting et par minutter, før jeg blir lei.

Dessuten hadde samvittigheten min vært totalt knust. Jeg klarer ikke se på at en mann sliter seg ut på jobben for å tjene penger til mitt forbruk, som kunne vært redusert med 70-80%...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kristine er så utrolig fjollete og dum at jeg blir helt satt ut!! Mulig hun gjør seg dummere enn det hun er da. Kan ikke en gang lage en pizza?? Hun er 28 år eller noe. Herregud

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Var Kristine hjemme i sin egen leilighet da hun lagde pizza i dag ? Kjøkkenet virket jo så lite og ikke særlig fint.... Hun var jo på visning på de kjempevillaene i en annen episode...

Gjest Linda sofie
Skrevet

Var Kristine hjemme i sin egen leilighet da hun lagde pizza i dag ? Kjøkkenet virket jo så lite og ikke særlig fint.... Hun var jo på visning på de kjempevillaene i en annen episode...

Ja var det ikke hjemme hos henne da?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

"I got a crush on the djeeeeej" Hjelpes den sangen bare skjærte i mine ører. Hun har ikke noe bra stemme. Og den sangen er en sånn sang man har hørt 100 ganger før. Var det ikke hun som sa hun ikke hadde gjort noe med utseenede? De leppene kan umulig være naturlige.

Dere kan foresten se musikkvideoen hennes på youtube :gjeiper:

Gjest AnonymBruker
Skrevet

"I got a crush on the djeeeeej" Hjelpes den sangen bare skjærte i mine ører. Hun har ikke noe bra stemme. Og den sangen er en sånn sang man har hørt 100 ganger før. Var det ikke hun som sa hun ikke hadde gjort noe med utseenede? De leppene kan umulig være naturlige.

Dere kan foresten se musikkvideoen hennes på youtube :gjeiper:

Jeezz, så grusomt... Og han DJ´en som hun har crush på var ikke spesielt pen...

Gjest Jente1990:)
Skrevet

Haha nei han var ikke pen i det hele tatt!

Gjest Nanette
Skrevet

Jeg har større og finere kjøkken enn hundedamen. :filer:

Skrevet

Uff..er den dårligste musikkvideoen jeg har sett tror jeg.. den overleppa hennes er skikkelig dolly duck altså..uff

Gjest lolita___
Skrevet

Uff..er den dårligste musikkvideoen jeg har sett tror jeg.. den overleppa hennes er skikkelig dolly duck altså..uff

Hvor fikk du kjeft pga du kritiserte paradise deltager vinnie??Ser ikke noe galt i det jeg og har kritisert mange av de som jeg synes er helt skrudd.Er du på tv så får du tåle all pr.

Skrevet (endret)

Laga en tråd om en viss gråblond jente med sexdokkeaktig kropp i PH. Tråden ble slettet til slutt, da en bruker oppfordret moderatorene til det. Det finnes en tråd hvor Petter Stordalen og dama også blir kritisert mye kraftigere enn jeg gjorde med hu.... spurte moderatorene hvorfor den får stå?? Ikke fått svar og den står enda.

Endret av Vinnie

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...