Gå til innhold

Norske hollywoodfruer

Anbefalte innlegg

Skrevet

Da har jeg sett første episode av Norske hollywoodfruer på TV3, fikk meg mang en god latter :ler2: men også litt :dåne:

Hva syns dere?

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg ønsker Antoinette lykke til med Grammy-ambisjonene, for å si det sånn...... :skratte:

Det var mye morsomt, gleder meg til fortsettelsen!

Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Der var det mange højdare

Privatsjåførdama - "idag har jeg gått tur i to timer og det tok jo hele dagen.." :ler: Der var det ganske tomt gitt.

Bomullsdama - jeg klikker med alle og alle synes mine partais ruler.. Det var sånn krampeparty følte jeg, krampemoro - å se på oss, har ikke vi det moro dere.. opp med armen og vift med hofta nå og kom med et hvin eller to så alle får se hvor moro vi har det..

Syngedama - det blir nok en hit, grusom stemme.. og produsenten som sa at dette ble bra med helt flat og død stemme.. og gakk gakk lepper som datteren min sa. :)

Gjest Prøvekandidat
Skrevet

Der var det mange højdare

Privatsjåførdama - "idag har jeg gått tur i to timer og det tok jo hele dagen.." :ler: Der var det ganske tomt gitt.

Bomullsdama - jeg klikker med alle og alle synes mine partais ruler.. Det var sånn krampeparty følte jeg, krampemoro - å se på oss, har ikke vi det moro dere.. opp med armen og vift med hofta nå og kom med et hvin eller to så alle får se hvor moro vi har det..

Syngedama - det blir nok en hit, grusom stemme.. og produsenten som sa at dette ble bra med helt flat og død stemme.. og gakk gakk lepper som datteren min sa. :)

Ble kastet ut før jeg var ferdig jo...

Bikinidamen - hun likte jeg, hun jobbet jo og virket ganske oppegående.

Skal jeg se flere episoder, tror ikke det, blir flau jeg.... :)

Skrevet

Signerer prøvekandidat. Morsomt program :-) Syns litt synd på hu med hunden. Virket utrolig blåst for å si det sånn. Lurer på hva hun har studert? - og satt med tanker at det ikke var rart om det var mannen som hadde tatt ut skillsmisse.

Skrevet

Jeg ble helt flau over hun som liksom skulle få seg en sang karriere. Huff lykke til den planen.

Skrevet

Syns det var kjedelig jeg. Rett og slett. Så første sesong av den svenske og den var mye bedre.

Gjest Nanette
Skrevet

Jeg syns svenske Hollywoodfruer er mye bedre. Dette norske var bare tullete. Dessuten trodde jeg at Frue er ei som er gift. Men der var det kun to som var gifte. Lite interessant å se på ei som prøver å bli sangstjerne og ei som ikke har annet å gjøre enn å gå tur med hunden sin...

Gjest strykebrett
Skrevet

Jeg syns den norska versjonen var veldig underholdende, men jeg må si jeg ble ganske flau et par ganger også.

Lurer på hva mannen til hun som driver undertøysbutikk holder på med. Er han stripper enda eller er det noen som vet?

Skrevet

huff..Hun sløyfe-limo-hunde-fjolla virket rett og slett dum :klaske: .

Likte best den svenske serien var ,ille å nesten" savne" Anna Anka... sier litt om de tamme damene fra norge. Men parykkparty,var en god ide..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Er det noen som vet om de svenske fruene er ferdig? Eller når det evt. blir sendt ? Virket ikke som om de var ferdige den siste gangen før de norske tok over ?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hundeparry?? Herregud ho virka jo bare helt blåst!!

Hva er greia med at noen av de som er med på HOLLYWOOD FRUENE er skilt?? Jeg trodde det var meningen at de skulle være gift jeg. Eller kanskje ikke.

Ho som dreiv den undertøys butikken var vel den eneste som virka litt normal.

Gjest Silvermist
Skrevet

Jeg syns den norska versjonen var veldig underholdende, men jeg må si jeg ble ganske flau et par ganger også.

Lurer på hva mannen til hun som driver undertøysbutikk holder på med. Er han stripper enda eller er det noen som vet?

Han var med i chippendales... :skratte:

Gjest Spinell
Skrevet

Syntes det var ganske underholdende! Selvtilliten til disse damene er det ikke noe å si på. Selvinnsikten, derimot... ;)

Skrevet

Jeg orket ikke engang å se på det. Reklamen sa det meste. Grøss...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Noen som så på senkveld i går da hun siw var med? "jeg tar kun botox en gang i året, jeg har vært veldig heldig med mitt utseenede" Haha yeah right. Botox bare en gang i året? Hmmm

Gjest strykebrett
Skrevet

Noen som så på senkveld i går da hun siw var med? "jeg tar kun botox en gang i året, jeg har vært veldig heldig med mitt utseenede" Haha yeah right. Botox bare en gang i året? Hmmm

Kanskje det er sant. Botox en dag i året, ansiktsløftninger resten av året liksom...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Kanskje det er sant. Botox en dag i året, ansiktsløftninger resten av året liksom...

Hun sa hun ikke hadde gjort noe som helst annet. Kun botox. jeg synes det er veldig tvilsomt. Hun er ganske så stram i maska

Gjest strykebrett
Skrevet

Hun sa hun ikke hadde gjort noe som helst annet. Kun botox. jeg synes det er veldig tvilsomt. Hun er ganske så stram i maska

Hun ser jo helt utstrekt ut, ser ut som øynene hennes er dradd utover trynet.. nei, det ser ikke helt naturlig ut det ansiktet der ass.

Gjest Linda sofie
Skrevet

Er Siw bare 38 år? Jeg trodde hun var eldre. Hvert fall i 40 årene. Hun ser ikke ut som en 22 åring som hun selv sa.

Har noen av de (utenom ho som driver den butikken) ordentlige jobber?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...