Gjest virilmann Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Hei damer. Blir dere lettere tent når det er varmt, Er det deilig med mannfolk i små badebukser?
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Nope. Absolutt ikkje. Er som oftest bleike feite gamle gubber som løper rundt i badebukser.
Gjest virilmann Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Nope. Absolutt ikkje. Er som oftest bleike feite gamle gubber som løper rundt i badebukser. Ok, skjønner du har dårlig erfaring. Se for deg noe annet da. Jeg er tretti to og pleier å være brun på sommeren, og ikke feit Blir det et annet syn på saker og ting da??
Fjonana Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Jeg blir så absolutt lettere tent når det er sol og sommer!
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #5 Skrevet 13. april 2010 Ok, skjønner du har dårlig erfaring. Se for deg noe annet da. Jeg er tretti to og pleier å være brun på sommeren, og ikke feit Blir det et annet syn på saker og ting da?? Nope.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #6 Skrevet 13. april 2010 Det skjer ingen verdens ting om jeg ser mann i badebukse. Det er hva det er, og ikke spesielt tiltrekkende. Menn som tydeligvis har pumpet jern etc. og forberedt seg på å ta seg mest mulig ut på stranda, er totalt turn off, men etter som jeg ikke tenner uansett, så er det bare spradende oppførsel = uinteressant.
Facepainter Skrevet 13. april 2010 #7 Skrevet 13. april 2010 Kall meg sær, men jeg synes det er mer sexy med en skikkelig scooterdress, røde kinner og snø i håret enn bikini.
Gjest kinkyetoya Skrevet 13. april 2010 #8 Skrevet 13. april 2010 Jeg blir lettere tennt på sommeren ja, for da får jeg se nakne menns kropper Jeg kan godt like menn som har fin kropp i badebukse..Hadde nok sett vel og leenge på dem ja Hilsen dame 36
Gjest virilmann Skrevet 13. april 2010 #9 Skrevet 13. april 2010 Jeg blir lettere tennt på sommeren ja, for da får jeg se nakne menns kropper Jeg kan godt like menn som har fin kropp i badebukse..Hadde nok sett vel og leenge på dem ja Hilsen dame 36 Det kan jeg like....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå