Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #1 Skrevet 13. april 2010 Stampuben min har uteservering for første gang i år og det er jo bare supert. Det eneste jeg stusser over er at de tar 8 kr mer for 0,5 l øl på uteserveringen enn inne i puben... Er ikke det litt merkelig? Jeg skjønner liksom ikke hvorfor det skal være dyrere å nyte pilsen i friluft, ingen andre steder i byen praktiserer dette...
Gjest strykebrett Skrevet 13. april 2010 #2 Skrevet 13. april 2010 Det hørtes veldig merkelig ut, har aldri sett noen steder de har praktisert dette før.. det virker jo urimelig, siden en det er den nøyaktig samme varen som skal ha to forskjellige priser. Har du spurt betjeningen hvorfor det er sånn?
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #3 Skrevet 13. april 2010 Unnskyldningen er at de må ha en ekstra person på jobb for å bemanne uteserveringen, derfor blir det litt dyrere. De tar ikke noe ekstra for maten, det er kun prisen på 0,5 l øl som er høyere. De må ha en ekstra person på jobb akkurat nå på våren, men planen deres er å stenge "inneserveringen" på sommeren (med mindre det er dårlig vær) og da kreves det jo ikke ekstra bemanning...
aluminium Skrevet 13. april 2010 #4 Skrevet 13. april 2010 Det er ganske enkelt prisdifferensiering, og egentlig ganske genialt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå