Gå til innhold

Han blir så vannvittig kåt

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg holder på med en mann som blir så vannvittig kåt bare vi ligger sammen på sofaen og ser på film. Har overnattet med ham et par ganger, men beholdt klærne på og gjorde det klart at jeg bare ville kose. Likevel ender det alltid med at han prøver seg flere ganger i løpet av natten, og blir småfortvilet når jeg avviser ham. Jeg forstår at han blir veldig kåt og at det kanskje ikke er så snilt av meg å kysse og kose med ham når jeg ikke er klar for å gå lenger. Er det jeg som er luremus eller er det han som burde skjerpe seg? Har liksom alltid ment at uansett hvor kåt en mann er så burde han greie å holde fingrene fra fatet, men har ennå til gode å møte en slik mann :forvirret: Har jeg grunn til å bli skuffet eller er jeg for kravstor?

Videoannonse
Annonse
Gjest hogwash
Skrevet

http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_balls

"Blue balls is the slang term for a congested prostate or vasocongestion, the condition of temporary fluid congestion in the testicles and prostate region caused by prolonged sexual arousal in the human male. It is often accompanied by a cramp-like ache of prostatic congestion and pain/tenderness or edema of the testes, and is misconceptionally believed to have the symptom of a blue tinged scrotum (from the notion that blue equals pain, as in a bruise or black eye, which can also appear blue). Weinzimer and Thornton suggested calling it "epididymal hypertension"."

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du sammen med en mann som du ikke tilstrekkelig kåt på?

Om du er en luremus eller ikke, det vet jeg ikke. Uansett så er det best å presisere og si til han helt direkte at du ikke vil ha sex. Å gå rundt å hisse han opp, er dårlig gjort. Han bør også forstå at du har dine grenser, og det gjør han vel forhåpentligvis selv om du kan bli enda raskere og tydligere.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du sammen med en mann som du ikke tilstrekkelig kåt på?

Om du er en luremus eller ikke, det vet jeg ikke. Uansett så er det best å presisere og si til han helt direkte at du ikke vil ha sex. Å gå rundt å hisse han opp, er dårlig gjort. Han bør også forstå at du har dine grenser, og det gjør han vel forhåpentligvis selv om du kan bli enda raskere og tydligere.

Vi er ikke sammen og har bare vært på 3 dater (i tillegg til at vi kjenner hverandre fra før). Og visst er jeg kåt, men sex er noe jeg liker å vente med til jeg føler meg trygg på mannen.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vi er ikke sammen og har bare vært på 3 dater (i tillegg til at vi kjenner hverandre fra før). Og visst er jeg kåt, men sex er noe jeg liker å vente med til jeg føler meg trygg på mannen.

Rettelse: kjenner hverandre LITT fra før.

Skrevet

Det er når han IKKE blir kåt på deg at du har grunn til bekymring...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det er når han IKKE blir kåt på deg at du har grunn til bekymring...

Sant nok. Hadde det vært tilfellet hadde det nok vært det jeg klaget på. Men er likefullt litt skuffet over at han ikke bare kan respektere det med en gang når jeg sier at jeg bare vil kose. Selv kan jeg være dødskåt uten å måtte kaste meg over ham av den grunn, hvorfor skal dette være så vanskelig for menn?

Skrevet

Nei, er man kåt så er man kåt. Er man kjip så er man kjip. Selv mener jeg at livet er for kort til at man skal være kjip...

Gjest hogwash
Skrevet

Selv kan jeg være dødskåt uten å måtte kaste meg over ham av den grunn, hvorfor skal dette være så vanskelig for menn?

Les linken min der oppe. Å være kåt over lengre tid uten å få "løst ut" kan være ytterst smertefullt for menn.

Skrevet

Kos med noen man liker går som regel naturlig over i sex. Derfor gjør kroppen seg klar til dette. Naturens lov om du vil. Hvorfor bryte den?

Skrevet

Les linken min der oppe. Å være kåt over lengre tid uten å få "løst ut" kan være ytterst smertefullt for menn.

Kan ikke dette løses om han tar i bruk sin høyre hånd?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Når du nævner kos til han, så tror jeg han kanskje håper du hinter frem "kos kos, som i litt kos og kanskje noe mer". Du må være tydligere til menn. Dette er av erfaring :gjeiper:

Gjest hogwash
Skrevet

Kan ikke dette løses om han tar i bruk sin høyre hånd?

Joda, men vet ikke helt om det er så vanlig å unnskylde seg og gå og gjøre det på de første datene...

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Joda, men vet ikke helt om det er så vanlig å unnskylde seg og gå og gjøre det på de første datene...

Synes TS gjør rett i å ikke gå for raskt frem iom at hun er i startfasen. Det er en selvfølge å si klart og tydlig i fra om du ikke vil ha sex så raskt.

Når det er sagt, synes jeg det er trist å måtte ronke. Dette selfølgelig i et veletablert forhold (tenker ikke på helt ferske)

Gjest hogwash
Skrevet

Synes TS gjør rett i å ikke gå for raskt frem iom at hun er i startfasen. Det er en selvfølge å si klart og tydlig i fra om du ikke vil ha sex så raskt.

Det er selvfølgelig hennes valg, men da tror jeg jeg ville vært forsiktig med kosen også, ellers skaper det fort store frustrasjoner... :sjenert:

Skrevet

Hun har slik jeg ser det vært klar med sine grenser, om han ikke klarer håndtere det så er det ikke verre enn at han bør si fra. "Jeg beklager, men det å sove i samme seng gjør meg rett og slett for tent til at jeg klarer få roen til å sove" er en ganske så kurant setning. Jeg hadde godtatt det med et flir, selv om jeg hadde synes det var litt trist.

Skrevet

Ville nok sagt det er han som har grunn til å være skuffet og du som er kravstor. Bare kos men ikke mer må være ganske så slitsomt for han, og dette blir bare ennå verre om du er litt utydelig og han føler det som at det er han som skal ta initiativ siden han er mannen og alt det der. Har all respekt for å ikke fly rett i halmen etter første møte, det er bare fint, men da gjerne å ikke spoon'e med en forferdelig ereksjon hele natta. Da er det nok greiere å dra hver til sitt og treffes igjen.

Fra hans side:

a) Vil hun egentlig? Må jeg være mer bestemt? Leker hun kostbar? Når kommer det til å være riktig øyeblikk, er det jeg som må skjønne det og gi gass da?

b) Jeg er sprengkåt og klarer knapt å dy meg og hun bare ligger der og er ikke kåt i det hele tatt? Kult... Hadde jeg vært mer Christiano Ronaldo hadde hun ikke klart å dy seg. Kanskje jeg ikke er bra nok?

Vis forståelse for disse problemene. Avkreft bekymringene om du kan. Forklar at du liker å vente litt med det samme hvem (litt dydighet er bare søtt). Finn en løsning begge parter trives med. Her er det tydeligvis du som får det sånn du vil ha det - og du har jo rett til å bestemme når du vil, men kanskje ikke helt rettferdig?

Skrevet

Nah- men det ekke hun sitt ansvar. Man skal respektere hun når hun sier nei.(!)

Man presser ingen.

Dessuten- det går over når man får lakt seg ned litt og slappa av.

Du dør ikke av det heller. Det slepper om en stund hvis det skjer.

(Hun har vel en do i leiligheten sin oxo...Hvis han trenger å sprute, lissom...)

Men han blir jo lei av å være avvist hele tida, da. Han vil jo gjerne med deg. Så da kan du si helt klart åssen "reglene" er så han vet om at du syns det er for tilig i forholdet- og ikke pga at du ikke er intressert, lissom. Sånn at han har noe å forholde seg til...

Hlisen en gutt

Skrevet

Det er selvfølgelig greit at du vil vente til du er klar, men vær klar over hvor frustrerende det kan bli for ham. Jeg er jente, og jeg tror jeg hadde klikka til slutt om det aldri ble noe mer enn kosing. Er det mulig at dere kan inngå et kompromiss? Fks. at du lar et par klær falle og lar ham kjæle med deg, koser med ham der alt blodet hans samler seg, og ikke bare ligger og holder rundt ham? Jeg er sikker på at det ville dempet frustrasjonen ganske mye, og det ville jo ikke vært direkte sex.

Skrevet

Er det mulig at dere kan inngå et kompromiss? Fks. at du lar et par klær falle og lar ham kjæle med deg, koser med ham der alt blodet hans samler seg, og ikke bare ligger og holder rundt ham? Jeg er sikker på at det ville dempet frustrasjonen ganske mye, og det ville jo ikke vært direkte sex.

NEI, nei nei nei. Da blir det ikke mindre frustrasjon... Helt feil.(!)

Hilsen gutt (igjen)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...