Gå til innhold

Tallin eller valnius med kjøresten?


Spent...

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg vurderer å kjøpe en reise til min kjære i b-dags gave..Vi har vært i Riga tidligere i år, og det likte han. Hva er best av Tallin eller Valnius?

tips? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest AnonymBruker

Hei

Jeg vurderer å kjøpe en reise til min kjære i b-dags gave..Vi har vært i Riga tidligere i år, og det likte han. Hva er best av Tallin eller Valnius?

tips? :)

Tallinn og Vilnius heter de :-)

Begge er flotte byer, og etter min mening finere enn Riga. Jeg ville valgt Tallinn. Gamlebyen der er ikke helt ulik Riga, men mye finere synes jeg. Vilnius har en annen type arkitektur, men fint der også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var i Tallinn i mars, og ble mildt sagt skuffet. Ikke kast bort penger på en tur dit, er mitt tips! Vil du til en fin by uten å reise alt for langt, velg Praha. Samme middelalderbebyggelse som i Tallinn, men 100 ganger finere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg var i Tallinn i mars, og ble mildt sagt skuffet. Ikke kast bort penger på en tur dit, er mitt tips! Vil du til en fin by uten å reise alt for langt, velg Praha. Samme middelalderbebyggelse som i Tallinn, men 100 ganger finere!

Nesten så man mistenker enkelte for å aldri ha kommet seg ut av flyplassen... eller landet i feil by?? :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vilnius, helt klart! Vi storkoste oss der i vinter, og skal tilbake neste sommer :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...