Gjest Leila Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Vekta mi viser noe der det står TBW.. googlet dette og fant ut at det står for total body water, altså hvor mye vann jeg har i kroppen antar jeg!? TBW hos meg var 41%. Jeg er 174 cm og veier 71 kg. Er TBW på 41% da normalt eller what?? Noen som vet?
Wiggins Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Vekta mi viser noe der det står TBW.. googlet dette og fant ut at det står for total body water, altså hvor mye vann jeg har i kroppen antar jeg!? TBW hos meg var 41%. Jeg er 174 cm og veier 71 kg. Er TBW på 41% da normalt eller what?? Noen som vet? Hvis 41% av din kropp består av vann er du ekstremt dehydrert og nær ved å dø. Det er normalt at oppunder 70% av kroppsvekten består av vann. Jeg tror nok helst at sensorene på vekten din ikke er helt gode. Slike sensorer fungerer veldig dårlig på aparater som selges til privatmarkedet, skal du få et tall som er til å stole på bør du gå på et treningssenter som har et ordentlig aparat.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå