Gjest Vimsevas Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 jeg får ikke lastet ned monkey helper,så har gitt opp etter å ha prøvd i timesvis. så jeg tenkte å laste ned disse package filene manuelt,men det går heller ikke!! har lagd en "mods" og "package" mappe inne på sims mappen! noen som har fått det her til?? er så frustrert nå
Zealuu Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Har du noen anelse om hvorfor du ikke får lastet ned monkeygreien?
Gjest Vimsevas Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Har du noen anelse om hvorfor du ikke får lastet ned monkeygreien? hæ? det er jo det jeg spør om?
Gjest Vimsevas Skrevet 12. april 2010 #4 Skrevet 12. april 2010 må man ha ekstra pakkene for å ha monkey helper? den stuff pakka og expansion eller hva den heter:)
Zealuu Skrevet 12. april 2010 #5 Skrevet 12. april 2010 (endret) hæ? det er jo det jeg spør om? Det var ikke helt slik jeg leste det. Du sa at du ikke får lastet ned Helper Monkey (eller ikke får den til å virke), ikke hvorfor. Uansett hva det er, så er det såpass mye styr å modde TS3 uten den vesle apekatten til å hjelpe deg, at jeg anbefaler at du prøver å få den til å virke heller enn å ordne alt manuelt. Det blir garantert enklere i lengden. Er problemet at du ikke får lastet den ned, og i så fall, hvor prøver du å laste den ned fra? Jeg ville satset på å skaffe den hos www.modthesims.info. Du må registrere deg, men det er kjapt gjort og koster ingenting - og siden modthesims er et av de greieste stedene å skaffe selve moddene også, så kan man jo like gjerne gjøre det først som sist. Hvis du har programmet, men det ikke virker, så er problemet et litt annet. Det første du da kan gjøre er å avinstallere eventuelle rester av det, hvis du har forsøkt å installere det før, så er du klar for å begynne fra begynnelsen igjen. For ordens skyld kan du laste ned programmene du trenger på nytt fra linkene under, så er du sikker på at det er riktig utgave og sist versjon. Last ned Framework installer, unzip, og installer. Følg instruksjonene på siden, eller spør her hvis du støter på noen problemer. Last ned Helper Monkey, unzip og installer. Nå skal det være så enkelt som å laste ned mods i .package-format (hvis de er zippet - ender med .zip, .rar, .7z, osv. - extract dem), og dobbeltklikke på dem, så tar Helper Monkey seg av det tekniske. Filer i riktig format skal ha et apehode-ikon. Deretter er det bare å åpne startprogrammet til The Sims, trykke på Ekstra Innhold (eller noe slikt), finne navnet på det du lastet ned, og "aktivere" det, slik at det dukker opp i spillet. Med forbeholdt om at jeg ikke husker alt helt rett, jeg har ikke TS3 foran meg nå. Hvis du har Windows Vista og installerte The Sims 3 i Programfiler, så får du noen UAC-problemer som også må fikses før dette går helt bra. Endret 12. april 2010 av Zealuu
Gjest Vimsevas Skrevet 12. april 2010 #6 Skrevet 12. april 2010 Det var ikke helt slik jeg leste det. Du sa at du ikke får lastet ned Helper Monkey (eller ikke får den til å virke), ikke hvorfor. Uansett hva det er, så er det såpass mye styr å modde TS3 uten den vesle apekatten til å hjelpe deg, at jeg anbefaler at du prøver å få den til å virke heller enn å ordne alt manuelt. Det blir garantert enklere i lengden. Er problemet at du ikke får lastet den ned, og i så fall, hvor prøver du å laste den ned fra? Jeg ville satset på å skaffe den hos www.modthesims.info. Du må registrere deg, men det er kjapt gjort og koster ingenting - og siden modthesims er et av de greieste stedene å skaffe selve moddene også, så kan man jo like gjerne gjøre det først som sist. Hvis du har programmet, men det ikke virker, så er problemet et litt annet. Det første du da kan gjøre er å avinstallere eventuelle rester av det, hvis du har forsøkt å installere det før, så er du klar for å begynne fra begynnelsen igjen. For ordens skyld kan du laste ned programmene du trenger på nytt fra linkene under, så er du sikker på at det er riktig utgave og sist versjon. Last ned Framework installer, unzip, og installer. Følg instruksjonene på siden, eller spør her hvis du støter på noen problemer. Last ned Helper Monkey, unzip og installer. Nå skal det være så enkelt som å laste ned mods i .package-format (hvis de er zippet - ender med .zip, .rar, .7z, osv. - extract dem), og dobbeltklikke på dem, så tar Helper Monkey seg av det tekniske. Filer i riktig format skal ha et apehode-ikon. Deretter er det bare å åpne startprogrammet til The Sims, trykke på Ekstra Innhold (eller noe slikt), finne navnet på det du lastet ned, og "aktivere" det, slik at det dukker opp i spillet. Med forbeholdt om at jeg ikke husker alt helt rett, jeg har ikke TS3 foran meg nå. Hvis du har Windows Vista og installerte The Sims 3 i Programfiler, så får du noen UAC-problemer som også må fikses før dette går helt bra. Takk for svar!! jeg vet ikke hva problemet er.. jeg har ny pc med windows 7. Vet du om jeg må ha en nyere verson enn 1 i framework? Jeg fikk dette nemlig til helt uten problemer med vista.. og det var så kjekt med monkey helper! Jeg får ikke til å laste ned manuelt heller:S bare de jeg dobbeltklikker på, ikke de packagefilene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå