Gjest AnonymBruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Trenger et bevis (en artikkel f.eks) om at man blir mer skeptisk med alderen!
Wiggins Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Trenger et bevis (en artikkel f.eks) om at man blir mer skeptisk med alderen! Jeg kan ikke gi deg noe bevis, men de fleste blir (forhåpentligvis) mer erfarne med alderen, lærer seg ett og annet om menneskenaturen osv. Jeg har vel aldri trodd helt på før og etter-bilder, slik man finner i postordrekataloger og på nettsider for tvilsomme produkter, men jeg så en gang hvordan slike firmaer lagde både før og etter-bildet på samme dag, takket være Photoshop. Videre har jeg siden jeg var ganske liten skjønt at man kan ikke skape verdier av å flytte penger. Dermed unngikk jeg å gå i fella da en kamerat ville ha meg med på World Games for noen år siden. Han tapte noen tusen, i likhet med mange andre. Det var rimelig tragikomisk da jeg så på Dagsrevyen noen måneder senere: De samme folkene som hadde stått bak World Games kom med et nytt konsept på et stort møte. De samme folkene som hadde tapt penger på World Games kom på møtet. En som ble intervjuet av Dagsrevyen inrømte at han hadde riktignok tapt penger på World Games, men dette nye konseptet hadde han tro på. Hvordan var det uttrykket igjen? Hmmm... "Folk som vil bedras".
Kamikatze Skrevet 12. april 2010 #3 Skrevet 12. april 2010 Skeptisk til hva da? Jeg har stort sett den motsatte erfaringen, at folk blir åpnere for mye med alderen. Men, livserfaringen gjør dem i stand til å skille skitt fra kanel.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå