Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #21 Skrevet 13. april 2010 Hvis jeg skal være helt ærlig, får jeg inntrykk at du er litt for mye "på", hvis du skjønner hva jeg mener. Tror du vil få bedre respons hvis du lar deg bli jaktet litt på. Det høres kanskje huleboer aktig ut, men alle mennesker liker å jakte. Evolusjonen har brukt mange hundre millioner år på å forme oss sånn, noen tusen år med kunnskap kan ikke håpe på å forandre på det. Kanskje jeg har fått det til å virke sånn her, men jeg finnes ikke på'n i det hele tatt. Det eneste jeg har startet er å skrive med noen fyrer på nettet. Og så spør jeg dem aldri om de vil møte meg, men det får de spørre om. Kanskje teit, men føler at hvis jeg spør blir det i alle fall nei Fint om du kan være litt mer konkret på hva du mener jeg har gjort som virker litt for på'n. Så kan jeg kanskje lære til neste gang. For jeg får alltid høre at jeg heller er den som virker uinteressert( av venna mine)
Gjest thisisnotanick Skrevet 13. april 2010 #22 Skrevet 13. april 2010 Vet jo ingenting om deg, var bare den viben jeg fikk. I all hovedsak disse 3 setningene som gav meg det inntrykket: "Fordi jeg kunne kommet til han så ofte han hadde villet.. Prøvde å forklare dette i hytt og pine også.." "Og jeg er på flyttfot, så hadde ikke hatt noen problemer med å leid en leilighet nærmere han.. Det sa jeg også men nope" "Ja prøvde å forklare han at jeg ville gjøre alt for at det skulle funke for han"
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #23 Skrevet 13. april 2010 Du er veldig aktiv da:)Har de sett bilde ditt??Rart alle plutselig finner en annen.Kanskje de ikke er tiltrukket eller ser du er ganske desp.
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #24 Skrevet 13. april 2010 Du er veldig aktiv da:)Har de sett bilde ditt??Rart alle plutselig finner en annen.Kanskje de ikke er tiltrukket eller ser du er ganske desp.
Gjest lolita___ Skrevet 13. april 2010 #25 Skrevet 13. april 2010 Snakk med andre også så har du mer utvalg:)
Gjest AnonymBruker Skrevet 13. april 2010 #26 Skrevet 13. april 2010 Vet jo ingenting om deg, var bare den viben jeg fikk. I all hovedsak disse 3 setningene som gav meg det inntrykket: "Fordi jeg kunne kommet til han så ofte han hadde villet.. Prøvde å forklare dette i hytt og pine også.." "Og jeg er på flyttfot, så hadde ikke hatt noen problemer med å leid en leilighet nærmere han.. Det sa jeg også men nope" "Ja prøvde å forklare han at jeg ville gjøre alt for at det skulle funke for han" Enig. TS viser et himla engajsement i en fyr hun har truffet for føste gang nå i helgen. Tror neppe det er postivit, og sikker nok til å skremme vettet av en fyr. (ei dame også for den saks skyld)
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #27 Skrevet 14. april 2010 Enig. TS viser et himla engajsement i en fyr hun har truffet for føste gang nå i helgen. Tror neppe det er postivit, og sikker nok til å skremme vettet av en fyr. (ei dame også for den saks skyld) ja det vet jeg, men de meldingene der blei skrevet i sjokk! Jeg visste jo at det ikke var noen sjans da jeg fikk den meldinga av han. Så ja de der er jeg fullstendig klar over selv. Men nå hadde han finni ut det før jeg skreiv de meldingene. Og bestemt seg før det. Da hadde jeg ikke vært på'n vil si jeg holdt meg ganske nøytral. Og du har missforstått. Jeg har kjent han en stund.. ikke akkurat møtt han. Har møtt han før og skulle møte han igjen i helgen. Og så ser jeg selv at det var dumt av meg å skrive noe her, for jeg skrev ikke alt det til han, jeg bare måtte få ut tankene i hue mitt den dagen. I alle fall ikke ordrett til han. Men jeg er faktisk venn med de jeg har møtt før fortsatt, selv om de har funnet noen annen. Jeg ser ikke på dem som noe mer enn venner. Og de har da snakket sant om at de har funnet noen. Ganske aktiv? desp? jaha.. Som jeg skrev over har ikke de syntes jeg har vært sånn, men den det har bare blitt sånn. Tror jeg virker ganske despertat i denne tråden her, men er egentlig ikke det.. er flink til å skrive ting så folk missforstår.. Jeg er vel mer oppgitt... og har bestemt meg for å gi opp
Gjest thisisnotanick Skrevet 14. april 2010 #28 Skrevet 14. april 2010 Tror jeg virker ganske despertat i denne tråden her, men er egentlig ikke det.. er flink til å skrive ting så folk missforstår.. Jeg er vel mer oppgitt... og har bestemt meg for å gi opp Poenget mitt var at det ikke er deg det er noe feil med, men framgangsmåten din. Jeg tror ikke du er desperat, men det kan hende at det blir tolket slik. Du åpner jo tråden med å si at du ofte får "sorry jeg har møtt noen annen". For å gjøre noe med det, må du innse at det er mulig å gjøre noe med det, hvis du skjønner hva jeg mener. Naturen har som sagt brukt mange hundre millioner år på å utstyre deg best mulig for å finne noen. Ikke noe vits å gi opp når du har så gode sjangser for å lykkes.
Gjest AnonymBruker Skrevet 14. april 2010 #29 Skrevet 14. april 2010 Poenget mitt var at det ikke er deg det er noe feil med, men framgangsmåten din. Jeg tror ikke du er desperat, men det kan hende at det blir tolket slik. Du åpner jo tråden med å si at du ofte får "sorry jeg har møtt noen annen". For å gjøre noe med det, må du innse at det er mulig å gjøre noe med det, hvis du skjønner hva jeg mener. Naturen har som sagt brukt mange hundre millioner år på å utstyre deg best mulig for å finne noen. Ikke noe vits å gi opp når du har så gode sjangser for å lykkes. Sant sant, men jeg syntes ikke det er noe morro å få den beskjeden uansett. Er blitt skikkelig skeptisk til alle gutter nå. Selv om de jeg har truffet egentlig ikke har gitt meg noen negativ respons så har det vært mest fordi de ikke liker meg som no mer enn en venn. Og det er jo helt forståelig. Selv om jeg sitter her med et lite håp om at noen kunne like meg for noe mer også. Og jeg vet han fyren her likte meg, for det sa han til meg. (om det var sant er vel en annen sak) Ja, men jeg vet de meldingene var helt feil! har ikke sendt noen sånne til noen før heller. Og Jeg kommer aldri til å gjøre det igjen.
Gjest thisisnotanick Skrevet 14. april 2010 #30 Skrevet 14. april 2010 Sant sant, men jeg syntes ikke det er noe morro å få den beskjeden uansett. Er blitt skikkelig skeptisk til alle gutter nå. Skjønner det, ikke noe morsomt å føle seg avvist. Helt naturlig at du føler deg skeptisk, det kommer til å gå over Selv om de jeg har truffet egentlig ikke har gitt meg noen negativ respons så har det vært mest fordi de ikke liker meg som no mer enn en venn. Og det er jo helt forståelig. Selv om jeg sitter her med et lite håp om at noen kunne like meg for noe mer også. Du har ikke fått negativ respons fordi du er en oppegående og givende person. Ytterst få mennesker som ikke liker det. "Ja prøvde å forklare han at jeg ville gjøre alt for at det skulle funke for han" Mange mennesker i verden som aldri kunne håpet i sine villeste fantasier om å få slik lidenskap rettet mot seg, alle som får det er meget heldige mennesker. Det handler ikke om hva du sier, men hvordan du sier det. Ikke tenk på om noen liker deg eller ikke, ta det som en selvfølge at de liker deg. Alltid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå