Gå til innhold

Uflaks eller bare evig nr 2?

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Oki

Har drevet med litt med nettdating i det siste.

Har fått god kontakt med noen, men får alltid beskjeden etter hvert

"sorry jeg har møtt noen annen"

Og hvis det er noen som jeg kunne ha møtt en annen gang, så fikk jeg beskjed samme dag at nei han hadde møtt noen annen.. :sukk:

Men nå har det seg slik at jeg har fått utrolig god kontakt med en, har skrevet utrolig mye med han, møtt han og føltes så utrolig lett å være med denne personen da. pga jobbing har vi ikke kunne møte hverandre før nå i helga( men har snakket på msn og meld(hver eneste dag)

Men så får jeg beskjed om at det har vært dødsfall i nær familie og han ikke kan møte meg. Forstår jo det. Men han har brukt å sende ørten meldinger om dagen, men nå ingen...

Jeg har sendt meld og lurt på hvordan det går, og han svarer da. men kun en meld. men han skreiv at det gikk litt opp og ned

Hvordan forholder jeg meg til dette?

Jeg har ikke lyst til å mase på han, men... Hva burde jeg gjøre?

Vil ha litt svar.. ang hva som skjer.

Spurte en fyr ang dette her og han sa at han kanskje ikke var så interessert og fikk kalde føtter.. Noe som for meg virker veldig merkelig etter som vi har skrevet så mye.. Men gutter er jo rare!?!?

Og så føler jeg meg litt slem som skriver med andre på nettet også, og de vil treffe meg. Er blitt litt skeptisk siden nesten alle har funnet en annen eller en eller annen ting for å ikke møte meg igjen.

Vet egentlig ikke helt hva jeg lurer på. Bortsett fra råd om hva man bør gjøre når noen har dødd.. Har ikke vært i denne situsjonen før.. og har ikke lyst til å gjøre noe dumt. :sukk:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Synes du kanskje skal vente litt. Er det faktisk slik at noen har gått bort, så kan det hende han har nok med seg selv for tiden. Likevel ville jeg blitt bittelitt mer skeptisk til han altså, for jeg vet om de som bruker dødsfall som unnskyldning.. Men hold motet oppe :)

Gjest Vitaminbjørn
Skrevet

Mannen har mistet noen i familien, la han få sørge, ikke mas.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Mannen har mistet noen i familien, la han få sørge, ikke mas.

Ja jeg er enig i det, men jeg vil på en måte vise at jeg bryr meg da, uten å være plagsom.

Men ja kan bli litt skeptisk til om det er sant eller ikke.. Men jeg tror han.

Skrevet

Hvis du vet navnet hans, så er det vel bare å følge med i avisa om det kommer dødsannonse? Så vet du om det er sant eller ei. Hvis dere (og den avdøde) bor i samme avisområde da...

Skrevet

Vel, hvis vi går utifra at han snakker sant, så er det nok best å gi han litt space.

Når noen i nærmeste familie dør så havner det meste av fokuset på sorgen og eventuellt å ta seg av resten av familien.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvis du vet navnet hans, så er det vel bare å følge med i avisa om det kommer dødsannonse? Så vet du om det er sant eller ei. Hvis dere (og den avdøde) bor i samme avisområde da...

hehe vet nok navnet ja,vi bor ikke så langt unna hverandre, men for langt til at jeg har avisen derfra..

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ha blitt skeptisk. Det er så utrolig mange som lyver om sånt, så det er slett ikke sikkert han snakker sant. Har han sagt hvem som er død. Hvis det er søster/bror mor/far så er det naturlig å bli ganske ute av seg. Hvis det er en besteforelder eller tante/onkel så fungerer man vel litt mer normalt selv om man sørger. Uansett får du nok ikke gjort så mye annet enn å vente å se. Er han interessert kommer han til å ta opp kontakten igjen uansett hva som har skjedd.

Skrevet

VÆÆÆææææ, lyver folk om sånt?!!

Isåfall drøyt!!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Haha

Har fått svar...

Og det var nok sant, men han ville ikke mer pga at vi bodde så langt unna hverandre..

LATTERLIG!! fullstendig idiotisk spør du meg. :kjefte:

Han påsto han likte meg, men ville ikke pga avstanden.. Noe jeg ikke helt ser sammenhengen med. Fordi jeg kunne kommet til han så ofte han hadde villet.. Prøvde å forklare dette i hytt og pine også..

Men til ingen nytte..

Blir så oppgitt.. tror jeg heller bare får være singel...

Blir bare super såret hele tiden..

Ja jeg ble litt OII lyver folk om sånt.

Men akkurat nå er jeg bare irritert på meg selv :nei:

Skrevet

Haha

Har fått svar...

Og det var nok sant, men han ville ikke mer pga at vi bodde så langt unna hverandre..

LATTERLIG!! fullstendig idiotisk spør du meg. :kjefte:

Han påsto han likte meg, men ville ikke pga avstanden.. Noe jeg ikke helt ser sammenhengen med. Fordi jeg kunne kommet til han så ofte han hadde villet.. Prøvde å forklare dette i hytt og pine også..

Men til ingen nytte..

Alt i avstand over 2 timer med bil, blir fort et alvorlig problem. Så han var faktisk ikke dum.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Alt i avstand over 2 timer med bil, blir fort et alvorlig problem. Så han var faktisk ikke dum.

Men nå var det mindre en 2 timer i bil hehe

Og jeg er på flyttfot, så hadde ikke hatt noen problemer med å leid en leilighet nærmere han.. Det sa jeg også men nope

Det hadde vært lettere for meg å flytte nærmere han også med tanke på studiene mine..

Skrevet

Vel, jeg har avstandsforhold på 6 timer, og det er ikke noe "alvorlig problem". Men det er umulig å ha det sånn for alltid. Til TS: Kom deg videre, tenk at det finnes en som er bedre for deg der ute ;)

Skrevet

Vel, jeg har avstandsforhold på 6 timer, og det er ikke noe "alvorlig problem". Men det er umulig å ha det sånn for alltid.

My point exactly.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Vel, jeg har avstandsforhold på 6 timer, og det er ikke noe "alvorlig problem". Men det er umulig å ha det sånn for alltid. Til TS: Kom deg videre, tenk at det finnes en som er bedre for deg der ute ;)

Ja prøvde å forklare han at jeg ville gjøre alt for at det skulle funke for han. Og ja hvis man virkelig liker noen så skulle vel ikke det spille så stor rolle da jeg har sagt jeg kan flytte på meg.

Men da trenger jeg tips til å finne de som ikke gjør sånn! hitill har jeg bare fått sorry har finni en annen. og at de ikke liker meg..men denne var ny!..

hehe har jo fått denne beskjeden så mange ganger at jeg lurer virkelig på hva som er feil med meg..

Eller om det finnes et lys i tunnelen :lete: hehe

Skrevet

oioi, det høres ut som du har vært alt for pågående. Når han skriver at han ikke vil mer, så vil han ikke det. Avstand eller ikke. Hvem i himmelens navn er det som tibyr seg å flytte nærme en date, når de bare har truffes ett par ganger. Han har nok fått panikk!!

Gjest AnonymBruker
Skrevet

oioi, det høres ut som du har vært alt for pågående. Når han skriver at han ikke vil mer, så vil han ikke det. Avstand eller ikke. Hvem i himmelens navn er det som tibyr seg å flytte nærme en date, når de bare har truffes ett par ganger. Han har nok fått panikk!!

Men det har jeg ALDRI sagt til han før i dag.. og ja jeg vet det er teit.. Det er faktisk HAN som har vært mye mer pågående enn meg.

Og det var vel kanskje litt desperasjon? akkurat der og da!

For jeg respekterer jo valget hans og det fortalte jeg han også..

Skrevet

Men det har jeg ALDRI sagt til han før i dag.. og ja jeg vet det er teit.. Det er faktisk HAN som har vært mye mer pågående enn meg.

Og det var vel kanskje litt desperasjon? akkurat der og da!

For jeg respekterer jo valget hans og det fortalte jeg han også..

Ser du har endret litt på hovedinnlegget, og tatt bort delen du skrev om flytting. Det var jo faktisk noen viktige punkt som ga et mer helhetlig inntrykk av situasjonen. Jo mer objekteiv informasjon som du har med i innlegget jo mer ærlige svar vil du få :-)

Ellers vil jeg bare si at du med god samvittighet kan snakke og date med andre på nettstedet, i hvertfall i mine øyne, så lenge du ikke har noe avklart med noen. Lykke til med nettdatingen:-)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Ser du har endret litt på hovedinnlegget, og tatt bort delen du skrev om flytting. Det var jo faktisk noen viktige punkt som ga et mer helhetlig inntrykk av situasjonen. Jo mer objekteiv informasjon som du har med i innlegget jo mer ærlige svar vil du få :-)

Ellers vil jeg bare si at du med god samvittighet kan snakke og date med andre på nettstedet, i hvertfall i mine øyne, så lenge du ikke har noe avklart med noen. Lykke til med nettdatingen:-)

Takk, men har du noen tips hvodan jeg kan luke ut de som gjør sånn?

Oki det er sikkert helt håpløst å svare på da men.. At det ikke klaffer med noen man møter på nettet forstår jeg jo..

Men det jeg skrev i går vart vel litt veldig panisk, for det er ikke så morro å få en sånn beskjed. Spesiellt når det ikke har virket sånn på den personen i det hele tatt.

Blir bare mer og mer skeptisk til å møte folk sånn. Jeg har ikke akkurat møtt mange og de jeg har møtt har vært veldig hyggelige. Men uansett så blir det litt annerledes.

Gjest thisisnotanick
Skrevet

Hvis jeg skal være helt ærlig, får jeg inntrykk at du er litt for mye "på", hvis du skjønner hva jeg mener.

Tror du vil få bedre respons hvis du lar deg bli jaktet litt på.

Det høres kanskje huleboer aktig ut, men alle mennesker liker å jakte. Evolusjonen har brukt mange hundre millioner år på å forme oss sånn, noen tusen år med kunnskap kan ikke håpe på å forandre på det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...