Gjest AnonymBruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 Jeg kjøpte en ericsson w595 i juli i fjor. Den er behandliet pent og jeg er ikke en persom som bruker mobilen mye. Ett par korte samtaler hver dag og en og annen sms. På fredag var mobilen tom for strøm og jeg satt den på lading og ingenting hendte, den ladet ikke. Jeg prøvde å ta den av for å ta den på igjen og se om det hjalp. Men etter det fikk jeg den aldri på... Jeg hører andre snakker om at det ikke er noe poeng å levere inn mobiler da de ikke har så lang levetid. Men jeg synes jo det er kjipt at den er ødelagt når den er rimlig pent behandlet. Noen synspunkter el. erfaringer?
aluminium Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Mobiler har iallefall 2 års reklamasjonsrett, om det ikke er 5 år. Uansett så skal du være dekket. Det man bør argumentere med er at batterikapasiteten er dårligere enn det som kan forventes med normal bruk. Dersom jeg har tolket det rett så er telefonen død nå, ikke sant? Jeg ville sendt en mail til de du kjøpte den hos, og klaget. Husk at det er de som har bevisbyrden, ikke du. Dersom de sier at det ikke dekkes fordi fuktindikatoren er uløst, så er ikke dette gyldig argumentasjon fra deres side. Det er mye stoff om dette på nettet som er relativt enkelt å finne tak i, og jeg anbefaler deg å lese deg litt opp før du setter i gang.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå