Gjest AnonymBruker Skrevet 12. april 2010 #1 Skrevet 12. april 2010 lurer på om ph-verden min underlivet mitt er i ubalanse.. jeg svir og noen syns sikkert dette er ekkelt, men jeg smaker skikkelig surt.. hva kan gjøres? jeg har jo nesten ikke sex for tiden.. skjønner ikke hvorfor jeg får dette. tips? har prøvd laktal. likte det dårlig OG det var dyrt
Gjest AnonymBruker Skrevet 12. april 2010 #2 Skrevet 12. april 2010 Om du ikke har vært hos gynekolog siste året burde du ta deg en tur dit. Ellers kan feks bading i badekar, lengre perioder i badstu o.l gjøre at du får skjedekatarr. Kjerringråd er å smøre litt nøytral yoghurt der, eller skylle i eddikvann.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå