dynama82 Skrevet 11. april 2010 #1 Del Skrevet 11. april 2010 Og som kanskje har lyst til å dele bruksanvisningen sin med meg? Så hadde jeg blitt så utroooolig takknemlig!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aluminium Skrevet 12. april 2010 #2 Del Skrevet 12. april 2010 Litt rask googling og jeg fant dette: http://portal.bsh-partner.com/portal(bD1lbiZjPTA2MA==)/PORTALFRAME.HTM Tipper du skal klare å finne bruksanvisningen der, du må bare finne E-nummeret på maskinen din... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dynama82 Skrevet 13. april 2010 Forfatter #3 Del Skrevet 13. april 2010 Litt rask googling og jeg fant dette: http://portal.bsh-partner.com/portal(bD1lbiZjPTA2MA==)/PORTALFRAME.HTM Tipper du skal klare å finne bruksanvisningen der, du må bare finne E-nummeret på maskinen din... Tusen takk for svar, men har allerede vært og sett der, men fant altså ingenting på mum7200... Derfor jeg spør her Har googlet masse, og kan være jeg har gått glipp av noe, men jeg kan bare ikke finne den! Huffameg... så håper noen vil forbarme seg over meg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aluminium Skrevet 13. april 2010 #4 Del Skrevet 13. april 2010 Nei, du finner nok ikke noe om du søker på Mum7200. Du må gå på maskinen og finne E-nummeret, det som vanligvis står der ledningen er, med blant annet også strømforbruk osv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Arkana Skrevet 13. april 2010 #5 Del Skrevet 13. april 2010 Jeg har den maskinen (skal se om jeg finner bruksanvisningen også), er det noe spesielt du lurer på i forhold til bruk så kan jeg kanskje hjelpe deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dynama82 Skrevet 14. april 2010 Forfatter #6 Del Skrevet 14. april 2010 Det var visstnok mum7200 som var e-nr, fikk jeg beskjed om av Bosch... har bestilt den nå, kostet ikke mer enn ca 50 kr sa de, så da gjør det ingenting. Arkana: Tusen takk for tilbudet, men maskinen er akkurat solgt, så jeg trengte bruksanvisningen i forb. med det. Fant en annen lignende modell - men på engelsk, og føler kanskje jeg bør selge med den riktige Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå