Ronja Skrevet 15. september 2003 #1 Skrevet 15. september 2003 Hei! Vi er noen jenter som skal gjøre noe koselig for ei venninne som skal gifte seg "i stillhet". Det skal ikke være noe utdrikningslag for forloveren bor et annet sted og har ikke tenkt å ordne noe. Vi vil bare vise at vi setter pris på henne. Er ikke så kjent, vet noen hva som fins av aktiviteter i området? Kanskje go-cart, få prøve oss på curling... hva som helst egentlig bare det er litt ordentlig og litt gøy... Vi blir 7 stykker.
Gjest lmari Skrevet 15. september 2003 #2 Skrevet 15. september 2003 Go-cart er det mulig å få til flere steder i Oslo - det er noe som heter Oslo go cart senter, tror jeg til og med. Søk det opp på nettet, så finner du helt sikkert et sted. Curling går også an - det finnes en innendørs hall utover på Skøyen/Sjølyst/Lysaker, tror jeg. Tenkte jeg skulle anbefale et sted som vi besøkte på min venninnes utdrikningslag i juni: Oslo gladiators. (har hjemmeside hvis du søker dem opp). Det er sånn sumobryting med store drakter, boksing med enorme hansker osv. Kjempegøy!! Men man bør være ganske sporty - dere blir gode og svette, og slår dere litt.. Paintball er jo også veldig morsomt - litt atypisk for jenter, men veldig, veldig gøy!!
Tjorven Skrevet 15. september 2003 #3 Skrevet 15. september 2003 I Hokksund, litt utenfor Drammen, er det en liten flyplass hvor man kan være med å fly i småfly. Kjempegøy! Kanskje en ide?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå