Gå til innhold

Går dere naken i treningstights?


Gjest AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Gjest AnonymBruker

Først: JEG ELSKER KVINNEKROPPEN. :rødme: :sengekos:

Nummer to: Trener dere av og til naken i tightsene? Jeg hold på å vri av meg nakke for 10 minutter siden da jeg passerte ei sææææææææærdeles knullbar jente som jogget iført treningstights. Jeg ble hypnotisert av den rumpa. Den var stor og rund, og tightsene gikk litt inn i "sprekka" bak. mmmmmmmmmmmmmmmm :klemmer:

hehe, jeg er kåt som et uvær for tiden. I loves teh ladies. ^^

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hmm, hadde kunne funket visst det var en joggetur ute i regn.

Men inne på et treningssenter eller lignende, så nei ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Skjønner :)

Når jeg tenker etter så kan hun godt ha brukt en g-streng.

Fy faen altså. ER DET MULIG å være så deilig? Jeg tror ikke damer er klar over hva de gjør med hodet til mannfolk. :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner :)

Fy faen altså. ER DET MULIG å være så deilig? Jeg tror ikke damer er klar over hva de gjør med hodet til mannfolk. :gjeiper:

Joooo, derfor vi jogger..... :filer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Når jeg har på meg treningstights så ser det kanskje ut som jeg ikke har undertøy under, men sannheten er at jeg har på en bestemoraktig utvasket truse som ikke lager "truselinjer" :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Joooo, derfor vi jogger..... :filer:

Damer trenger ikke jogge for å være deilige. :)

Jeg blir opphisset av de fleste damer - de som er billedskjønne og de som er normale. Det er hoftepartiet på damer er så VANVITTIG deilig.

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, ladies ladies, det hadde vært en kjip hverdag hvis man ikke kunne se på-, fantasere om-, eller pule dere :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest AnonymBruker

Når jeg har på meg treningstights så ser det kanskje ut som jeg ikke har undertøy under, men sannheten er at jeg har på en bestemoraktig utvasket truse som ikke lager "truselinjer" :ler:

hehe, det er digg uansett. Rumper i tights slår aldri feil. Jeg elsker det. Men jeg ble bare satt litt ekstra ut fordi tightsen gikk opp i sprekka på denne dama. Det var nydelig skal jeg si deg. Det gjorde såpass inntrykk at jeg måtte runke med en gang jeg kom hjem - 2 minutter to det :enig::ler: Og jeg tenker fremdeles på den!! hehe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

hehe, det er digg uansett. Rumper i tights slår aldri feil. Jeg elsker det. Men jeg ble bare satt litt ekstra ut fordi tightsen gikk opp i sprekka på denne dama. Det var nydelig skal jeg si deg. Det gjorde såpass inntrykk at jeg måtte runke med en gang jeg kom hjem - 2 minutter to det :enig::ler: Og jeg tenker fremdeles på den!! hehe.

Hehe, hvis det gjør dagen din så mye lysere så vær så god, se i vei! :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Hehe, hvis det gjør dagen din så mye lysere så vær så god, se i vei!

hehe, jeg tror ikke damer er klar over hvor deilige de faktisk er.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Haha, ler av innlegget ditt TS. Morsomt! :fnise:

Jeg trener alltid i tights. Bruker alltid truse under, enten g-streng, bestemortruse eller jentebokser ;) Det kommer ann på humøret den dagen, eller om jeg har mensen.

Har aldri trent uten truse, men kunne sikkert ha gjort det under en joggetur en deilig sommerdag feks :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Constanze

Jeg går ofte i tights uten truse under når jeg trener om morgenen. Da står jeg opp, vasker meg kjapt og går rett på trening. Dusj og truser kommer etter trening.

Sykkelbuksen bruker jeg aldri truse under.

Må legge til at jeg har mange treningsbukser og vasker dem selvsagt etter hver trening.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Damer trenger ikke jogge for å være deilige. :)

Jeg blir opphisset av de fleste damer - de som er billedskjønne og de som er normale. Det er hoftepartiet på damer er så VANVITTIG deilig.

AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH, ladies ladies, det hadde vært en kjip hverdag hvis man ikke kunne se på-, fantasere om-, eller pule dere :rødme:

hahahahahaha...du er skjønn ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hehe, det er digg uansett. Rumper i tights slår aldri feil. Jeg elsker det. Men jeg ble bare satt litt ekstra ut fordi tightsen gikk opp i sprekka på denne dama. Det var nydelig skal jeg si deg. Det gjorde såpass inntrykk at jeg måtte runke med en gang jeg kom hjem - 2 minutter to det :enig::ler: Og jeg tenker fremdeles på den!! hehe.

Du kommer ihvertfall til å fortsette å trene på treningssenteret du skjønner jeg? ;) He he

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Jeg går ofte i tights uten truse under når jeg trener om morgenen. Da står jeg opp, vasker meg kjapt og går rett på trening. Dusj og truser kommer etter trening.

Sykkelbuksen bruker jeg aldri truse under.

Må legge til at jeg har mange treningsbukser og vasker dem selvsagt etter hver trening.

NICE :gjeiper:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest AnonymBruker

Du kommer ihvertfall til å fortsette å trene på treningssenteret du skjønner jeg? ;) He he

hehe, det var utendørs jeg så dama. Det er mye bra på treningssenteret også, men det er lite som slår jenter i friluft ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Jeg blir opphisset av de fleste damer - de som er billedskjønne og de som er normale. Det er hoftepartiet på damer er så VANVITTIG deilig.

Det er mitt favorittparti. Jeg vurderer sterkt å stemme på dem ved neste valg. JA TIL DET KVINNELIGE HOFTEPARTI!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mitt favorittparti. Jeg vurderer sterkt å stemme på dem ved neste valg. JA TIL DET KVINNELIGE HOFTEPARTI!

Hahaha, good one!

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Funker forsåvidt betraktelig bedre for jenter å jogge uten undertøy, enn for gutter... Satan det spretter rundt omkring!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...