Gå til innhold

Bursdagsgave - Oslo-Kiel eller London?


Gina_

Anbefalte innlegg

Mamma fyller 50 i år, og jeg vil gi henne en opplevelse hun kan tenke tilbake på og huske at dette var gaven det året :)

Har kommet på et par alternativer etter et par timers hodevridning:

- Oslo-Kiel på Color Fantasy/Color Magic. Inkluderer da mat og en grei lugar. Mamma har lenge hatt lyst til å reise akkurat denne ruta med den båten.

- Tur til London. Da betaler jeg fly og hotell. Mamma har vært i London flere ganger, men det har ikke jeg. Vi har snakket litt om at dette må gjøres i løpet av året uansett.

Begge disse reisene skal jeg klare å få for rundt 3000, en overkommelig pris for studentlommeboken.

Noen som har reist Oslo-Kiel? Har du en annen god anbefaling? Tenkte også litt på spa, men det blir ikke helt det samme som en reise :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er spa ombord på Color Fantasy/Color Magic. Men lurt å booke på forhånd.

Siden du skriver at hun har lyst på den båtturen så hadde jeg kanskje valgt den. Virker som om dere kommer til å dra til London en annen gang uansett.

Moren min fyller også snart 50 år. Da blir det sannynligvis tur til London, men moren min elsker London, derfor er det en veldig lett avgjørelse.

Det er vel også mulig å dra til Riga eller Tallin og ha mer fokus på spa, og rusle rundt i gamlebyen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun har snakket om å ville dra på Color Fantasy/Magic ville jeg helt klart valgt det. Har selv kjøpt det i gave, og det ble en suksess :) Vært på turen selv og, og det var veldig bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har reist Oslo-Kiel, det var kjempehyggelig :)

Tror kanskje jeg ville satset på det. Samtidig er jeg veldig fan av London, blir aldri kjedelig selv om jeg har vært der flere ganger, byen forandrer seg jo hele tiden.

Jeg tror jeg ville undersøkt litt hvilke ting dere kan gjøre sammen på begge turene, og bestemt meg utifra det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar :) Jeg har egentlig bestemt meg for Oslo-Kiel nå, etter en del tenkning. Det er som dere sier alltid mulig å dra til London en annen gang, og hun har lenge tenkt på Kiel-turen.

Spa ombord ser også flott ut!

Vet dere hvor lang tid man har i Kiel? Et par timer? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det vet jeg faktisk ikke, da vi kun tok cruiset til Kiel, og ikke tilbake, men det kan du sikkert finne ut på Color Line sine hjemmesider! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ser ut til å være 4 timer :) Båten kommer til Kiel kl 10, og drar igjen klokka 14.

Nå gleder jeg meg, og prøver å finne ut hvordan jeg skal overrekke gaven i selskapet :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spa-avdelingen og massasje på Color Fantasy er absolutt å anbefale! :) Lurt å bestille på forhånd ja.

God tur! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...