Gjest Gjest Skrevet 11. april 2010 #1 Skrevet 11. april 2010 I de siste månedene så har det plutselig begynt å vokse svarte hår forskjellige steder på kroppen min, steder hvor jeg aldri har barbert meg før. Hvorfor skjer dette? det blir jo bare mer og mer hår. Skjønner godt at man får litt mer hårvekst diverse steder da man kommer i puberteten og slikt, men jeg er jo 18. :/ noen steder er det bare et svart hår som stikker opp: slik som bak låret mitt, og bikinilinja utvider seg på en måte. Det vokser hår hvor jeg ikke har barbert meg! hva kan jeg gjøre for at det skal slutte å vokse mer hår? og er det noen som har opplevd dem samme eller er det bare meg det er noe fullstendig galt med? (ps: var ikke helt sikker på hvor jeg skulle skrive dette innlegget, så det ble bare her..)
Hinata Skrevet 11. april 2010 #2 Skrevet 11. april 2010 Det er naturlig at man får mer hår også en stund etter at man begynte på puberteten. Det er ikke noe annet du kan gjøre enn å fjerne de hårene som kommer. Barbering vil ikke føre til at du får mer hår, det er en myte
Gjest HE28,5 Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 I de siste månedene så har det plutselig begynt å vokse svarte hår forskjellige steder på kroppen min, steder hvor jeg aldri har barbert meg før. Hvorfor skjer dette? det blir jo bare mer og mer hår. Skjønner godt at man får litt mer hårvekst diverse steder da man kommer i puberteten og slikt, men jeg er jo 18. :/ noen steder er det bare et svart hår som stikker opp: slik som bak låret mitt, og bikinilinja utvider seg på en måte. Det vokser hår hvor jeg ikke har barbert meg! hva kan jeg gjøre for at det skal slutte å vokse mer hår? og er det noen som har opplevd dem samme eller er det bare meg det er noe fullstendig galt med? (ps: var ikke helt sikker på hvor jeg skulle skrive dette innlegget, så det ble bare her..) Hva er problemet?
Gjest lp Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 Det er naturlig at man får mer hår også en stund etter at man begynte på puberteten. Det er ikke noe annet du kan gjøre enn å fjerne de hårene som kommer. Barbering vil ikke føre til at du får mer hår, det er en myte .. eller ikke. Når jeg eksprementerte på armen min. (Jeg er mann) og barberte vekk hårene på armen, fikk jeg mer + tjukkere hår når det kom voksende tilbake. Napp hårene eller voks.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Gå til legen. Du kan ha en hormonell ubalanse som fører til mer hårvekst.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 I de siste månedene så har det plutselig begynt å vokse svarte hår forskjellige steder på kroppen min, steder hvor jeg aldri har barbert meg før. Hvorfor skjer dette? det blir jo bare mer og mer hår. Skjønner godt at man får litt mer hårvekst diverse steder da man kommer i puberteten og slikt, men jeg er jo 18. :/ noen steder er det bare et svart hår som stikker opp: slik som bak låret mitt, og bikinilinja utvider seg på en måte. Det vokser hår hvor jeg ikke har barbert meg! hva kan jeg gjøre for at det skal slutte å vokse mer hår? og er det noen som har opplevd dem samme eller er det bare meg det er noe fullstendig galt med? (ps: var ikke helt sikker på hvor jeg skulle skrive dette innlegget, så det ble bare her..) Fikk også hår bak på lårene oh utvidet bikinikant i samme alder. Skikkelig kjønnshår. Barberte i begynnelsen, men det bla bare tull, skjeggstubber etter en dag. Bruker epilator nå, vokser om det er en stund siden. har blitt mye mindre etterhver pga det. P-pillen Diane skal også ha en virkning.
Gjest TS Skrevet 12. april 2010 #7 Skrevet 12. april 2010 Gå til legen. Du kan ha en hormonell ubalanse som fører til mer hårvekst. Hva?? Hvor vanlig er det da? og hvordan andre symptoner er det da? oi, nå ble jeg kjemperedd. Burde jeg komme meg til lege fortest mulig da? : (
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå