MonThe Skrevet 2. mai 2011 #1961 Del Skrevet 2. mai 2011 Høres ut som om du og din kommende mann har hatt noen fine dager sammen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 2. mai 2011 #1962 Del Skrevet 2. mai 2011 Ikke lenge til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #1963 Del Skrevet 2. mai 2011 Høres ut som om du og din kommende mann har hatt noen fine dager sammen! Vi har hatt det kjempe koselig Ikke lenge til Nei nå er det ikke lenge igjen Skal bli godt å komme i gang kjenner jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jesse Skrevet 2. mai 2011 #1964 Del Skrevet 2. mai 2011 Innom og oppdaterer meg litt, du hadde falt ut av lista mi, så det er lenge siden jeg har vært her inne.. Tenk at det bare er litt over en måned igjen til du er gift Misunner deg veldig! Her ser det ut til at jeg må vente både vinter og vår på at det skal skje noe på den fronten.. Men kanskje jeg skal gjøre som deg Har ikke lest igjennom alle de siste sidene, men så bildet av den kaka, den var skikkelig stilig! Har du fått prøvd deg noe på den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 2. mai 2011 Forfatter #1965 Del Skrevet 2. mai 2011 Innom og oppdaterer meg litt, du hadde falt ut av lista mi, så det er lenge siden jeg har vært her inne.. Tenk at det bare er litt over en måned igjen til du er gift Misunner deg veldig! Her ser det ut til at jeg må vente både vinter og vår på at det skal skje noe på den fronten.. Men kanskje jeg skal gjøre som deg Har ikke lest igjennom alle de siste sidene, men så bildet av den kaka, den var skikkelig stilig! Har du fått prøvd deg noe på den? Skjønner ikke hvor tiden har blitt av! Synes jeg nettopp satt spent og planlagte frieriet, og nå er det bare en måneds tid igjen til vi blir gift Hvis du ikke vil vente i uvisshet er det bare å gjøre som meg Jeg har ikke fått prøvd meg noe på kakebaking, og det ser ut til at det blir lenge til jeg får mulighet til det også dessverre. Så jeg er ikke sikker på om jeg skal ha den som mål nå, for uten muligheter til å prøve og feile kan den bli litt overkill er jeg redd Men jeg skal ha den som målet mitt, at en eller annen gang SKAL jeg lage en slik kake Jeg var innom Passion4Baking i går og til min store glede har hun nylig lagd en enkel bryllupskake, så den skal jeg ha som mål og prøve meg på Det er denne jeg kommer til å ha som mal tenker jeg, og så får vi se hvordan den blir til slutt Sitter på ebay og prøver å se om jeg finner noe jeg trenger til å lage en slik kake, men er ikke like lett å finne frem når jeg ikke helt vet hva jeg skal søke på Men jeg finner mye fint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #1966 Del Skrevet 3. mai 2011 Da har TR kommet for fullt og jeg erklærer herved PP6 for igang På fredag starter jeg med min første pergokur, og håper at jeg ikke får kjempe fæle bivirkninger, for det er jobbehelgen min og dt er mye som skal skje - typisk ikke sant? Lurer på om jeg skal ta tablettene på morgenen, ettermiddagen eller kvelden. Leser litt rundt og det er mye forskjellig som står skrevet. Gyn sa at jeg bare skule starte med dem på syklusdag fire, men nevnte ikke når på dagen, så regner med det er det samme? Forloveden håpte at jeg var ferdig med tablettene til han kommer hjem igjen på lørdagen, slik at han ikke kom hjem til en tikkende bombe (hans ord ), men der må jeg nok skuffe han Så da er planene for denne uken som følger: Torsdag - ta blodprøver hos fastlegen Fredag - starte opp på pergo Så godt det skal bli å endelig komme i gang Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 3. mai 2011 #1967 Del Skrevet 3. mai 2011 For en nydelig kake!! Noe slikt kunne jeg absolutt ha tenkt med i mitt eget bryllup! ...hadde derimot aaldri turt å satse på å lage den selv Så spennende at du straks er igang med første runde med Pergo!! Det blir noen spennende måneder framover, med Pergo, og Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 3. mai 2011 Forfatter #1968 Del Skrevet 3. mai 2011 For en nydelig kake!! Noe slikt kunne jeg absolutt ha tenkt med i mitt eget bryllup! ...hadde derimot aaldri turt å satse på å lage den selv Så spennende at du straks er igang med første runde med Pergo!! Det blir noen spennende måneder framover, med Pergo, og Den så virkelig flott ut, så får håpe jeg kan klare å lage noe som ligner litt ihvertfall Det blir noen kjempe spennende måneder Og i tillegg til dette så holder vi også på med å klargjøre leiligheten for salg og visninger før vi flytter hjem i juli. Så denne sommeren ser ut til å bli strålende allerede Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 4. mai 2011 #1969 Del Skrevet 4. mai 2011 Så spennende med pergokur! Håper at det blir en liten spire av det For en nydelig kake! Og så veldig detaljert og flott oppskrift! Den må du absolutt prøve deg på, den så kjempegod ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 4. mai 2011 #1970 Del Skrevet 4. mai 2011 Så gøy med pergo! Jeg fikk omtrent ingen bivirkninger på dobbel dose! Tror ikke jeg tok de på noen spesiell tid, men prøvde å ta det omtrent på samme tid hver dag. Masse lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. mai 2011 Forfatter #1971 Del Skrevet 4. mai 2011 Så spennende med pergokur! Håper at det blir en liten spire av det For en nydelig kake! Og så veldig detaljert og flott oppskrift! Den må du absolutt prøve deg på, den så kjempegod ut! Håper at jeg får EL ut av det ihvertfall Det er målet mitt nå ;)Vet ikke når det er best å starte å teste etter EL, men starter ihvertfall opp til neste helg Liker virkelig oppskriftene på den siden, da de er så utrolig detaljerte Så fort vi flytter hjem skal den bakes regelmessig slik at jeg får teken på det Så gøy med pergo! Jeg fikk omtrent ingen bivirkninger på dobbel dose! Tror ikke jeg tok de på noen spesiell tid, men prøvde å ta det omtrent på samme tid hver dag. Masse lykke til! Håper jeg er like heldig som deg og slipper unna de aller verste bivirkningene Da ser jeg hva jeg gjør ang tidspunkt å ta dem på. Jeg skal på jobb i fire tiden på fredag, så regner med det er greiest å ta dem før jeg drar dit Tusen takk for lykkeønskinger! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 4. mai 2011 #1972 Del Skrevet 4. mai 2011 Hurra for tanta Dette blir spennende Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 6. mai 2011 #1973 Del Skrevet 6. mai 2011 God helg kjekset! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 6. mai 2011 #1974 Del Skrevet 6. mai 2011 Så spennende med pergo-start!! Håper du får en fin-fin helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 7. mai 2011 #1975 Del Skrevet 7. mai 2011 Innom og oppdaterer meg Så utrolig fin kake! Det er så mye lettere å bake etter hennes oppskrifter, elsker de rett og slett Spennende med pergo! Håper du slipper unna de verste bivirkningene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spatula Skrevet 7. mai 2011 #1976 Del Skrevet 7. mai 2011 sender deg en liten slik at du vet at jeg er innom å ser om deg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 7. mai 2011 #1977 Del Skrevet 7. mai 2011 Jeg har laget meg ny dagbok: Accept your destiny Mine skravlerier som alenemamma Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #1978 Del Skrevet 8. mai 2011 Hurra for tanta Dette blir spennende Kjempespennende God helg kjekset! God helg MonThe Så spennende med pergo-start!! Håper du får en fin-fin helg Håper du får en flott helg også Innom og oppdaterer meg Så utrolig fin kake! Det er så mye lettere å bake etter hennes oppskrifter, elsker de rett og slett Spennende med pergo! Håper du slipper unna de verste bivirkningene Kjempeflott kake, så håper at jeg kan klare å få den like bra sender deg en liten slik at du vet at jeg er innom å ser om deg Jeg har laget meg ny dagbok: Accept your destiny Mine skravlerier som alenemamma Har vært innom å lagt igjen en hilsen slik at jeg har deg med meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. mai 2011 Forfatter #1979 Del Skrevet 8. mai 2011 Da er jeg på min tredje dag med pergo, og har sålangt ikke noen spesielle bivirkninger Har litt hodepine på kvelden, men det kan nok ha like mye med at det er litt stressende på jobb og at jeg ikke får drukket nok. Så da er det godt å ha Camelbak flaske som gjør det hele mye lettere å huske på Så dette ser jo strålende ut rett og slett Forloveden kom hjem hjem i går kveld, så det var kjempe herlig Var utrolig godt å se han igjen, selv om det bare var en liten uke han var borte. Om mindre enn 1 måned er vi på plass i Lisboa, og jeg kan nesten ikke vente Håper tiden går kjempefort, for vi gleder oss sånn! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 9. mai 2011 #1980 Del Skrevet 9. mai 2011 Én måned igjen, snuppa!!! :strix: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå