Gjest Ruccola Skrevet 28. april 2011 #1941 Del Skrevet 28. april 2011 Hm, dilemma med den kjolen ja Tror jeg hadde tenkt noe sånt: Viss jeg er fornøyd med den jeg har, ville jeg prøvt å selge den blå selv, og se hva jeg kunne fått for den. Viss summen ikke kan komme nær summen du kjøpte den for, så ville jeg da heller betalt for pakkene og fått den byttet 2400,- tror jeg nok ikke du får, for selv om kjolen ikke er brukt, er du fortsatt en privatperson som selger den. Tror kanskje du kan få 1500,- om du er heldig jeg - uten å vite så mye om det 300 kr i porto er jo da plutselig ikke så mye, når du ender opp med en nydelig kjole som kan brukes flere ganger, og eventuellt selges i etterkant og få en liten lapp for den da (I forhold til å ha tapt 1050,- tenker jeg, og aldri fått bruke den selv ) 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. april 2011 Forfatter #1942 Del Skrevet 28. april 2011 Nå nærmer det seg bryllup... Det gjør det !!! Gleder meg!! Hm, dilemma med den kjolen ja Tror jeg hadde tenkt noe sånt: Viss jeg er fornøyd med den jeg har, ville jeg prøvt å selge den blå selv, og se hva jeg kunne fått for den. Viss summen ikke kan komme nær summen du kjøpte den for, så ville jeg da heller betalt for pakkene og fått den byttet 2400,- tror jeg nok ikke du får, for selv om kjolen ikke er brukt, er du fortsatt en privatperson som selger den. Tror kanskje du kan få 1500,- om du er heldig jeg - uten å vite så mye om det 300 kr i porto er jo da plutselig ikke så mye, når du ender opp med en nydelig kjole som kan brukes flere ganger, og eventuellt selges i etterkant og få en liten lapp for den da (I forhold til å ha tapt 1050,- tenker jeg, og aldri fått bruke den selv ) Smarte ting du kommer med der Ruccola Jeg får prøve å få tak i forloveden senere og høre hva han mener. Er jo tross alt hans penger jeg bruker på disse kjolene mine Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. april 2011 #1943 Del Skrevet 28. april 2011 Må le litt av de kjolene dine altså Skal jo virkelig ikke være lett det her.... Enig med Ruccola Gå for den du liker best du Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. april 2011 Forfatter #1944 Del Skrevet 28. april 2011 Må le litt av de kjolene dine altså Skal jo virkelig ikke være lett det her.... Enig med Ruccola Gå for den du liker best du Det skal jammen meg ikke være lett nei Men nå har jeg bestemt meg for å bytte den blå i en større størrelse og så får jeg se hva jeg gjør når jeg får den hjem Hvis den ikke sitter som den skal er det jo et problem mindre, men passer den får jeg tenke litt mer hva jeg gjør Ellers kommer forloveden hjem lørdagsmorgen Men han drar avgårde igjen på søndag, til Lisboa av alle plasser! Tenker at jeg skal benytte det til min fordel, så da får han ta en rekonoseringsrunde og se hvordan blomsterutvalget er der for tiden, og prøve å finne restauranter vi kan spise lunsj og middag på og reserverde bord til oss. Får han gjort det kan vi slappe mer av når vi kommer ned og nyte late dager frem mot den store dagen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 28. april 2011 #1945 Del Skrevet 28. april 2011 (endret) Synes det hørtes fornuftig ut med kjolen Men kan jeg spørre, hvilken kjole har du da tenkt å ha på deg på den store dagen? Høres ut som en bra plan å sende din kjære på en runde i Lisboa nå, slik at dere kan nyyte rolige dager sammen når dere kommer ned! Når er det dere drar? Tenk, Lisboabryllup da! Endret 28. april 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. april 2011 Forfatter #1946 Del Skrevet 28. april 2011 Synes det hørtes fornuftig ut med kjolen Men kan jeg spørre, hvilken kjole har du da tenkt å ha på deg på den store dagen? Høres ut som en bra plan å sende din kjære på en runde i Lisboa nå, slik at dere kan nyyte rolige dager sammen når dere kommer ned! Når er det dere drar? Tenk, Lisboabryllup da! Det blir den hvite kjolen som skal brukes på den store dagen og ahvengig av hva jeg bestemmer meg for med den adnre står det mellom de to kjolene til festen vår i august. Vi drar til Oslo og legger oss inn på flyplasshotellet 5. juni, og så er det opp tidlig mandagen for å nå første fly. I dag er det 6 uker igjen til vi er gift Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 28. april 2011 #1947 Del Skrevet 28. april 2011 6 uker er jo ingeting iiiii er så spennt for deg, gleder meg virkelig til å høre hvordan alt av planleggingen går til slutt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. april 2011 Forfatter #1948 Del Skrevet 28. april 2011 6 uker er jo ingeting iiiii er så spennt for deg, gleder meg virkelig til å høre hvordan alt av planleggingen går til slutt Det går kjemperaskt! Disse ukene kommer til å fly avgårde, og jeg gleder meg sånn Spurte forloveden hvordan nervene hans var nå som det nærmer seg, og han tok det helt rolig og gleder seg En kollega har sagt til han at gift er noe en tar, ikke noe en gjør Så i de periodene jeg har vært litt masete og overivrig med ting som har med bryllupet å gjøre () så kommer den kommentaren til meg. Men når han står der med et stort glis om munnen kan man ikke gjøre annet enn å le av han. Herlige kjæresten min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 28. april 2011 #1949 Del Skrevet 28. april 2011 Sikker på dere får et fantastisk bryllup, planene deres høres kjempefine ut! Noe sånt kunne jeg tenkte meg også Tenk, snart er dere gift og så kommer det nok en liten bryllupsbaby Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. april 2011 Forfatter #1950 Del Skrevet 28. april 2011 Sikker på dere får et fantastisk bryllup, planene deres høres kjempefine ut! Noe sånt kunne jeg tenkte meg også Tenk, snart er dere gift og så kommer det nok en liten bryllupsbaby Er veldig glad for at vi har valgt å gjøre det på den måten vi skal Så foreløpig kan det anbefales Håper virkelig på bryllupsbaby Håper å overta stafettpinnen etter alle dere som venter en liten om ikke så altfor lenge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DDuck Skrevet 28. april 2011 #1951 Del Skrevet 28. april 2011 Nydelig kjole Har sett på den inne på floyd sin nettbutikk Ang kjolen.. om du skal starte på lavkarbo kosthold igjen så vil den kanskej passe til dere skal ha bryllupsfesten? Så da ville det jo være dumt å ha en råfin kjole som er for stor om du velger å få den i en større størrelse.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. april 2011 Forfatter #1952 Del Skrevet 28. april 2011 Nydelig kjole Har sett på den inne på floyd sin nettbutikk Ang kjolen.. om du skal starte på lavkarbo kosthold igjen så vil den kanskej passe til dere skal ha bryllupsfesten? Så da ville det jo være dumt å ha en råfin kjole som er for stor om du velger å få den i en større størrelse.. Sitter å skifter mellom å se på den i skapet og på nettbutikken til Floyd, er helt forelsket Hmm... Det har jeg jo ikke tenkt på... Men jeg tenker at siden det er såpass mye stoff som jeg mangler bak på ryggen for at den i det hele tatt skal kunne feste ryggpanelet til kjolen nå, så skal det veldig mye til for at denne skal passe meg.. Så med en strørre størrelse er sjansen større, og der får jeg kanskje et bånd som jeg faktisk kan knyte hele veien på ryggen også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ruccola Skrevet 28. april 2011 #1953 Del Skrevet 28. april 2011 og i tillegg kan en kjole alltids justeres inn, men som regel ikke ut... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Niennas Skrevet 29. april 2011 #1954 Del Skrevet 29. april 2011 Det håper vi også Jeg holder til i Horten for øyeblikket Ojoj! Jeg holder til i Tønsberg *snoke litt på forskjellige sider, prøver å få med meg viktige ting * Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. april 2011 Forfatter #1955 Del Skrevet 29. april 2011 Ojoj! Jeg holder til i Tønsberg *snoke litt på forskjellige sider, prøver å få med meg viktige ting * Så artig da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neala Skrevet 29. april 2011 #1956 Del Skrevet 29. april 2011 Det nærmer seg nå, Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. april 2011 Forfatter #1957 Del Skrevet 29. april 2011 Det nærmer seg nå, Småkjekset Det gjør det virkelig! Ser på tickeren at det minker på dagene som er igjen, men tror ikke at det har gått opp for meg at det snart er i neste måned at jeg skal gifte meg! Men jeg gleder meg virkelig til å bli konen til forloveden min Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 30. april 2011 #1958 Del Skrevet 30. april 2011 Hei Småkjekset, lenge siden jeg har vært her nå - jeg beklager Her går tiden fort, og jeg klarer ikke å følge med på noenting Ang. kjole, synes jeg du skal koste på deg å få tilsendt den blå kjolen i en str. større. Hvis den da er for stor, så kan kanskje hun i familien din sy den litt inn. Forslag: bruk så den blå kjolen i vielsen i utlandet, og den hvite kjolen til festen her hjemme Begge kjolene kan jo brukes i bryllup/konfirmasjoner/dåp o.l. ved senere anledninger Lykke til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 1. mai 2011 #1959 Del Skrevet 1. mai 2011 Jeg tror du gjorde lurt i å bytte den blå kjolen i en ny str som passer Da har du i alle fall mulighet til å bruke den Tenk at det snart er bryllup! Den hvite kjolen var forresten helt nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. mai 2011 Forfatter #1960 Del Skrevet 1. mai 2011 Venter spent hver dag for å se om det har kommet hentelapp på kjolen, men må nok vente noen dager lenger tenker jeg. Har jo nettopp sendt skjærer min så tar nok litt mer tid Ellers to jeg min siste Provera tablett på fredag, og i løpet av 3-7 dager skal TR komme. Tempen var på 36.61 på fredag, og allerede i går begynte jeg å spotte og tempen var 36.47, og i dag tok det seg litt mer opp og tempen var på 36.21. Til "vanlig" har tempen lagt på rundt 36.40. Siden jeg er helt ny på dette tempegreiene er jeg ikke helt sikler på hva dette betyr, men jeg regner med jeg blir klokere etterhvert Forloveden kom hjem i går ettermiddag, og vi har hatt det kjempe koselig disse to dagene Vi har vært godt plassert i armkroken til hverandre og har slappet av med filmer og serier. Tok oss en tur på kino i dag og så Ukjent id og den anbefales Nå er det litt mer tv titting som står for tur før det bærer til sengs. Er ikke helt klar for at han skal dra igjen allerede i morgen, jeg sier til meg selv at det er til det "beste". Greit å spare han for hvor hormonell jeg evt blir av å starte på pergo, og heller spare det til det en gang evt klaffer for oss Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå