Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Innom og oppdaterer meg:)

Håper du har det bra:)

Jeg har det bare bra :)

Og det har vel du også, nå som du har den lille på utsiden :rodmer:

Det skjer så mye på siden din hele tida, greier ikke følge med..

Bra med oppløftende nyheter! Nå tenker jeg mannen er stolt!! :lur:

Han er mest glad over at alt stod bra til, men tror nok at han var litt stolt også :)

Mens vi stod og ventet på resultatet lurte han på hva man kunne jgøre hvis det ikke var helt optimalt, for det måtte jo finnes noen supersvømmere som kunne få jobben gjort :) Og jammen meg så var det ikke noen flotte svømmere der :nigo:

2011 blir et fantastisk år for dere kjekset!! :klemmer:

..tenk, under 2 måneder til du og din kjære e rmann og kone :rodmer:

Oog, så herlig at du ble fornøyd med kjolen!! :hoppe: Har du lyst til å poste et bilde av den kanskje? :nigo: Jeg var også inne å titta på kjolen min heele tiden etter at jeg fikk den :hjerte: ...Nå henger den i en kjolepose oppe hos svigerfaren min (pga. lite lagringsplass her hjemme) , mens den venter på å bli plukket fram om et års tid! :)

Håper du har en fin mandag! :klemmer:

Sa til forloveden i går at nå er det bare to måneder igjen, og da satt han med et stort smil om munnen, så her gleder vi oss mye :nigo:

Jeg kan prøve å se om jeg får lagt ut et bilde av den i løpet av morgendagen ;)

Gleder meg til å ta den frem for å ta bilde av den :Nikke:

Nå er vi nettopp kommet hjem fra kino. Har sett den nye Varg Veum filmen. Har bare en ting å si - Trond Espen Seim :sikle:

:fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så flott at mannens prøver er fine! Ingenting er bedre enn det!

Blir spennende når med Pergostart. Jeg har stor tro på at det klaffer for dere da! :)

Tenk at det bare er 2 mnd igjen til bryllup. Vi hadde 5 års bryllupsdag i går faktisk. Gleder meg til å se bilde av kjolen! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper du har en fin helg :klemmer:

Er det i dag du skulle drikkes ut tro :klø:

Jeg har hatt en kjempeflott helg :jepp:

Det var det ;)

God helg :)

Takk for det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da var utdrikkningslaget mitt overstått, og jeg hadde en kjempeflott dag! Gode venninner som passer på at jeg skal ha det så kjekt som mulig, slik blir det en kjempeflott dag av :jepp:

Er ganske sliten i dag grunnet liten søvn de siste dagene, så jeg kommer sterkere tilbake :)

Ha en fin dag alle dere som er innom :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg også til høre hva de hadde stelt istand, om du vil dele det da!:)

Håper mandagen din er fin! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det klart for oppsummering av utdrikkningslaget :nigo:

Jeg stod opp tidlig for å en god frokost før jeg ble hentet av søstrene mine. Da vi kom frem til forloveren min var alle sammen kommetog det var klart for en skikkelig prinsesselunsj. Rosa sprudlevann, tiaraer og god mat satte standarden for resten av dagen. Etter å ha spist oss gode og mette fikk jeg utlevert antrekket for dagen, og jeg så ut som en solbrent veps :fnise: Jeg ble kledd opp i sjokkrosa tights, genser og leggvarmere og et lyst gult ballerinaskjørt i størrelse 4 år, fikk festet slør i håret og sammen med tiaraen jeg hadde fått under lunsjen fikk jeg en tryllestav, så jeg følte meg veldig som en fe.

Derretter bar det avgårde til Bergen sentrum, hvor jeg fikk noen oppgaver jeg skulle gjennomføre. Siden jeg skal bli lærer fikk jeg i oppgave å holde gjengen samlet og guide dem fra kjente steder i Bergen hvor jeg skulle fortelle min egen tolkning av historien bak de ulike stedene. Etter inntak av flere shots av spritgele ble det noen ganske flotte forklaringer og ikke minst poseringer fra de ulike stedene, så det finnes ganske mange flotte bilder av meg i mindre heldige positurer :ler:

Som fryktet men forventet regnet det kjempemye denne dagen, så takket være det slapp jeg unna en del av oppgaven jeg ellers hadde måtte ha gjort, da vi heller søkte dekning på en bar før vi skulle dra å spise. Middagen og enda mer god drikke ble inntatt på TGI Fridays, og vi hadde det kjempekjekt. Når vi skulle gå derfra traff vi på noen andre som også hadde utdrikkningslag, og jeg kunne takke for at jeg har den forloveren jeg har, for noen av de så rett og slett ikke ut :ler:

Vi dro videre til leiligheten til ene venninnen min, hvor vi hadde egen bartender for kvelden noe som var kjempeartig. Her koste vi oss med god drikke, snacks, Buzz-spilling, Singstar og quiz. Jeg hadde det kjempekjekt, og tiden fløy avgårde!

Rundt midnatt gjorde vi oss klar for å stikke på et utested, og der var det dansing og sang som var hovedaktiviteten til jeg ble hentet av min kjære bror midt på natten.

Når jeg våknet opp søndagen var jeg i kjempeform, bortsett fra at "mikrofon-hånden" min var utrolig vond og stemmen var betydelig redusert :fnise:

Jeg hadde en utrolig flott dag sammen med de herligste jentene jeg vet om, så kommer til å leve lenge på minnene fra denne dagen :) Og nå gleder vi oss kjempe mye til bryllup og bryllupsfest! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det var kjempeartig :jepp:

Skal se om jeg ikke får tak i et bilde jeg kan dele med dere ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Stilig!! Nå er utdrikningslaget overstått...nå begynner snart alvoret! :jepp: God påske!! :)

Nei nå er det ikke lenge igjen til alvoret begynner :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som du fikk et artig utdrikningslag! Lurer på hva jeg hadde tenkt om jeg plutselig møtte på en fe, midt på lyse dagen :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lite oppdateringer fra meg om dagen, men slik er det når en er hjemme på påskeferie :) Har fått satt ut båten så forloveden er kjempe fornøyd med å dra ut dagen lang :Nikke:

Ellers ventet jeg jo på at TR skulle dukke opp før onsdag denne uken, men siden hun ikke gjorde det startet jeg på Provera som jeg skal ta de neste ti dagene. Så jeg gleder meg til TR starter opp da, for da skal jeg ta pergo :nigo: Håper så utrolig mye at ting skjer innen all for lang tid, selv om realisten i meg er mer passiv.

Håper dere alle har en fortsatt fin påske :) Her er det påskekrim og godis som gjelder :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Alabama

Du får tenke at du i det minste får drukket champagne i ditt eget bryllup! Og så kommer lille frø på sensommeren en gang! :jepp:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...