Småkjekset Skrevet 8. april 2011 Forfatter #1881 Del Skrevet 8. april 2011 Så bra at alt står bra til med din kjæres svømmere. Åh, kake. Skikkelig fin den du linket til altså, men kan tenke meg det trengs en del øving for å få den så fin. Vi er veldig lettet Tror nok at det må mye jobbing til for å få kaken like fin som den, så lurer på om jeg ikke bare skal lage oreokaker med forskjellig farge på kremen i stedet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 8. april 2011 #1882 Del Skrevet 8. april 2011 Så bra med fine svømmere Håper du har større hell med pergo enn jeg hadde Jeg fikk jo EL, bare ingen bebis Satser på at du treffer to av to! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. april 2011 Forfatter #1883 Del Skrevet 8. april 2011 Så bra med fine svømmere Håper du har større hell med pergo enn jeg hadde Jeg fikk jo EL, bare ingen bebis Satser på at du treffer to av to! Håper ihvertfall at noe godt kommer ut av det, så om det er kun EL så tar jeg til takke med det også, for det er mer enn jeg har i dag Men vi håper selvfølgelig at det kan bli baby ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 8. april 2011 #1884 Del Skrevet 8. april 2011 Ååh, så bra at at din kjæres svømmere så fine ut!! ..ett skritt nærmere en liten minikjeks! Ønsker deg og din kjære en finfin helg! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 8. april 2011 #1885 Del Skrevet 8. april 2011 Ønsker dere lykke til med prøvingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. april 2011 Forfatter #1886 Del Skrevet 8. april 2011 Ååh, så bra at at din kjæres svømmere så fine ut!! ..ett skritt nærmere en liten minikjeks! Ønsker deg og din kjære en finfin helg! Det er godt med alle skrittene en kommer nærmere den store drømmen Helgen blir mye jobbing for min del, men vi skal nok klare å kose oss innimellom for det Ønsker dere lykke til med prøvingen Takk for det Og lykke til videre i svangerskapet til det Skal stikke innom dagboken din å legge igjen et spor det senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 9. april 2011 #1887 Del Skrevet 9. april 2011 Tusen takk Håper det går fort for dere! Å, er vi nesten naboer? Hvor holder du til da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. april 2011 Forfatter #1888 Del Skrevet 9. april 2011 Det håper vi også Jeg holder til i Horten for øyeblikket Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 9. april 2011 Forfatter #1889 Del Skrevet 9. april 2011 I dag er en spesiell dag. Det er kun to måneder igjen til vi gifter oss, og det er 1 år siden jeg sluttet på p-pillen og vi startet å prøve. Hadde tenkt at det kom nok til å ta litt tid, men var ikke helt forberedt om at det kom til å ta over ett år. Nå er målet at det i løpet av året skal bosette seg en spire i magen min, så vi får se hvordan det går med det Ellers fikk jeg kjolen min i går, og den er nydelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 9. april 2011 #1890 Del Skrevet 9. april 2011 Så bra at den nye kjolen levde opp til forventningene! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 10. april 2011 #1891 Del Skrevet 10. april 2011 Så bra du ble fornøyd med kjolen! To måneder til du er gift!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teita Skrevet 10. april 2011 #1892 Del Skrevet 10. april 2011 Horten ja, det er ikke langt her i fra Så bra at kjolen var nydelig 2 måneder til du er gift! Håper det klaffer veldig snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 10. april 2011 #1893 Del Skrevet 10. april 2011 Så bra at svømmerne så bra ut Så bra at du ble fornøyd med kjolen da To måneder kommer til å gå veldig fort! Er alt klart? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 10. april 2011 #1894 Del Skrevet 10. april 2011 Supert med friske svømmere Bare to måneder til du er fru Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 10. april 2011 Forfatter #1895 Del Skrevet 10. april 2011 (endret) Så bra at den nye kjolen levde opp til forventningene! Det gjorde den virkelig! Er inne og ser på den så ofte jeg kan Så bra du ble fornøyd med kjolen! To måneder til du er gift!! Disse månedene kommer til å rase avgårde! Horten ja, det er ikke langt her i fra Så bra at kjolen var nydelig 2 måneder til du er gift! Håper det klaffer veldig snart Håper virkelig at dette er året for oss! Så bra at svømmerne så bra ut Så bra at du ble fornøyd med kjolen da To måneder kommer til å gå veldig fort! Er alt klart? Vi er veldig lettet iver at svømmerne har det bra Mye er klart, men er fremdeles litt småting igjen. Jeg må finne meg passende sko, forloveden må sjekke at klærne han skal gå med passer evt kjøpe nye ting. I tillegg til dette så er det småting igjen, som å kjøpe inn ny sminke, ordne linser, farge og klippe håret på oss begge. Satser på å kunne stryke ut sminke og nye sko av listen i uken etter utdrikningslaget, for da kan jeg få hjelp av mamma og forloveren min til å finne noe som passer meg Supert med friske svømmere Bare to måneder til du er fru Veldig fornøyd med svømmerne! Jeg gleder meg sånn Endret 10. april 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 11. april 2011 #1896 Del Skrevet 11. april 2011 Så bra med gode svømmere! Satser på at pergo gjør susen slik at du får nådd målet ditt med en spire i magen iløpet av dette året. Det tror jeg virkelig, det er jo mange mnd igjen av 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 11. april 2011 Forfatter #1897 Del Skrevet 11. april 2011 Så bra med gode svømmere! Satser på at pergo gjør susen slik at du får nådd målet ditt med en spire i magen iløpet av dette året. Det tror jeg virkelig, det er jo mange mnd igjen av 2011 Håper vi klarer det alle sammen, for det er så mange som har slitt så lenge at nå må det være deres tur Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
~lillefot~ Skrevet 11. april 2011 #1898 Del Skrevet 11. april 2011 Innom og oppdaterer meg:) Håper du har det bra:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 11. april 2011 #1899 Del Skrevet 11. april 2011 Det skjer så mye på siden din hele tida, greier ikke følge med.. Så fort TR dukker opp så starter jeg på pergo Har ikke TR dukket opp innen 20. april starter jeg på provera for å få frem blødning, og så starter jeg. Skal bli veldig godt å komme i gang med noe nå Husker ikke hva de andre resultatene var, men de som jobbet der var fornøyde. Bra med oppløftende nyheter! Nå tenker jeg mannen er stolt!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 11. april 2011 #1900 Del Skrevet 11. april 2011 I dag er en spesiell dag. Det er kun to måneder igjen til vi gifter oss, og det er 1 år siden jeg sluttet på p-pillen og vi startet å prøve. Hadde tenkt at det kom nok til å ta litt tid, men var ikke helt forberedt om at det kom til å ta over ett år. Nå er målet at det i løpet av året skal bosette seg en spire i magen min, så vi får se hvordan det går med det Ellers fikk jeg kjolen min i går, og den er nydelig 2011 blir et fantastisk år for dere kjekset!! ..tenk, under 2 måneder til du og din kjære e rmann og kone Oog, så herlig at du ble fornøyd med kjolen!! Har du lyst til å poste et bilde av den kanskje? Jeg var også inne å titta på kjolen min heele tiden etter at jeg fikk den ...Nå henger den i en kjolepose oppe hos svigerfaren min (pga. lite lagringsplass her hjemme) , mens den venter på å bli plukket fram om et års tid! Håper du har en fin mandag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå