Småkjekset Skrevet 4. april 2011 Forfatter #1861 Del Skrevet 4. april 2011 Da var musikere til bryllusfesten i boks Endelig var det i boks, så er utrolig godt å kunne stryke det av listen Ellers er forloveden dratt på en jobb i dag, og de får ikke dratt ut med båten i kveld så de må inn på hotell for natten. Det var ikke så aller verst synes han for da kunne han gjøre en innsats for å holde seg innenfor disse maks 5 dagene som gjelder før prøven på fredag Han er nå så skjønn også Sa så fin at vi måtte jo bare prøve og se hvordan det går, så vi går spennende tider i møte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 4. april 2011 #1862 Del Skrevet 4. april 2011 Den kaka så skikkelig god ut Finnes så utrolig mange gode kaker, så ikke lett å velge hvilke man skal ha... Oreo kake kan man jo godt ha to av, for det er jo kaker det går en del av Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. april 2011 Forfatter #1863 Del Skrevet 4. april 2011 Har veldig lyst å prøve meg på red velvet, så kanskje det kan være en av etasjene på kaken Jeg får fundere litt og sjekke ut det søte liv for å se om jeg finner noe annet godt der: Ellers sitter jeg med hårfarge i håret nå. Forhåpentligvis blir det en rødligfarge slik at forloveden blir glad når han kommer hjem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 4. april 2011 #1864 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg har lyst på kake!! Så tøff du er som tør å bake bryllupskaka di selv! Her satses det på bestillingskake.. Men er ute etter gode oppskrifter og lekre kaker (skal jo bestille ei flott ei! ) så kakediskusjonen her inne skal jeg følge med på Håper hårfargen blir bra! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 4. april 2011 #1865 Del Skrevet 4. april 2011 For en tøff kake! Beundrer folk som er så gode til å lage kaker! Dvs. de som kan det uten at det er yrket, da. Har ei på facebook som lager helt ekstremt kule kaker! Men jeg skjønner ikke hva det er det ytterste laget, er det marsjipan? Eller er det en slags glasurdeig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 4. april 2011 #1866 Del Skrevet 4. april 2011 Skal du lage kake til festen selv? Sikkert mange som kan lage sånne kaker på bestilling! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 4. april 2011 Forfatter #1867 Del Skrevet 4. april 2011 Jeg har lyst på kake!! Så tøff du er som tør å bake bryllupskaka di selv! Her satses det på bestillingskake.. Men er ute etter gode oppskrifter og lekre kaker (skal jo bestille ei flott ei! ) så kakediskusjonen her inne skal jeg følge med på :jepp:Håper hårfargen blir bra! Taper ikke noe på å gjøre et forsøk ihvertfall Hårfargen ble ikke helt som jeg hadde tenkt, ser litt vel mørk ut akkurat nå, men jeg satser på at det går seg til For en tøff kake! Beundrer folk som er så gode til å lage kaker! Dvs. de som kan det uten at det er yrket, da. Har ei på facebook som lager helt ekstremt kule kaker! Men jeg skjønner ikke hva det er det ytterste laget, er det marsjipan? Eller er det en slags glasurdeig? Det er nok en form for fondant som er brukt tenker jeg, smeltede marshmallows og melis som er blandet sammen med litt annet og tilsatt farge Skal du lage kake til festen selv? Sikkert mange som kan lage sånne kaker på bestilling! Jeg lurer på det. Det blir mange nok kaker uansett, så prøver jeg meg frem men ikke får den til så går det fint også. Der vi skal ha bryllupsfesten er det ikke så altfor mange som lager kaker, og de som gjør det er ganske trangsynte på hva de lager og ikke. Så jeg tar ikke sjansen på at de kan gjøre det. Så da får jeg utfordre meg selv litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 5. april 2011 #1868 Del Skrevet 5. april 2011 Det er nok en form for fondant som er brukt tenker jeg, smeltede marshmallows og melis som er blandet sammen med litt annet og tilsatt farge Åja..Har aldri smakt en kake med noe sånt på..Virker som en litt rar smakssammensetning, men sikkert godt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 5. april 2011 #1869 Del Skrevet 5. april 2011 (endret) Sånn fondant smaker ikke alltid veldig godt. Jeg har forsøkt en variant av sukkerpasta, og den ble iallfall veldig søt. Marsmellow er helt sikkert bedre Men! Det er ikke så enkelt som det ser ut til altså, så greit å øve litt, om du ikke er erfaren fra før. Mitt første forsøk ble helt greit, men jeg hadde hatt en glasur under lokket som gjorde at lokket begynte å gå i oppløsing Enda godt at kaken ble servert før det virkelig begynte Og de fargene som brukes, det er noe skikkelig gris! Er så konsentrert at man må passe seg på å ikke søle på kjøkkenbenk og slik. Jeg var lilla og rosa både her og der i mange dager etter mitt første forsøk (jente-kake med hello kitty, derav fargevalget ) Håper du får det til, for kaken er kjempelekker! Du har kanskje gjort dette før? Eller så skal du ha for at du er tøff iallfall! Endret 5. april 2011 av Zia Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 5. april 2011 Forfatter #1870 Del Skrevet 5. april 2011 Åja..Har aldri smakt en kake med noe sånt på..Virker som en litt rar smakssammensetning, men sikkert godt. Har ikke smakt det jeg heller, så jeg får prøve en gang for å sjekke om det er spisende eller ikke tenker jeg Sånn fondant smaker ikke alltid veldig godt. Jeg har forsøkt en variant av sukkerpasta, og den ble iallfall veldig søt. Marsmellow er helt sikkert bedre Men! Det er ikke så enkelt som det ser ut til altså, så greit å øve litt, om du ikke er erfaren fra før. Mitt første forsøk ble helt greit, men jeg hadde hatt en glasur under lokket som gjorde at lokket begynte å gå i oppløsing Enda godt at kaken ble servert før det virkelig begynte Og de fargene som brukes, det er noe skikkelig gris! Er så konsentrert at man må passe seg på å ikke søle på kjøkkenbenk og slik. Jeg var lilla og rosa både her og der i mange dager etter mitt første forsøk (jente-kake med hello kitty, derav fargevalget ) Håper du får det til, for kaken er kjempelekker! Du har kanskje gjort dette før? Eller så skal du ha for at du er tøff iallfall! Jeg har aldri laget noe slikt før, så det må nok mange prøvekaker til tenker jeg Fargene er noe herk ja Lagde franske makroner sammen med ene niesen min i vinterfreien og så ikke ut på hendene! Lilla og blå over alt Er jeg heldig får jeg vært noen dager hjemme hos foreldrene mine etter utdrikningslaget mitt, i så fall skal jeg prøve meg på en helt enkel kake tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lilywhite Skrevet 6. april 2011 #1871 Del Skrevet 6. april 2011 Må inn og hilse på i dagboken din også Så spennende med bryllupsplanlegging, merker jeg savner det litt innimellom Får håpe spiren sitter snart også Har ikke lest så mye i dagboken din enda, men ser det står at dere har prøvd siden april i fjor men er i PP5, betyr det at dere har hatt pause en stund pga bryllupet eller har du glemt å oppdatere? Lykke til i allefall! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 6. april 2011 Forfatter #1872 Del Skrevet 6. april 2011 Må inn og hilse på i dagboken din også Så spennende med bryllupsplanlegging, merker jeg savner det litt innimellom Får håpe spiren sitter snart også Har ikke lest så mye i dagboken din enda, men ser det står at dere har prøvd siden april i fjor men er i PP5, betyr det at dere har hatt pause en stund pga bryllupet eller har du glemt å oppdatere? Lykke til i allefall! Koselig at du tok turen innom her Det er veldig spennende med bryllupsplanleggingen, men håper at det snart kan gå over til planlegging av babyting Vi har ikke hatt noen pause i prøvingen, men jeg har hatt veldig lange og ustabile sykluser så det er grunnen til at vi ikke har kommet oss noe lenger. Veldig kjedelig, men veldig godt at vi endelig er i gang med utredning slik at vi kan få vite om det er noe mer enn lange sykluser med manglende eggløsning som er grunnen til at det ikke blir noen spire Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*Lollipop* Skrevet 7. april 2011 #1873 Del Skrevet 7. april 2011 Innom og titter litt Så gøy å lese om bryllupsplanlegging! En veldig fin kake du har funnet frem der Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. april 2011 Forfatter #1874 Del Skrevet 7. april 2011 Innom og titter litt Så gøy å lese om bryllupsplanlegging! En veldig fin kake du har funnet frem der Liker vedlig godt den kaken, så får vi se om jeg kan klare å lage noe som ligner når det nærmer seg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 7. april 2011 #1875 Del Skrevet 7. april 2011 Skal du starte med pergo etter mannen er sjekka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. april 2011 Forfatter #1876 Del Skrevet 7. april 2011 Så fort TR dukker opp så starter jeg på pergo Har ikke TR dukket opp innen 20. april starter jeg på provera for å få frem blødning, og så starter jeg. Skal bli veldig godt å komme i gang med noe nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. april 2011 Forfatter #1877 Del Skrevet 7. april 2011 Jeg fikk hjem forloveden i dag Det var veldig godt å få han hjem, selv om han ikke har vært borte altfor mange dagene. Så nå slapper vi av med film før vi legger oss slik at vi får sovet litt før i morgen. Tror han ser frem til å få dagen overstått, så håper at det går greit Er usikker på hvor lang tid det tar før svarene fra prøven er klar, så får se om vi får vite noe før jeg skal tarte på provera/pergo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teriyaki Skrevet 8. april 2011 #1878 Del Skrevet 8. april 2011 Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. april 2011 Forfatter #1879 Del Skrevet 8. april 2011 (endret) Da var vi hjemme igjen Vi ble tatt imot av noen snille damer som skrev ned informasjon om oss når vi kom, og viste forloveden hvor han skulle få lov til å gjøre jobben sin Da han var ferdig fikk vi spørsmål o mvi ville vente og få noen av svarene på prøven allerede, eller om vi ville vente til alt var klart. Forloveden var ganske spent på hvordan det så ut, så vi ventet villig på resultatet. Og det foreløpige resultatet av prøven er vi svært fornøyde med 62,7 mill/mL var antall sædceller hvis jeg husker riktig, og mobilitetsgraden var 4 og høyt over det som var kravet/ønsket fra Fertilitetsklinikken. Husker ikke hva de andre resultatene var, men de som jobbet der var fornøyde. Og det var forloveden også, selv om an hadde vært litt skeptisk når han så enkelte svømmere som ikke beveget seg noe særlig. Men når han så de som svømte fort ble han beroliget De skulle analysere prøven mer og se på oppbygningen av sædcellene, hvordan hodet, halsen og halsen så ut, så vi kunne ringe gynekologen om en to ukers tid for å høre resultatet derfra. Så da var det bare å håpe at pergo klarer å få igang eggløsninger hos meg, slik at vi er nærmere å få en liten en Endret 8. april 2011 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 8. april 2011 #1880 Del Skrevet 8. april 2011 Så bra at alt står bra til med din kjæres svømmere. Åh, kake. Skikkelig fin den du linket til altså, men kan tenke meg det trengs en del øving for å få den så fin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå