Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Så fantastisk at dere er i gang! :hoppendeglad: Det er så utrolig herlig å ha sånne leger som virkelig kjører på med en gang. Vi får satse på at pergo funker fett og at det snart er en liten minikjeks på gang. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

:fnise:

Så fantastisk at dere er i gang! :hoppendeglad: Det er så utrolig herlig å ha sånne leger som virkelig kjører på med en gang. Vi får satse på at pergo funker fett og at det snart er en liten minikjeks på gang. :jepp:

Det er kjempeflott å være i gang! Og er veldig glad for at vi blir tatt alvorlig tidlig :)

En minikjeks hadde vært fantastisk :hjerte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk telefon fra forloveden i sted om at han må avgårde på en ny jobb allerede på søndag :sukk: Så er jeg heldig kommer han hjemsent fredag eller tidlig lørdag slik at jeg får sett han litt før han må dra igjen. Så flinkingen hadde ringt der han skulle fått gjort unna prøven på mandag og ombooket timen til fredag, så håper han er hjemme igjen til da :jepp:

Ellers merker jeg at jeg er ganske så spent på hva som kommer til å skje om to uker, da jeg drar hjem for utdrikningslaget mitt :) De herligste jentene jeg vet om driver å planlegger noe nå, så gleder meg til å se hva de har planlagt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uff...kjenner den følelsen av å ikke vite hva som skal skje altså :sjenert: Klarte å finne ut hvilken dag de skulle ta meg, men hva de skulle gjøre visst jeg jo ikke. Litt stresset kvelden før kan du si :fnise: Blir nok kjempemoro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg har vært innom deg, og jammen gikk ikke legetimen kjempebra!! Jiippii for Pergo!!! :hoppe::bolledeig: Nå blir det minikjeks etterhvert!!! :hoppe::strix:

Håper du har en fin torsdag! :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Uff, håper du slipper helskinnet fra utdrikningslaget. :fnise:

Det håper jeg også! :fnise:

Uff...kjenner den følelsen av å ikke vite hva som skal skje altså :sjenert: Klarte å finne ut hvilken dag de skulle ta meg, men hva de skulle gjøre visst jeg jo ikke. Litt stresset kvelden før kan du si :fnise: Blir nok kjempemoro!

Kan tenke meg du var litt småstresset dagen for og bare ventet :fnise:

Jeg kjører hjem dagen før og har med meg ene av venninnene mine som planlegger dette da hun da har vært noen dager i Oslo på studietur, så blir nok en ekstra spent biltur hjem kan jeg tenke meg :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det lenge siden jeg har vært innom deg, og jammen gikk ikke legetimen kjempebra!! Jiippii for Pergo!!! :hoppe::bolledeig: Nå blir det minikjeks etterhvert!!! :hoppe::strix:

Håper du har en fin torsdag! :klemmer:

Er kjempe glad for at ting har skjedd så fort :jepp: Så vi får håpe at dette er det som trengs til for å få en minikjeks i hus :strix:

Har en flott torsdag, og håper du har det også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

Hva forventer du av utdrikkingslaget ditt da, eller har du null peil? Jeg vet jo av de som skal drites mest mulig ut, og så er det de som bare skal ha det moro... :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spenende med utdrikkningslag :Nikke:

Vi var på badeland med søsteren min, hun fikk verdens nydligste kreppbadedrakt og slør i håret som antrekk :ler:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva forventer du av utdrikkingslaget ditt da, eller har du null peil? Jeg vet jo av de som skal drites mest mulig ut, og så er det de som bare skal ha det moro... :jepp:

Jeg har ingen anelse hva de kan ha funnet på, så jeg er veldig spent :) Noen utdritning blir det ikke, da de tidlig spurte hvilke tanker og ønsker jeg hadde og de sa at det skulle de holde seg unna :) Så det blir nok en kjempe herlig dag med de beste jeg vet :)

Spenende med utdrikkningslag :Nikke:

Vi var på badeland med søsteren min, hun fikk verdens nydligste kreppbadedrakt og slør i håret som antrekk :ler:

Det høres ut som litt av et syn :fnise: Hvordan reagerte de andre badende når de så henne? :)

Jeg får passe på å ha barberte legger sli kat jeg er trygg i tilfelle det hadde blitt noe lignende på meg :) Uansett blir det en kjempeflott dag :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Husker du snakka om utdrikningslaget, men da var det kjempelangt frem i tid, og nå er det plutselig rett rundt hjørnet! :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så spennende! Husker du snakka om utdrikningslaget, men da var det kjempelangt frem i tid, og nå er det plutselig rett rundt hjørnet! :hoppe:

Nå er det bare to uker igjen!

Håper tiden går like fort de neste månedene også :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg sto opp tidlig å dusjet og barberte det som skulle barberes og så gikk jeg å la meg igjen, klar som et egg :fnise: Blir nok kjempemoro!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra at ting går fremover :danse:

Jeg måtte gå i mindre flatterende klær fra Fretex i mitt utdrikningslag - enda jeg hadde gitt beskjed om at jeg ikke ville drites ut. Det ødela mye av dagen for meg, dessverre.

Men jeg håper du får et kjempefint utdrikningslag :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto opp tidlig å dusjet og barberte det som skulle barberes og så gikk jeg å la meg igjen, klar som et egg :fnise: Blir nok kjempemoro!

Jeg får stå opp tidlig dagen jeg drar hjem for å gjøre meg klar, og dusje om natten når jeg har kjørt hjem til mine foreldre, blir nok klar jeg også da vil jeg tro :)

Så bra at ting går fremover :danse:

Jeg måtte gå i mindre flatterende klær fra Fretex i mitt utdrikningslag - enda jeg hadde gitt beskjed om at jeg ikke ville drites ut. Det ødela mye av dagen for meg, dessverre.

Men jeg håper du får et kjempefint utdrikningslag :)

Skjønner at det ikke var noe gøy for deg da du hadde gitt beskjed om det i forkant :kose: Har gitt beskjed om at jeg ikke vil drites ut og helst ikke selge klemmer, kyss eller bollemus :fnise: Så jeg satser påa t jeg får slippe unna :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Var på apoteket i dag for å se etter therometer som kan brukes når jeg skal tempe i neste syklus, men der hadde de bare med et desimal. Så når jeg kom hjem var jeg innom eBay, og der fant jeg :) 17 kr kom det på, så da er det bare å håpe at det kommer frem fort. Kommer ikke TR av seg selv skal jeg begynne på Provera 20. april, så håper jeg har det i god tid til det. MEn så er det jo hvis TR kommer av seg selv, så står jeg uten da. Burde jeg kjøpe meg et fra billige tester for å ha et over helgen slik at jeg har det tidsnok? :klo:

Spurte også om det fantes Pergo på lager, men der hadde de bare en boks, og jeg som skal må ha to bokser til jeg skal starte opp! Heldigvis har de fått på lager i Oslo så da skulle de bestille inn til meg. Ble bestilt inn slik at jeg har til to sykluser med Pergo, så da får jeg se om jeg klarer meg med de eller om jeg må få tak i en tredje etterhvert også.

Nå sitter jeg og venter at motivasjonen skal komme slik at jeg får ryddet unna litt ting her hjemme før forloveden kommer hjem i kveld :) Så da blir det lavkarbo lasagne på menyen :sikle:

Endret av Småkjekset
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ms. Raggsokk

eBay har mye genialt altså! Og lasagne hørtes deilig ut. Hvor har du funnet oppskriften?

Kos dere i helgen! :blomst:

Endret av Ms. Raggsokk
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Leser i pakningsvedlegget til Pergo nå at det ikke skal brukes hvis man har nedsatt funksjon i skjoldbruskkjertelen. Jeg har jo operert bort denne kjertelen, så da begynner jeg å lure litt.

Jeg ga jo beskjed til gynekologen om at jeg hadde gjort dette, men han sa ikke noe på det. Er det da ikke noe problem for meg å gå på det? :klo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

eBay har mye genialt altså! Og lasagne hørtes deilig ut. Hvor har du funnet oppskriften?

Kos dere i helgen! :blomst:

Her er oppskriften vi bruker. Smaker kjempegodt, så anbefales :)

Ha en flott helg du også :klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...