Lucky? Skrevet 28. mars 2011 #1801 Del Skrevet 28. mars 2011 Så bra at du er i gang Krysser fingerne for at det blir en liten pergobaby hos deg veldig snart Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #1802 Del Skrevet 28. mars 2011 Så bra at du har vært hos gynekologen og har en plan for tiden fremover! Kjenner følelsen, og det er godt når man har noe konkret å forholde seg til Jeg gikk også tre sykluser på dobbel pergo, som du skal, med tre pausesykluser i mellom. Fikk EL i de fleste av pergo-syklusene, mens pausesyklusene var litt mer tvilsomme. Tok det fra dag 3, og fem dager fremover. Om jeg ikke fikk tantebesøk fikk jeg bare ny resept på primolut/provera for å få i gang ny syklus, så det får sikkert du også Antar at du ikke har PCOS/PCO om han ikke nevnte det, så det er jo iallfall bra! :nikker: for at du er feit som en julegris på kommende julaften (av hyggelige årsaker naturligvis ) Det er veldig godt å ha en plan å skulle forholde seg til. Så har gitt beskjed til forloveden at når jeg får kommet igang med Pergo så har han med å holde seg hjemme i tilfelle EL dukker opp som planlagt Skulle ikke tanta dukke opp i pausesyklusen så får jeg ta kontakt med gynekologen for og få en ny resept på Provera Har ingenting imot å være på størrelsen med en julegris på julaften Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #1803 Del Skrevet 28. mars 2011 Så bra at du er i gang Krysser fingerne for at det blir en liten pergobaby hos deg veldig snart Jeg håper at det ikke tar så altfor lang tid før det gir resultater Vi er mange som skal gå sommeren i møte med en kul på magen, det har jeg bestemt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 28. mars 2011 #1804 Del Skrevet 28. mars 2011 Vi er mange som skal gå sommeren i møte med en kul på magen, det har jeg bestemt Ja det håper jeg også Håper på et lite pergomirakel her også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
pusilus Skrevet 28. mars 2011 #1805 Del Skrevet 28. mars 2011 :herlig at dere er i gang Ja til julekul på magen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 28. mars 2011 #1806 Del Skrevet 28. mars 2011 Så spennende det blir fremmover nå da! Supert at det var en gynekolog med litt tak i, og ikke en sånn treig "vente og se" type... Krysser fingrene for at det blir klaff på første forsøk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #1807 Del Skrevet 28. mars 2011 Ja det håper jeg også Håper på et lite pergomirakel her også Krysser fingrene for det :herlig at dere er i gang Ja til julekul på magen Skal tenke på deg i morgen og sende positive tanker din vei Så spennende det blir fremmover nå da! Supert at det var en gynekolog med litt tak i, og ikke en sånn treig "vente og se" type... Krysser fingrene for at det blir klaff på første forsøk! Er kjempe fornøyd med at både legen og gynekologen har tatt meg så alvorlig til tross for min alder, men med en eldre mann så er det jo ikke noe å vente med når man aller helst skulle hatt kul på magen i går Dette blir noen veldig psennende uker jeg går i møte Kommer til å glede meg til å gå på toalettet i tilfelle TR dukker opp av seg selv slik at jeg får startet på tablettene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 28. mars 2011 #1808 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg vet om maaaange pergo-babyer, så tror du har veldig gode muligheter for å slenge deg med på bølgen der Og Lucky også da, selvdagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 28. mars 2011 Forfatter #1809 Del Skrevet 28. mars 2011 Jeg vet om maaaange pergo-babyer, så tror du har veldig gode muligheter for å slenge deg med på bølgen der Og Lucky også da, selvdagt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ms. Raggsokk Skrevet 29. mars 2011 #1810 Del Skrevet 29. mars 2011 Hei! Har sneket en stund, og legger igjen en liten hilsen Spennende tid dere går i møte, jeg skal krysse fingrene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #1811 Del Skrevet 29. mars 2011 Hei! Har sneket en stund, og legger igjen en liten hilsen Spennende tid dere går i møte, jeg skal krysse fingrene Hei Koselig med nytt besøk BLir kjempe spennnende, så takk for finger kryssing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #1812 Del Skrevet 29. mars 2011 Forloveden ringte dit han må for å få gjort sædanalysen i dag for å sjekke når det var mulighet for han å dra innom. Hadde han vært hjemme hadde det vært mulighet allerede denne uken! Men nå blir det da mandag han skal i ilden. Damen han snakket med spurte når han hadde lyst å komme Må jo bare le av ordvalget på grun av settingen de ble sagt Ellers prøver jeg å lage kladdekake i kveld, etter oppsrkiften jeg fikk av Icing. Ser langt i fra ferdig ut der det nesten renner over kanten når jeg flytter på formen, men satser på at den stivner godt i kjøleskapet slik at jeg kan kose meg med kake til frustrerte fruer senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neytiri Skrevet 29. mars 2011 #1813 Del Skrevet 29. mars 2011 ER så mye spennende hos deg for tiden altså, skjønner du har masse å gjøre og masse å glede deg over......2011 er ditt år!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #1814 Del Skrevet 29. mars 2011 ER så mye spennende hos deg for tiden altså, skjønner du har masse å gjøre og masse å glede deg over......2011 er ditt år!! Håper virkelig at dette blir mitt år ja Jeg får jo drømmemannen, så da mangler det bare et gullegg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 29. mars 2011 #1815 Del Skrevet 29. mars 2011 Er vel ingen menn som har lyst til å komme for den prøven nei Godt han fikk time på mandag da Flink du er som baker, får alltid lyst på kake når jeg er her jeg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #1816 Del Skrevet 29. mars 2011 Er vel ingen menn som har lyst til å komme for den prøven nei Godt han fikk time på mandag da Flink du er som baker, får alltid lyst på kake når jeg er her jeg Sa til han at det er godt å bli ferdig med den fort da, slik at han slipper å bekymre seg lang tid i forveien, og det var han veldig enig i Jeg prøver å være flink innimellom, for det er jo så utrolig godt! Men det blir ikke så mye fremover da de fleste baketingene mine er kjørt opp til foreldrene mine. Men til sommeren, DA skal det bakes igjen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tinio Skrevet 29. mars 2011 #1817 Del Skrevet 29. mars 2011 Damen han snakket med spurte når han hadde lyst å komme Må jo bare le av ordvalget på grun av settingen de ble sagt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zia Skrevet 29. mars 2011 #1818 Del Skrevet 29. mars 2011 Damen han snakket med spurte når han hadde lyst å komme Må jo bare le av ordvalget på grun av settingen de ble sagt Fantastisk ordvalg - både jeg og mannen lo godt av denne - måtte jo fortelle den videre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. mars 2011 Forfatter #1819 Del Skrevet 29. mars 2011 Fantastisk ordvalg - både jeg og mannen lo godt av denne - måtte jo fortelle den videre Kommer ikke til å glemme det ordvalget med det første Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 30. mars 2011 #1820 Del Skrevet 30. mars 2011 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå