MonThe Skrevet 24. januar 2011 #1521 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Hvordan går det i bryllupsverden? Bestemt deg for kjole? Endret 24. januar 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #1522 Del Skrevet 24. januar 2011 Her går det bare bra Forloveden dro avgårde på jobb i går, så da skal jeg kose meg med planlegging og dagdrømmerier til han er hjemme igjen Jeg trodde jo at jeg hadde funnet en kjole jeg var fornøyd med, og skulle egentlig ha bestilt den i dag. Men siden han ikke rakk å måle meg før han dro må jeg vente til han er hjemme igjen før jeg kan bestille, og da får jeg jo mye mer tid å se på flere kjoler Kjolen er nødt til å være lang, så langt har jeg kommet ihvertfall Maggie Sottero har helt nydelige kjoler da :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Viktoria85 Skrevet 24. januar 2011 #1523 Del Skrevet 24. januar 2011 Maggie Sotero har kjempeflotte kjoler ja! Er de veldig dyre? Spennende med utdrikningslag Det blir nok en flott dag/kveld/natt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #1524 Del Skrevet 24. januar 2011 Tør ikke helt å sjekke opp prisene Men jeg kommer til å få den sydd gjennom Dhea's, da søsteren min var kjempefornøyd med kjolen hun fikk sydd der, i tillegg til at det er kjempeflotte priser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 24. januar 2011 #1525 Del Skrevet 24. januar 2011 Jeg har selv Maggiekjole, og er veeldig fornøyd :rødme: Høres lurt ut å få den sydd selv, blir jo en helt annen prisklasse, og sikkert like fin Vil du dele noen du liker med oss? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 24. januar 2011 Forfatter #1526 Del Skrevet 24. januar 2011 Hvilken modell er det du har da? Deler gjerne linker jeg Dette er da de jeg har sett på i dag: Bernadette - Helt nydelig kjole, men jeg er litt usikker på den da jeg aller helst vil ha en stroppeløs Harlow- Synes denne bare er så herlig Ruby - Kjempeflott kjole denne også Og så liker jeg jo virkelig Destinations-kjolene også da :rødme: Men det som er dumt er at det ikke finnes noen salonger i nærheten som fører kjolene, så jeg får ikke sett eller prøvd dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 24. januar 2011 #1527 Del Skrevet 24. januar 2011 (endret) Det var veldig fine kjoler!! Likte spesielt godt Bernadette - fikk litt assosiasjoner til gamle filmstjerner og Hollywoodglamour! Jeg har Suzanne Vidal :rødme: Ligger ikke lengre link til den på Maggie-sidene, den er nok utgått, men skal prøve å legge ved en link; http://i669.photobucket.com/albums/vv57/Martha34_2009/SuzanneVidal.jpg Edit: jeg fikk til å legge til bildet Endret 25. januar 2011 av MonThe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #1528 Del Skrevet 25. januar 2011 Nydelig kjole du har MonThe Skjønner godt at du er fornøyd med den Jeg tenker at det er så mye vi gjør nå som er utradjosjonelt, så da hadde det jo passet med en veldig tradisjonell kjole gjerne Jeg har jo litt krav som innfris for at kjolen kan være brukenes, og det er at den ikke er så svær da jeg skal ha den med i en liten trillekoffert på flyet, og at slepet ikke er altfor langt. Men finner jeg en kjole med litt lenger slep enn jeg ønsker så kan jeg jo bare si at jeg vil ha det litt kortere, og så er det løst Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
^^Belle^^ Skrevet 25. januar 2011 #1529 Del Skrevet 25. januar 2011 Åh, jeg likte Ruby kjempegodt. :rødme: Men alle var jo kjempefine selvsagt. Jeg må innrømme jeg savner litt den tiden. Planleggingstiden altså. :happy: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 25. januar 2011 #1530 Del Skrevet 25. januar 2011 Harlow var min favoritt, helt nydelig De andre var kjempefine også, du har god smak! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #1531 Del Skrevet 25. januar 2011 Åh, jeg likte Ruby kjempegodt. :rødme: Men alle var jo kjempefine selvsagt. Jeg må innrømme jeg savner litt den tiden. Planleggingstiden altså. :happy: Jeg liker veldig godt å planlegge alt nå, men jeg regner med at jeg blir litt lei etterhvert Men det jeg liker aller best er å se på alle kjolene da :rødme: Uansett hvilken jeg går for har jeg troen på at den blir helt perfekt :rødme: Harlow var min favoritt, helt nydelig De andre var kjempefine også, du har god smak! Den er nydelig Jeg merker at smaken min plutselig ble mer klassisk, men når det finnes så mange fantastiske kjoler er det kjempe vanskelig å bestemme seg for bare en. Jeg liker virkelig denne stilen på kjoler, så jeg blir nødt til å sjekke ut flere etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 25. januar 2011 #1532 Del Skrevet 25. januar 2011 Syns Bernadette var nydelig, men så vil jeg helst IKKE ha stroppeløs Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #1533 Del Skrevet 25. januar 2011 Har bestilt meg prøvetime hos en salong i Drammen til torsdagen, så jeg håper at jeg blir smartere og klarer å bestemme meg for en kjole da Der skal de ihvertfall ha Maggie Sottero kjoler inne, så jeg håper at de har noen av modellene jeg har sett på slik at jeg kan luke ut hvilke som passer og ikke Koster det noe å ha prøvetime forresten? :klø: Skal også på brudeshow på søndag Det gleder jeg meg mye til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 25. januar 2011 #1534 Del Skrevet 25. januar 2011 Prøvetime koster ingenting nei. Brudesalongene dekker nok glatt inn utgifter med prøvetimer når de selger eller leier ut kjoler! Så moro med kjoleprøving! Gled deg! (Og husk undertøy du føler deg komfortabel med å vise deg frem i, det kan godt være dama i salongen blir med deg inn i prøverommet for å hjelpe deg på med kjolene) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Britt Banditt Skrevet 25. januar 2011 #1535 Del Skrevet 25. januar 2011 Ble sittende og se på brudekjoler jeg.. Jeg som ikke er forlova engang Av de jeg har sett på til nå er denne min favoritt :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #1536 Del Skrevet 25. januar 2011 Prøvetime koster ingenting nei. Brudesalongene dekker nok glatt inn utgifter med prøvetimer når de selger eller leier ut kjoler! Så moro med kjoleprøving! Gled deg! (Og husk undertøy du føler deg komfortabel med å vise deg frem i, det kan godt være dama i salongen blir med deg inn i prøverommet for å hjelpe deg på med kjolene) Vil tro at de tjener inn pengene på andre ting ja Det var godt at du sa - da skal jeg ta på meg godt og dekkende undertøy den dagen GReit å ha på undertøy som løfter der det skal løftes, og dekker det som bør dekkes Ble sittende og se på brudekjoler jeg.. Jeg som ikke er forlova engang Av de jeg har sett på til nå er denne min favoritt :rødme: Er lov å kikke Og den kjolen er kjempe flott da :rødme: Er altfor mange flotte kjoler, så nå har jeg funnet enda flere favoritter selv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 25. januar 2011 #1537 Del Skrevet 25. januar 2011 Åhh, så spennende med prøvetime!! Jeg kjøpte min uten å ha prøvd den (måtte slå til da jeg fant den i min størrelse på finn) , så har aldri hatt prøvetime, er litt synd jeg gikk glipp av den opplevelsen, tror nok det er et av høydepunktene i planleggingen! Skal du ha med deg noen på prøvingen? Spennende med brudehsow også! Skal du dra med forloveden din? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #1538 Del Skrevet 25. januar 2011 På prøvingen skla jeg ha med meg en studievenninne som også nettopp ble forlovet, så hun er på jakt etter inspirasjon også Så det blir nok kjempe artig På brudeshowet blir hun også med meg Og moren hennes, for hun er visst helt hektet på alt som har med bryllup å gjøre Forloveden min kommer nok ikke hjem før i neste uke en gang, så jeg får klare meg så godt som mulig alene frem til da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
MonThe Skrevet 25. januar 2011 #1539 Del Skrevet 25. januar 2011 Gøy å få dele opplevelsen med noen som også skal gifte seg da!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 25. januar 2011 Forfatter #1540 Del Skrevet 25. januar 2011 Det er det Nå er det snart avgårde på trening igjen Gleder meg til å bli god og sliten i dag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå