Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

*Frysninger*

Selvfølgelig er dere forlovet. Men det er jo sånne ting som kan være litt flaue å begynne å snakke om. Det er jo så stort. Etterhvert blir det mer naturlig. Husker vi snakket om bryllup før. Det var bare helt fjernt. Blir nok mer virkelig når dere/du? får ring(er) og det blir offisielt. Bare nyt tiden nå. Det er bare dere som vet det. Kanskje er det litt godt og, at dere har det for dere selv en stund. Deres lille hemmelighet :rødme: . Da får dere fornøyd det ordentlig.

Mannen din virker for øvrig såååå søt :rødme: . Du kunne vel egentlig ikke bedt om bedre reaksjoner og kommentarer enn det :rødme: . Husk at du har all verdens tid til å si alle de tingene du egentlig ville si den dagen. Ikke stress med det og ikke tving det frem. De koselige stundene kommer de :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ingen som vet noe enda, så gleder meg til å kunne dele det med dem :jepp:

Gleder meg til kjæresten kommer hjem fra jobb :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forloveden mener du vel....? ;)

Som Becky sier, foreløpig er det deres lille koselige hemmelighet, menjeg skjønner godt dere vil dele det med familie og venner.. Få ut det du vil si etterpå - så er han helt sikkert gledelig med på å dele det både på FB og med andre! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

*Frysninger*

Selvfølgelig er dere forlovet. Men det er jo sånne ting som kan være litt flaue å begynne å snakke om. Det er jo så stort. Etterhvert blir det mer naturlig. Husker vi snakket om bryllup før. Det var bare helt fjernt. Blir nok mer virkelig når dere/du? får ring(er) og det blir offisielt. Bare nyt tiden nå. Det er bare dere som vet det. Kanskje er det litt godt og, at dere har det for dere selv en stund. Deres lille hemmelighet :rødme: . Da får dere fornøyd det ordentlig.

Mannen din virker for øvrig såååå søt :rødme: . Du kunne vel egentlig ikke bedt om bedre reaksjoner og kommentarer enn det :rødme: . Husk at du har all verdens tid til å si alle de tingene du egentlig ville si den dagen. Ikke stress med det og ikke tving det frem. De koselige stundene kommer de :rødme:

Det er jo kjempestort, så hadde vel egentlig vært litt rart hvis man ikke hadde reagert slik på en eller annen måte :jepp:

De gangene vi har snakket om bryllup så har det jo vært veldig overfladisk egentlig, men det har alltid vært oss to :hjerte:

Tror det blir mer virkelig når ringer kommer i orden :jepp: Så frem til da får vi leve i denne boblen hvor vi har en hemmelighet ingen andre vet om :rødme:

Han er kjempe søt :rødme: Reaksjonen hans var veldig han, så når vi får snakket mer om dette har jeg tro på at det blir kjempeflott :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forloveden mener du vel....? ;)

Som Becky sier, foreløpig er det deres lille koselige hemmelighet, menjeg skjønner godt dere vil dele det med familie og venner.. Få ut det du vil si etterpå - så er han helt sikkert gledelig med på å dele det både på FB og med andre! ;)

Forloveden min :rødme:

:nigo:

Godt å ha en hemmelighet som bare er vår :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forloveden min :rødme:

:nigo:

Godt å ha en hemmelighet som bare er vår :rødme:

Det skjønner jeg! Vi var gravide i 3 dager før vi ikke klarte å holde det fra mamma lenger og bare MÅTTE si det.. hehe Men det er koselig å ha en liten (forlovelse er jo ikke rent lite heller!) hemmelighet for seg selv en liten stund...

Gleder meg til å høre hva FORLOVEDEN din sier etterpå når du får fortalt alt.... :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Så herlig lesing :hjerte: Hørtes ut som mannen mins reaksjon når vi ble forlovet også. Var nemmelig jeg som gjorde det hos oss også :ler: Men det var mannen som kom med bryllupsdatoen da ;) Og det etter fire års forlovelse :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for gratulasjoner alle sammen! Dere er så gode :klemmer:

Så herlig lesing :hjerte: Hørtes ut som mannen mins reaksjon når vi ble forlovet også. Var nemmelig jeg som gjorde det hos oss også :ler: Men det var mannen som kom med bryllupsdatoen da ;) Og det etter fire års forlovelse :sjenert:

Godt det ikke bare var min mann som reagerte slik :ler:

Rett før sambo, jeg mener forloveden min :rødme: dro fra jobb lurte han på hvor mye vi må ut for med ringer :rødme:

Så nå sitter jeg å kikker i nettbutikkene hos gullsmedene som er i nærheten og ser om det er noen som frister :strix:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, får tårer i øynene! Så glad på vegne av dere begge to Småkjekset!

Oh, sleng ut linker og bilder på ringer du liker da, jeg kikker rundt jeg også!

Skal dere ha forlovelsesringer begge to, også nye gifteringer, smelte om, du ha en forlovelsesring med diamant også begge hver sin gullring, eller bare du ring, eller hva er planen? :sjenert: :gjeiper: For jeg vet ikke hva vi skal gjøre selv om jeg ikke har blitt fridd til en gang :skratte:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Åh, får tårer i øynene! Så glad på vegne av dere begge to Småkjekset!

Oh, sleng ut linker og bilder på ringer du liker da, jeg kikker rundt jeg også!

Skal dere ha forlovelsesringer begge to, også nye gifteringer, smelte om, du ha en forlovelsesring med diamant også begge hver sin gullring, eller bare du ring, eller hva er planen? :sjenert: :gjeiper: For jeg vet ikke hva vi skal gjøre selv om jeg ikke har blitt fridd til en gang :skratte:

Tror vi kommer til å ha ring begge to :jepp: Og jeg vil gjerne ha diamant :nigo: Har sett på Mestergull sine Lykkeringer, og de frister jo veldig, siden vi kan få de akkurat slik som vi vil :jepp:

Har problemer med å linke riktig, men disse ringene ser jo veldig flotte ut :jepp:

http://www.mestergull.no/prod_images/doc_188.jpg

Hadde vi gått for disse kunne vi jo ha kjøpt den tynneste ringen nå, og kjøpe den større ringen til bryllupet :rødme:

Det er så mange fine ringer rundt om, og jeg gleder meg sånn til å se de i butikken og ikke bare på internett :jepp:

Ellers har jo Bjørklund halv pris på ring nr 2 når man kjøper et par ut november da, så der kan det jo også bli aktuelt å se litt :jepp:

Det skal ikke være så lett å finne en ring man skal ha på fingen hver eneste dag resten av livet :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så moro å se på ringer, er utrolig mange fine :Nikke: Mormoren og morfaren min er døde, så vi arvet dems gifteringer vi da :)

Kan tenke meg de er kjempeflotte, og er full av sentimentalverdi for dere begge :jepp:

Tenk hvor mye kjærlighet de har i seg :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kan tenke meg de er kjempeflotte, og er full av sentimentalverdi for dere begge :jepp:

Tenk hvor mye kjærlighet de har i seg :rødme:

Ja tenk så mye kjærlighet de har i seg :hjerte: Håper den er overført til oss :ler: De er helt enkle, tynne gullringer, men det passer fint til oss :Nikke:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hemmlig forlovelse er koslig :rødme:

Jeg og mannen forlovet oss 20. september 2008 - å holdt det hemmelig til 23. desember 2008 ;)

:klemmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...