Småkjekset Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #1041 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ooh, det blir sikkert moro! Så de på God morgen Norge i stad, og det virka kjempeartig! Gleder meg kjempe mye Men nå har jeg begynt å få et problem da, for har ikke klær å gå med :dåne: Foreldrene mine fikk med en svær søppelsekk med klær jeg ikke har brukt på en stund, slik at søstrene mine kan få litt nye klær. Og der er jo selvfølgelig klær som hadde passet til i kveld Jaja, ejg får ta en runde i klesskapet og se om det dukker opp noe Jeg har verdens beste kjæreste, det er ihvertfall sikkert :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 29. oktober 2010 Forfatter #1042 Del Skrevet 29. oktober 2010 Nå er det rett før sambo kommer hjem fra jobb, så da er det bare å gjøre seg klar for å dra inn til Oslo Gleder meg til en skikkelig kjæreste ettermiddag/kveld i dag Håper dere får en flott fredagskveld jenter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 29. oktober 2010 #1043 Del Skrevet 29. oktober 2010 Det høres helt herlig ut :rødme: Kos dere masse, og god helg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 29. oktober 2010 #1044 Del Skrevet 29. oktober 2010 Ha en hyggelig kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #1045 Del Skrevet 30. oktober 2010 (endret) Gårsdagen var kjempe artig :jegpp: Vi hadde en kjempe flott middag på Hard Rock! I spareribs & onion rings Showet var utrolig artig! Tror ikke jeg har ledd så mye på lang lang tid Anbefales for alle som har mulighet til å se dem I dag er det en veldig rolig dag hjemme, og godt er egentlig det ) Jeg sitter og strikker på sokker og koser meg med Disney-filmer. Kan ting bli bedre? Endret 30. oktober 2010 av Småkjekset Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 30. oktober 2010 Forfatter #1046 Del Skrevet 30. oktober 2010 Mine bekymringer for om fotoboken skulle rekke frem i tide eller ikke har vært unødvendig, for den har visst lagt på postkontoret de siste to dagene :dåne: Fikk hentelapp i dag, og da var det rett inn og hente den Spent satt jeg meg ned for å se gjennom den, og jeg er kjempe fornøyd Gleder meg sånn til jeg kan gi den til min kjære :rødme: Han var med når jeg skulle hente ut pakken da, og nysgjerrig som han er spurte han hva jeg fikk nå. Da er det godt å ha bestilt mange pakker fra ebay som kommer en etter en i posten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Becky1 Skrevet 30. oktober 2010 #1047 Del Skrevet 30. oktober 2010 Han var med når jeg skulle hente ut pakken da, og nysgjerrig som han er spurte han hva jeg fikk nå. Da er det godt å ha bestilt mange pakker fra ebay som kommer en etter en i posten Hihi Ljugepave pipelort :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #1048 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hihi Ljugepave pipelort :rødme: Det er for en god sak, så da er det lov å ljuge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
O'hara Skrevet 31. oktober 2010 #1049 Del Skrevet 31. oktober 2010 Godt at alt ser bra ut etter operasjonen Koselig med kjærestekveld! Og jeg gleder meg sånn til å høre hvordan det går når du gir han boken! Selv hadde jeg vært så utålmodig at jeg hadde gitt den til han med en gang... Ha en super søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lucky? Skrevet 31. oktober 2010 #1050 Del Skrevet 31. oktober 2010 Så koselig med show da Skulle vært mye flinkere til å dra på show i hovedstaden altså... Så bra fotoboken så bra ut, gleder meg til å høre hvordan det går, ikke lenge igjen nå Ha en fin søndag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 31. oktober 2010 #1051 Del Skrevet 31. oktober 2010 Å, så bra at du fikk boken i tide, og at du er fornøyd med den!! Nå gleder vi oss alle til å høre hvordan det går når du gir den til han!!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 31. oktober 2010 #1052 Del Skrevet 31. oktober 2010 Når er det egentlig du skal fri? Spennende blir det uansett! Har du planlagt hvordan du skal gi han boka? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #1053 Del Skrevet 31. oktober 2010 Godt at alt ser bra ut etter operasjonen Koselig med kjærestekveld! Og jeg gleder meg sånn til å høre hvordan det går når du gir han boken! Selv hadde jeg vært så utålmodig at jeg hadde gitt den til han med en gang... Ha en super søndag! Det eneste jeg irriterer meg over i etterkant av operasjonen er at stemmen min ikke er tilbake i normal form slik den var i forkant av operasjonen. På dagtid er den ikke så verst, men på kveldstid eller når jeg har snakket en del mister den styrken sin og jeg høres kjempe hes ut. Så jeg håper det går over nå snart, slik at jeg kan komme meg tilbake i jobb igjen Vanskelig å snakke i telefon og med kunder når en ikke hører det jeg sier Har hatt en kjempe flott helg sammen med kjæresten min :rødme: Nå er vi nettopp kommet hjem fra en aldri så liten tur over grensen, så da har vi fått unnagjort noen julegaver også Gleder meg skikkelig til å gi han boken, og jeg må ta meg i at jeg vil gi den til han nå allerede Men har bestemt meg for å vente, så da får jeg bare holde ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #1054 Del Skrevet 31. oktober 2010 Så koselig med show da Skulle vært mye flinkere til å dra på show i hovedstaden altså... Så bra fotoboken så bra ut, gleder meg til å høre hvordan det går, ikke lenge igjen nå Ha en fin søndag Det var et kjempe artig show Skulle ønske jeg kunne se det en gang til, men jeg får vel bare være fornøyd med at jeg har fått sett det en gang, så det får vel være nok Nei nå er det ikke lenge igjen Gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #1055 Del Skrevet 31. oktober 2010 Å, så bra at du fikk boken i tide, og at du er fornøyd med den!! Nå gleder vi oss alle til å høre hvordan det går når du gir den til han!!! Gleder meg til å fortelle også I morgen mens han er på jobb skal jeg sitte å kose meg med fotoboken uten å bekymre meg for at han kommer og ser hva jeg driver på med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 31. oktober 2010 Forfatter #1056 Del Skrevet 31. oktober 2010 Når er det egentlig du skal fri? Spennende blir det uansett! Har du planlagt hvordan du skal gi han boka? Planen er å fri på 5 års dagen vår 12. november :rødme: Men hvis han skulle være borte på jobb vet jeg ikke hva jeg skal gjøre :klø: Det får jeg tenke litt mer på etter hvert som det nærmer seg, for å ha en back-up plan i bakhånd Jeg er ikke helt sikker på hvordan jeg skal gi han boken. Kanskje jeg bare skal gi den til han etter at vi har spist en god middag? Hvis dere har noen gode forslag så er det bare å komme med dem Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dine Skrevet 1. november 2010 #1057 Del Skrevet 1. november 2010 Så bra at du ble fornøyd med boken!!! Det er jo kjempe bra - hadde ikke helt blitt det samme dersom du hadde blitt misfornøyd og skuffet.. Nå er jo "alt" klart til den 12.november og jeg synes det høres ut som en kjempe flott idé å gi han boken etter en god middag. Det er jo kanskje gjerne da man gir hverandre jubileumsgaver, så synes ikke du nødvendigvis trenger å gjøre noe mer ut av det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mazilla Skrevet 1. november 2010 #1058 Del Skrevet 1. november 2010 Høres ut som en god idé det, ja. Hvis du hadde lagd noe større oppstyr rundt det, kan det jo være han hadde gjennomskua deg... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Strix Skrevet 1. november 2010 #1059 Del Skrevet 1. november 2010 Godt at alt ser bra ut etter operasjonen, stemmen din kommer seg vel etterhvert får vi tro Spennende med frieriet, å gjøre det på 5års dagen høres perfekt ut! Mannen fridde til meg på 3års dagen vår så da har vi en dato mindre å forholde oss til også, for de av oss som bryr seg litt om datoer da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 1. november 2010 Forfatter #1060 Del Skrevet 1. november 2010 Så bra at du ble fornøyd med boken!!! Det er jo kjempe bra - hadde ikke helt blitt det samme dersom du hadde blitt misfornøyd og skuffet.. Nå er jo "alt" klart til den 12.november og jeg synes det høres ut som en kjempe flott idé å gi han boken etter en god middag. Det er jo kanskje gjerne da man gir hverandre jubileumsgaver, så synes ikke du nødvendigvis trenger å gjøre noe mer ut av det Da går jeg nok for å gjøre det sånn Ahh som jeg gleder meg :rødme: Høres ut som en god idé det, ja. Hvis du hadde lagd noe større oppstyr rundt det, kan det jo være han hadde gjennomskua deg... Det er sant ja Så jeg får holde det enkelt og greit Blir vel nok av nerver i omgang for min del også, så er bare å holde det enklest mulig gjerne Godt at alt ser bra ut etter operasjonen, stemmen din kommer seg vel etterhvert får vi tro Spennende med frieriet, å gjøre det på 5års dagen høres perfekt ut! Mannen fridde til meg på 3års dagen vår så da har vi en dato mindre å forholde oss til også, for de av oss som bryr seg litt om datoer da Det er greit å ha færrest mulig datoer å huske på ja, særlig når det er jeg som må huske datoer for oss begge :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå