Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Gleder meg kjempe mye til operasjonen er overstått og vi kan fokusere på babylaging igjen :hoppe:

Jeg vet ihvertfall hva jeg skal ønske meg til jul :rødme:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det var en spennende film jeg :jepp:

Mye forviklinger og en god del våpen, men det er vel slik amerikanske filmer skal være :fnise:

Jeg synes ihvertfall at det var en film det var verdt å se :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag har jeg shoppet meg en god del klær fra både H&M og Ellos :shoppe:

Jeg aner ikke om det er brukenes alt sammen, men jeg fant ut at det var greit å ihvertfall gi det en sjanse :jepp: For jeg tenker som så at etter operasjonen min er det gjerne greit å ha klær som ikke kommer til å "gnage" på arret mitt, så da er det for en god sak :fnise:

Ellers får jeg vel snart stikke på butikken en tur for å :handle: slik at det blir middag til min kjære i dag :) Det blir raspeballer, pølse, bacon og kålrotstappe i dag, og jeg gleder meg :hoppe:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der det er hjerterom er det husrom, så det er bare å stikke innom :jepp:

Da var jeg i gang med å lage nammis mat :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, vossakorv er ikke noe for meg. Har prøvd det mange ganger, men velger middagspølse fremfor det hvis jeg har muligheten :jepp:

Rømme og sirup har jeg ikke smakt til det heller, men så liker jeg ikke noe av det heller da :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, vossakorv er ikke noe for meg. Har prøvd det mange ganger, men velger middagspølse fremfor det hvis jeg har muligheten :jepp:

Rømme og sirup har jeg ikke smakt til det heller, men så liker jeg ikke noe av det heller da :fnise:

Mmmmm... Er jo heeeelt nydelig!! :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ingen former for pølse, så vi pleier å ha salt kjøtt til komlene. Og bacon. Mannen må ha pølse da, så han får min.

Gleder meg voldsomt til pinnekjøtt og komler senere på høsten! :spise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her spiser vi kløbb (raspeballer) sammen med sirup og duppe :-) Finnes utallige varianter av denne retten, men er høyst elsker her i hjemmet! :-)

Spennende å følge boka di foresten! Ønsker deg all lykke og gleder meg virkelig til disse testene dine blir positive! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg liker ingen former for pølse, så vi pleier å ha salt kjøtt til komlene.

Mmmm... Også godt!!

Og pinnekjøtt, ja!! Og fårikål.. :sikle:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg liker ingen former for pølse,

Det gjorde ikke jeg heller, pleide å bli kvalm bare av lukten. Men så ble jeg gravid, og fikk dille på Narvesen-pølser, av alle ting :ler: Kunne ikke gå forbi en Narvesen-kiosk uten å stoppe og kjøpe en (de andre kioskene hadde helt OK pølser, men ingen kunne måle seg med Narvesen :klø: ) Nå kan jeg gjerne spise pølser, selv om jeg holder meg til litt bedre kvalitet.

Endret av Kara W
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her spiser vi kløbb (raspeballer) sammen med sirup og duppe :-) Finnes utallige varianter av denne retten, men er høyst elsker her i hjemmet! :-)

Spennende å følge boka di foresten! Ønsker deg all lykke og gleder meg virkelig til disse testene dine blir positive! :-)

Kodelig med nytt besøk i boken :vinke:

:velkommen: skla du være!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til julaften og mammas pinnekjøtt :rødme:

Hver eneste gang hun lager det spiser vi til det nesten kommer opp igjen, og så er vi ute av drift resten av dagen/kvelden :ler:

Fårikål smakte jeg for første gang hos svigers ifjor, så håper det blir en gang i år også :jep: Nam :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til julaften og mammas pinnekjøtt :rødme:

Hver eneste gang hun lager det spiser vi til det nesten kommer opp igjen, og så er vi ute av drift resten av dagen/kvelden :ler:

Fårikål smakte jeg for første gang hos svigers ifjor, så håper det blir en gang i år også :jep: Nam :)

åh jeg gleder meg også til jul:D mest fordi at på nyttår, så er det nytt år og nye muligheter <3 skikkelig babysyk jeg også , så dette blir spennans! men først skal vi vel operere litt begge to:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...