Småkjekset Skrevet 6. september 2010 Forfatter #721 Del Skrevet 6. september 2010 Gleder meg kjempe mye til operasjonen er overstått og vi kan fokusere på babylaging igjen Jeg vet ihvertfall hva jeg skal ønske meg til jul :rødme: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
cypress Skrevet 7. september 2010 #722 Del Skrevet 7. september 2010 Hvordan var Salt?? Lurer på om jeg må gå og se den jeg og.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. september 2010 Forfatter #723 Del Skrevet 7. september 2010 Synes det var en spennende film jeg Mye forviklinger og en god del våpen, men det er vel slik amerikanske filmer skal være Jeg synes ihvertfall at det var en film det var verdt å se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. september 2010 Forfatter #724 Del Skrevet 7. september 2010 I dag har jeg shoppet meg en god del klær fra både H&M og Ellos Jeg aner ikke om det er brukenes alt sammen, men jeg fant ut at det var greit å ihvertfall gi det en sjanse For jeg tenker som så at etter operasjonen min er det gjerne greit å ha klær som ikke kommer til å "gnage" på arret mitt, så da er det for en god sak Ellers får jeg vel snart stikke på butikken en tur for å slik at det blir middag til min kjære i dag Det blir raspeballer, pølse, bacon og kålrotstappe i dag, og jeg gleder meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 7. september 2010 #725 Del Skrevet 7. september 2010 Åååååh, kan vi komme på middag hos deg i dag?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. september 2010 Forfatter #726 Del Skrevet 7. september 2010 Der det er hjerterom er det husrom, så det er bare å stikke innom Da var jeg i gang med å lage nammis mat Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 7. september 2010 #727 Del Skrevet 7. september 2010 Det blir raspeballer, pølse, bacon og kålrotstappe i dag, og jeg gleder meg Du mener vel vossakorv? Og rømme og sirup?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 7. september 2010 Forfatter #728 Del Skrevet 7. september 2010 Nei, vossakorv er ikke noe for meg. Har prøvd det mange ganger, men velger middagspølse fremfor det hvis jeg har muligheten Rømme og sirup har jeg ikke smakt til det heller, men så liker jeg ikke noe av det heller da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
siebaeo Skrevet 7. september 2010 #729 Del Skrevet 7. september 2010 Det blir raspeballer, pølse, bacon og kålrotstappe i dag, og jeg gleder meg Tror du må dekke opp langbord! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 7. september 2010 #730 Del Skrevet 7. september 2010 Nei, vossakorv er ikke noe for meg. Har prøvd det mange ganger, men velger middagspølse fremfor det hvis jeg har muligheten Rømme og sirup har jeg ikke smakt til det heller, men så liker jeg ikke noe av det heller da Mmmmm... Er jo heeeelt nydelig!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 7. september 2010 #731 Del Skrevet 7. september 2010 Å, nå ble jeg sulten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Iril Skrevet 7. september 2010 #732 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg liker ingen former for pølse, så vi pleier å ha salt kjøtt til komlene. Og bacon. Mannen må ha pølse da, så han får min. Gleder meg voldsomt til pinnekjøtt og komler senere på høsten! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
carne Skrevet 7. september 2010 #733 Del Skrevet 7. september 2010 Her spiser vi kløbb (raspeballer) sammen med sirup og duppe :-) Finnes utallige varianter av denne retten, men er høyst elsker her i hjemmet! :-) Spennende å følge boka di foresten! Ønsker deg all lykke og gleder meg virkelig til disse testene dine blir positive! :-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
*lilly* Skrevet 7. september 2010 #734 Del Skrevet 7. september 2010 Åååå pinnekjøtt! Beste som finnes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Alabama Skrevet 7. september 2010 #735 Del Skrevet 7. september 2010 Jeg liker ingen former for pølse, så vi pleier å ha salt kjøtt til komlene. Mmmm... Også godt!! Og pinnekjøtt, ja!! Og fårikål.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kara W Skrevet 8. september 2010 #736 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Jeg liker ingen former for pølse, Det gjorde ikke jeg heller, pleide å bli kvalm bare av lukten. Men så ble jeg gravid, og fikk dille på Narvesen-pølser, av alle ting Kunne ikke gå forbi en Narvesen-kiosk uten å stoppe og kjøpe en (de andre kioskene hadde helt OK pølser, men ingen kunne måle seg med Narvesen :klø: ) Nå kan jeg gjerne spise pølser, selv om jeg holder meg til litt bedre kvalitet. Endret 8. september 2010 av Kara W Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sequax Skrevet 8. september 2010 #737 Del Skrevet 8. september 2010 (endret) Gleder meg til årets første fårikål, jeg! Endret 8. september 2010 av Sequax Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. september 2010 Forfatter #738 Del Skrevet 8. september 2010 Her spiser vi kløbb (raspeballer) sammen med sirup og duppe :-) Finnes utallige varianter av denne retten, men er høyst elsker her i hjemmet! :-) Spennende å følge boka di foresten! Ønsker deg all lykke og gleder meg virkelig til disse testene dine blir positive! :-) Kodelig med nytt besøk i boken skla du være! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Småkjekset Skrevet 8. september 2010 Forfatter #739 Del Skrevet 8. september 2010 Gleder meg til julaften og mammas pinnekjøtt :rødme: Hver eneste gang hun lager det spiser vi til det nesten kommer opp igjen, og så er vi ute av drift resten av dagen/kvelden Fårikål smakte jeg for første gang hos svigers ifjor, så håper det blir en gang i år også :jep: Nam Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mamasita Skrevet 9. september 2010 #740 Del Skrevet 9. september 2010 Gleder meg til julaften og mammas pinnekjøtt :rødme: Hver eneste gang hun lager det spiser vi til det nesten kommer opp igjen, og så er vi ute av drift resten av dagen/kvelden Fårikål smakte jeg for første gang hos svigers ifjor, så håper det blir en gang i år også :jep: Nam åh jeg gleder meg også til jul:D mest fordi at på nyttår, så er det nytt år og nye muligheter <3 skikkelig babysyk jeg også , så dette blir spennans! men først skal vi vel operere litt begge to:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå