Gå til innhold

Da var det vår tur!

Småkjekset

Anbefalte innlegg

Det er som å høre seg selv dette..

Jeg var også oppgitt over mensen som aldri kom, alle tegnene som var der og testene som aldri ble positive :sjenert:

Jeg begynte heller å tenke på at, jaja klaffer det ikke denne gangen har jeg mye å se frem til (det var bursdagsfester osv) Og jaggu ble ikke testen positiv morgenen 1. nyttårsdag..

Mye kan skje på en uke;)

:klem:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg får bare smøre meg med tålmodighet, og se fremover mot flotte dager i Lisboa om 3,5 uker :jepp:

Da får jeg nok av ting å fokusere på fremover, slik at jeg ikke blir så opphengt i TR som ikke kommer :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

IKM var 12 juni, da jeg tror jeg hadde EL siste helgen i mai.

Testet vel på torsdag forrige uke om jeg husker rett. Har det ikke skjedd noe til torsdag denne uken tester jeg vel da også, selv om det ikke kommer til å gi meg noe annet resultat.

Har du ikke testet siden torsdag i forrige uke?!? GUD, for en selvdisplin :sjokkert: Det hadde jeg aldri klart :flau:

Er det ikke på tide med en test igjen snart? F.eks. i morgen tidlig :lur: HCG fordobles vel fra dag til dag, når produksjonen først er i gang mener jeg å ha lest :klø:

Jeg er ihvertfall veldig spent :popcorn:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke testet siden torsdag i forrige uke?!? GUD, for en selvdisplin :sjokkert: Det hadde jeg aldri klart :flau:

Er det ikke på tide med en test igjen snart? F.eks. i morgen tidlig :lur: HCG fordobles vel fra dag til dag, når produksjonen først er i gang mener jeg å ha lest :klø:

Jeg er ihvertfall veldig spent :popcorn:

Jeg skal prøve å ikke tenke for mye på dette nå, slik at jeg ikke blir så skuffet hvis TR bestemmer seg for å dukke opp litt på overtid. Så ved å utsette testing til en gang i uken håper jeg at jeg ikke fyrer oppunder mine egen forhåpninger :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal prøve å ikke tenke for mye på dette nå, slik at jeg ikke blir så skuffet hvis TR bestemmer seg for å dukke opp litt på overtid. Så ved å utsette testing til en gang i uken håper jeg at jeg ikke fyrer oppunder mine egen forhåpninger :jepp:

Det høres jo fornuftig ut, det var ikke meningen å mase altså :klemmer: Jeg er bare imponert over at du faktisk klarer å koble ut såpass :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det høres jo fornuftig ut, det var ikke meningen å mase altså :klemmer: Jeg er bare imponert over at du faktisk klarer å koble ut såpass :jepp:

Det er ihvertfall planen, men om jeg klarer det er jammen ikke sikkert :sjenert:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da er du sørenmeg tøff, om du klarer å vente så lenge før du tester!!! :hakeslepp:

Jeg heier fortsatt!! :duskedame:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men Småkjekset.. har du tatt/fått positiv EL-test denne måneden sånn at du vet når det var?

Hvor lenge er du på overtid nå da - langt over 1 uke??

:dåne:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde det jeg vil si er EL slim siste helgen i mai men fikk ikke testet etter det da, så jeg kan ikke være 100% sikker på om det var da. Var det senere enn det er det ihvertfall ikke noe på gang her, for da var sambo utenlands. Så hvis det jeg tror var EL er det er jeg 9 dager på overtid i forhold til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hatt murringer i magen i dag og i går, slik som jeg pleier å få når TR er rett rundt hjørnet. Så jeg får bare å vente å se om hun dukker opp snart eller ikke :)

Denne spottingen jeg har hatt de siste dagene hadde jeg også uken etter det jeg tror var EL, de var veldig like ihvertfall og varte i ca like mange dager.

Aner ikke om det er en sammenheng mellom de to eller ikke, er vel bare å vente å se om det skjer noe annet :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff, så slitsomt, men og så spennende :popcorn: . Jeg hadde det og som deg en periode. Da hadde jeg hoppet over EL. Hvorfor vet jeg ikke. Neste PP klaffet det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SKREMME BORT TR!!!!! :kjefte::snurt::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna::kjempesinna:

ååå det er så spennende med prøving, men likevel så stress med alle tanker, følelser, forventninger.. :kose:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag holdt jeg på å brekke meg når jeg var på jobb, det var ikke noe hyggelig. Jobber i hjemmesykepleien i sommer og der er det mye lukter og annet jeg kan møte på, så kunne vel bare forvente at det kom til å skje en dag :sjenert:

Er kjempe sliten også, så nå er det noen timers pustepause og rydding i leiligheten før jeg drar videre på jobb nr 2.

Gleder meg til å sove i sengen min senere :jepp: Forhåpentligvis siste kveld alene, for er mulig kjæresten min kommer hjem i morgen :rødme:

Har ikke sett noe mer til TR, så aner ikke hvordan det står til der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det synes jeg også :jepp:

Litt slitsomt å gå i lengden å ikke vite, men spennende å se om det viser seg å være noe der eller ikke :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen venner av oss ble foreldre natt til i går :strix:

En nydelig liten jente på 50 cm og 2,9 kg :rødme:

Snakket med kjæresten min etter at jeg hadde fått sett bilde og han sa så fint at nå var bestekompisen hans blitt pappa, og at han håpet at han følger etter snart :rødme:

Gleder meg kjempe mye til å treffe på den nybakte familien, og hvis noen har en ide til en gave jeg kan gi i fødselsgave tas de i mot med stor takk :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gleder meg kjempe mye til å treffe på den nybakte familien, og hvis noen har en ide til en gave jeg kan gi i fødselsgave tas de i mot med stor takk :jepp:

Vet ikke hvilken prisklasse dere hadde tenkt, men babyen vår ønsker seg sånn eller sånn, i hvert fall.. :fnise:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å de var søte Iril :jepp:

De skal jeg se nærmere på!

Prisklasse har vi ikke tenkt noe på enda, så lenge vi finner noe flott er dte nesten det samme hva det koster :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

"Skal" man ikke liksom ha med mat til foreldrene? :klø: Mener jeg har hørt det en gang..

Ellers er jo klær til bebissen alltids en hit vil jeg tro. :jepp:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...