Gjest AnonymBruker Skrevet 15. april 2010 #21 Skrevet 15. april 2010 Hei Hva med å taste litt med de norske jentene på f.eks sukker.no? Eller andre datingsider? Da kan du få litt flere intrykk og hvem vet.. kanskje treffer du nettopp den jenta du drømmer om fra nord Har selv vært sammen med en muslimsk mann, ingen venner eller familiemedlemmer som har kommet med negative tilbakemeldinger. Og forholdet gikk fint. Ønsker deg masse lykke til!
Hetheru Skrevet 8. mai 2010 #22 Skrevet 8. mai 2010 Kanskje du ikke bryr deg om det, men noen gjør visst det: http://www.aftenposten.no/helse/article3065154.ece "Aftenposten har undersøkt fastlegelistene i fem utvalgte fylker, og tendensen er klar: Fastleger med utenlandskklingende navn har langt større problemer med å få fylt opp listene sine enn fastleger med norskklingende navn. I Oslo har for eksempel 69prosent av fastlegene med utenlandske navn ledige plasser på listene sine. Blant fastlegene med norske navn, er det bare 39prosent som har ledig kapasitet. I Østfold og Telemark er forskjellene enda større." Da vet jeg ihvertfal hva jeg skal se etter når jeg skal bytte fastlege. Da er det kanskje mulig å få legetime i anstendig tid;)
Gjest AnonymBruker Skrevet 8. mai 2010 #23 Skrevet 8. mai 2010 Jeg kan gi deg mitt syn på saken. Jeg kunne ikke tenke meg å bli sammen med deg; jeg er kristen og ønsker en mann som også er kristen. Et ekteskap med en muslimsk mann ville vært for vanskelig ettersom vi nok aldri ville kunne bli enig om barneoppdragelse når den tid kommer. Språkproblemer bekymrer jeg meg ikke for, og en mann som har studert i England er spennende, ettersom jeg kunne tenke meg å bo der. Jeg er bioingeniør, og hadde sikkert kunnet klare å finne meg en jobb der om det hadde vært aktuelt. Men når du ønsker å flytte til Norge er vi nok ikke enige på det punktet heller. :gjeiper: Jeg er nok heller ikke like opptatt av utdanning som du er; jeg har fullført en bachelorgrad og jeg sier meg fornøyd med det. Når det gjelder fastlegeordningen: Jeg valgte bevisst en lege med utenlandsk navn fordi jeg tenkte meg at en utenlandsk lege ikke har fulle lister, og derfor har kortere ventetid. Min lege er dyktig, har kort ventetid og snakker godt norsk. Vi har ingen problemer med å forstå hverandre.
Gjest brutal_mann Skrevet 15. mai 2010 #24 Skrevet 15. mai 2010 Slapp av mister. Dette landet renner over av kvinnr som legger seg på rygg for en mann med penger. Da er hverken bakgrunn eller religion så mye å si. Det viktige er at du er noe hun kan vise frem til venninner. Slik set vil du klare å skaffe deg en trophy wife uten problemer Er mange villige kvinner å velg i her i landet slik sett.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå