Gå til innhold

Inngrodd tånegl


Fremhevede innlegg

Gjest ~Fantabulous_kitten~
Skrevet

Heisann!

Jeg har vært inne på noen nettsider som beskriver behandling av inngrodde tånegler med at man kan ha et tykt plaster, eventuelt en gummistrikk innunder neglen så den vokser over huden, og ikke inn i den.

Er det noen som har prøvd dette? Fungerer det, og måtte du bytte plaster/gummistrikk ofte?

*takknemlig for alle svar*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan muligens funke det. Selv var jeg så plaget med det at jeg ble operert. Siden det har jeg ikke hatt noe som helst problemer med det. En operasjon er absolutt å anbefale.

Skrevet

Jeg har hatt en bøyle laget av tynn ståltråd som løfter neglen opp slik at den ikke vokser igjen. Det har fungert.

Jeg har god erfaring med å gå til fotpleier. Da blir løs hud fjernet , man får litt 'bandasje' under neglen (brukt tilsvarende bøylen) osv. som forebygger inngroing.

Nå spørs det vel hvor alvorlig plaget du er selvsagt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...