bippbipp Skrevet 15. september 2003 #1 Skrevet 15. september 2003 Oslo Du bør bo i Oslo, og sannsynligvis gjør du det allerede. Du er svært urban, og setter pris på caféliv, sære filmer og obskure konserter. I Oslo kan du dele din særhet med tusenvis av likesinnede. http://www.start.no/quiz/2001/09/26-4108.html
MarianneE Skrevet 15. september 2003 #2 Skrevet 15. september 2003 Oslo Du bør bo i Oslo, og sannsynligvis gjør du det allerede. Du er svært urban, og setter pris på caféliv, sære filmer og obskure konserter. I Oslo kan du dele din særhet med tusenvis av likesinnede. Me too!!!!
Marianne Skrevet 15. september 2003 #3 Skrevet 15. september 2003 Vestlandet Gratulerer, du er vestlending. Du vet å sette pris på penger, olje, sild og turister. På Veslandet finnes alt dette, (selv om mesteparten allerede er kjøpt opp av andre vestlendinger), i tillegg til fjorder og fjell.
Gjest sunshine-t Skrevet 15. september 2003 #4 Skrevet 15. september 2003 Nord-Norge Du er nordlending. Furet, værbitt og antakelig svært fiskeinteressert. Du har en folkelig humor, og skratter ofte høyt mens du slår deg på låret. Dersom du har sansen for rorbuer og grisehistorier, er Nord-Norge stedet for deg.
Gjest Abelone Skrevet 15. september 2003 #5 Skrevet 15. september 2003 Oslo Du bør bo i Oslo, og sannsynligvis gjør du det allerede. Du er svært urban, og setter pris på caféliv, sære filmer og obskure konserter. I Oslo kan du dele din særhet med tusenvis av likesinnede. Merkelig test; kjenner meg overhodet ikke igjen. Bor ikke i Oslo, og har intet ønske om å gjøre det.... Hvilken sekt skulle jeg bli pastor i der?? :blunke:
Gjest Hulderjenta Skrevet 15. september 2003 #6 Skrevet 15. september 2003 Jeg ble vestlending - og er det! :D
Gjest Anonymous Skrevet 15. september 2003 #7 Skrevet 15. september 2003 Nord-Norge Du er nordlending. Furet, værbitt og antakelig svært fiskeinteressert. Du har en folkelig humor, og skratter ofte høyt mens du slår deg på låret. Dersom du har sansen for rorbuer og grisehistorier, er Nord-Norge stedet for deg. :o :o :o :o Det stemmer da ikke overhodet. Jeg er ikke fiskeintressert engang! Ikke har jeg noensinne vært oppi der heller, men jeg skjønner jo nå at jeg må flytte dit
~sikka~ Skrevet 15. september 2003 #8 Skrevet 15. september 2003 Oslo Du bør bo i Oslo, og sannsynligvis gjør du det allerede. Du er svært urban, og setter pris på caféliv, sære filmer og obskure konserter. I Oslo kan du dele din særhet med tusenvis av likesinnede. Merkelig, jeg trives jo nesten ikke som turist der nede engang, har aldri hatt ønske om å bo der. I tillegg skjønner jo ingen hva jeg sier når jeg kommer med trønderdialekta mi :o
Labella Skrevet 15. september 2003 #9 Skrevet 15. september 2003 Oslo Du bør bo i Oslo, og sannsynligvis gjør du det allerede. Du er svært urban, og setter pris på caféliv, sære filmer og obskure konserter. I Oslo kan du dele din særhet med tusenvis av likesinnede. Om ett års tid så bærer det nedover igjen For ordens skyld; valget var tatt før jeg tok denne testen :blunke:
Gjest Madam Felle Skrevet 15. september 2003 #10 Skrevet 15. september 2003 Vestlandet Gratulerer, du er vestlending. Du vet å sette pris på penger, olje, sild og turister. På Veslandet finnes alt dette, (selv om mesteparten allerede er kjøpt opp av andre vestlendinger), i tillegg til fjorder og fjell. passer inn jeg
Barbie Skrevet 15. september 2003 #11 Skrevet 15. september 2003 Sørlandet Du er en sindig sørlending. Du trives best med tærne i tanga og bibelen under armen. Mange synes av en eller annen grunn dette er sjarmerende, noe du bør utnytte for alt det er verd Vel,det med Bibelen bomma dem grovt på!
Ridder Reddik Skrevet 15. september 2003 #12 Skrevet 15. september 2003 Jeg bør visst bo på vestlandet. Men det gjør jeg jo ikke... Ikke vil jeg det, heller.
Soul Skrevet 15. september 2003 #14 Skrevet 15. september 2003 Oslo Ja ja...Ikke så håpløst galt, men litt galt.
Dødspingvinen Skrevet 15. september 2003 #16 Skrevet 15. september 2003 Vestlandet Gratulerer, du er vestlending. Du vet å sette pris på penger, olje, sild og turister. På Veslandet finnes alt dette, (selv om mesteparten allerede er kjøpt opp av andre vestlendinger), i tillegg til fjorder og fjell. Hurra!!! Den nyinnflyttede vestlendingen passer som vestlending
Edie Skrevet 16. september 2003 #17 Skrevet 16. september 2003 Sørlandet Du er en sindig sørlending. Du trives best med tærne i tanga og bibelen under armen. Mange synes av en eller annen grunn dette er sjarmerende, noe du bør utnytte for alt det er verd. :o hmm... Født og oppvokst i Oslo jeg. Tydeligvis helt feil sted for meg!!!
Gjest Atacand Skrevet 16. september 2003 #18 Skrevet 16. september 2003 Sørlandet Du er en sindig sørlending. Du trives best med tærne i tanga og bibelen under armen. Mange synes av en eller annen grunn dette er sjarmerende, noe du bør utnytte for alt det er verd
Mette Skrevet 16. september 2003 #19 Skrevet 16. september 2003 Gratulerer, du er vestlending. Du vet å sette pris på penger, olje, sild og turister. På Veslandet finnes alt dette, (selv om mesteparten allerede er kjøpt opp av andre vestlendinger), i tillegg til fjorder og fjell.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå