Gjest green tea Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 jeg har fått kviser på bryste. nå er det noe som er normalt men jeg hadde aldring kviser på bryste nor jeg startet å få kviser slutten av barne skolen og eller ikke vgs. så jeg har en mistanke av at dise kvisen har en annen årsak.
Gjest Gjest Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Hormonprevensjon? Eller en ny shampoo el?
Tempus Fugit Skrevet 11. april 2010 #8 Skrevet 11. april 2010 (endret) jeg har fått kviser på bryste. nå er det noe som er normalt men jeg hadde aldring kviser på bryste nor jeg startet å få kviser slutten av barne skolen og eller ikke vgs. så jeg har en mistanke av at dise kvisen har en annen årsak. Det kan være mange grunner for at du får kviser der! Men det er en del ting du må si oss først, blant annet; mann/kvinne/alder/har du tatt noen nye medisiner, etc? Endret 11. april 2010 av Tempus Fugit
Wildy Skrevet 11. april 2010 #9 Skrevet 11. april 2010 Kviser kan oppstå overalt på kroppen og kan ha mange årsaker. Og noen ganger er det ikke en klar årsak, de kommer bare.Men en kvise på brystet er kanskje ikke den helt store krisen? La den være i fred, så forsvinner den etterhvert.
Gjest green tea Skrevet 11. april 2010 #10 Skrevet 11. april 2010 Det kan være mange grunner for at du får kviser der! Men det er en del ting du må si oss først, blant annet; mann/kvinne/alder/har du tatt noen nye medisiner, etc? kvinne er 20 år. nei jeg tar ikke medisiner
Tempus Fugit Skrevet 11. april 2010 #11 Skrevet 11. april 2010 Det kan jo ha en del å gjøre med menstruasjonen din. Ta gjerne å les litt mer her: http://www.lommelegen.no/331823/kviser
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå