Gjest AnonymBruker Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Har fått påvist laktoseintoleranse. Hva er best av lactrase eller kerutab? Er det stor prisforskjell på de? Kan en kjøpe de over nett?
Gjest Emera Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Jeg kan ihvertfall fortelle at 100 Kerutab koster ca. kr 430,-
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #3 Skrevet 11. april 2010 Jeg kan ihvertfall fortelle at 100 Kerutab koster ca. kr 430,- Hvor kjøper du de? Jeg trodde apotek hadde slik, men de her hadde ikke hørt om det:
Gjest Emera Skrevet 11. april 2010 #4 Skrevet 11. april 2010 Hvor kjøper du de? Jeg trodde apotek hadde slik, men de her hadde ikke hørt om det: Jeg kjøper dem på apotek. Men det kan jo hende at ikke alle apotekkjedene har dem. Om de ikke har dem på lager så kan de kanskje bestille dem for deg? Hvis ikke kan du bestille Lactrase her: http://www.apotekhjem.no/Nettbutikk/display.aspx?menuid=3&prodid=15977
Gjest Coarvi Skrevet 11. april 2010 #5 Skrevet 11. april 2010 Enda bedre er om du får tak i tabletter fra utlandet, f.eks Finland eller Estland, kanskje Sverige også? Da koster det rundt en hundrings for 90 tabletter (Lactanon heter de jeg bruker). Greit å vite om du kjenner noen som skal dit hvertfall og kan handle for deg...
bergans Skrevet 11. april 2010 #6 Skrevet 11. april 2010 Jeg bruker Lactase enzyme fra Holland&Barrett i UK. Får venner til å kjøpe for meg i litt store kvanta når de drar på ferie til England. Koster litt under hundringsen for 60 tabletter. Men visste ikke at det gikk an å kjøpe hos naboene. Er det mulig å handle dem via nett?
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #7 Skrevet 11. april 2010 Jeg husker ikke helt hva de jeg kjøper i Sverige heter, men jeg betalte under 200 kr for 100 tabletter. Under halv pris i forhold til i Norge. Men i mange apotek så står de ikke framme, du må spørre.
Gjest AnonymBruker Skrevet 11. april 2010 #8 Skrevet 11. april 2010 Det ser ut til at alt slik er veldigt dyrt i Norge. Hva men Laktozym? Det koster 162 kr for 100 tabletter i Norge. Og det virker på samme måte? http://www.shopping4net.com/no/Helsekost/Mage-tarm/Fordoeyelse/Laktozym-Holistic.htm
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå