Gå til innhold

Hva er den beste colaen?

41 stemmer

1. 1. Hvilken cola synes du er best

• Coca-Cola
      30
    • Pepsi
      6
    • RC Cola
      2
    • Dixi Cola
      0
    • First price cola (vet ikke om den har noe navn)
      1
    • Annet
      2

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hvilken cola synes du er best?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Foretrekker pepsi.

Skrevet

Det finnes bare EN cola... nemlig Coca cola. Andre merker blir avslørt på lukten, og cola-varianter uten sukker avsløres på første dråpe på tunga.

Siden jeg er ihuga coladrikker, er det flere som til stadighet skal "teste" meg for å se om jeg kjenner forskjell. Og klart jeg gjør!!!!!

Morsomste episode var på en stand for Pepsi, der de hadde blindtest. De satte frem to kopper og så skulle man smake på begge og gjette hva som var hva. Jeg sa til fyren at jeg bare drikker Coca cola, men han ville på død og liv at jeg måtte smake. Jeg spurte om det garantert var ett glass med Pepsi og ett glass med Coca cola, noe han bekreftet. Så jeg løftet den ene koppen og kjente med en gang at det luktet Pepsi, så da tok jeg bare det andre glasset og drakk hele glasset i en slurk. "Pepsien din kan du drikke selv" sa jeg, og forlot en måpende Pepsi-representant.

Og jeg blir skikkelig sur hvis jeg bestiller Cola på rstaurant og får Pepsi... Så nå spør jeg både en og tre ganger om de har "ekte Cola på flaske" før jeg bestiller. Har de bare Pepsi, velger jeg 7UP (som er mye bedre enn Sprite, by the way) eller Villa Farris.

Skrevet

Coca-Cola, selvfølgelig!

Alt annet smaker bare dårlig etterligning!

Skrevet

Flaskecola som jeg kaller den (eller cola på glassflaske)iskald, smaker best, men first price colaen er faktisk en overraskende god erstatning hvis man har lite penger.

Skrevet

Pepsi Max! Man blir dessverre avhengig.

Gjest Violently Happy
Skrevet

RC Cola har den mest amerikanske smaken. Coca Cola blir en god nummer to.

Amerikansk Coca Cola er den beste.

(Forskjellen ligger i at i den norske er det sukker, mens i den amerikanske er det "high fructose syrup".

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...