Gå til innhold

Liker kvinner sex?

Liker du sex?  

1. 1. Liker du sex?

• Ja, det beste jeg vet.
      43
    • Ja, det er greit nok
      9
    • Nøytralt, sånn passe
      1
    • Nei, jeg liker det ikke noe særlig
      1
    • Jeg misliker sex
      1

Fremhevede innlegg

Skrevet
[

vel, det er et kjent faktum at kvinner setter nærhet, trygghet og humor som de viktigste sidene i et forhold. mannen presser på med sex fordi det er han som liker det best og har mest motivasjon til å presse på. slik overlever arten: kjønnene utfyller hverandre, og mannen med hans sexlyst sørger for reproduksjon.  

du lurer kanskje på hvor jeg har informasjonen fra? les f.eks. store undersøkelser: kvinner svarer alltid "nærhet, trygghet, humor etc." mens menn svarer "sex, sex og sex".  

dette kan det vel ikke være tvil om? se også på avstemningen her! den beviser poenget: flere kvinner beskriver sex som "greit nok".  

nei, det er nok mannen som er pådriveren for sex, og det er nok hans seksualdrift og lyst som sørger for reproduksjon.

Morsomt da at undersøkelsen som kom ut forrige uke slo fast at KVINNENE villle ha sex!!!.... :wink: Hvorfor? Kanskje fordi kvinnene nå tør svare ærlig, for det har ikke vært helt stuerent det før.... Det er jo litt forventet at kjønnene skal svare det de trd har gjort..... Man føler seg bl a litt... rar... når man som man svarer at men vil ha kos, ikke sex... Så derfor svarer man sex...

Undersøkelser må tas m en bøtte salt vet du... :wink:

Dessuten: At kvinnen kan få serieorgasmer tilsier vel at flere liker ha sex... :wink:

Videoannonse
Annonse
Gjest glamourgirl
Skrevet

Kjære deg Tessa, er du helt seriøs, eller prøver du bare å få i stand en debatt? Hvis du er seriøs tror jeg jammen meg jeg primer! Tror du, helt ærlig at kvinner bare har sex for å bli gravide, eller for det de blir tvunget til det av mannen? :o

Sex er for meg utrolig viktig, og jeg blir små-rar :sprettoy:når det går lang tid mellom hver gang. (og det gjør det ofte :roll: ) Og sex har ulike formål, selvfølgelig trygghet og den slags kommer naturligvis med i bildet av og til, men ofte er det for å få utløsning, orgasme eller kall det hva du vil! Det er ikke bare menn som har glede av sex, jeg håper virkelig ikke du tror det?!

Som noen nevnte her, det at enkelte av oss får mange orgasmer på rad er vel ikke fordi vi blir pressa til sex? :klø: Eller hva med onanering, utøver jeg sexpress på meg selv da, fordi jeg egentlig ikke har lyst, men jeg føler jeg må?

Kanskje du burde snakke med noen, eller få deg en skikkelig omgang! Lykke til!

Skrevet

Kanskje du burde snakke med noen, eller få deg en skikkelig omgang! Lykke til!

:enig_animasjon: :hoho:

Suz :blunke:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Så du syns ikke jeg var stygg, Suz? Ble litt revet med :ler: Dama har tydeligvis type som har lyst på sex, og hun føler seg pressa :o , mens her sitter jeg og pusler med g-ormen min :sjarmor:

:hoho::hoho:

Skrevet
Så du syns ikke jeg var stygg, Suz? Ble litt revet med :ler: Dama har tydeligvis type som har lyst på sex, og hun føler seg pressa :o , mens her sitter jeg og pusler med g-ormen min :sjarmor:

:hoho::hoho:

Helt på sin plass Glam!

Folk som velter seg i overflod og attpåtil sutrer over det fortjener litt refs.

Suz - som husker singlelivet og g-ormen godt! :sjarmor::hoho:

Gjest glamourgirl
Skrevet

Takker Suz! G-ormen er ok den, der er ikke det :oops: *klapper ormen forsiktig på hodet sånn at han ikke skal bli sjalu* :wink:

Skrevet

:oops: me to like it

tusler ut igjen

koldbruna :vinke:

Gjest Hulderjenta
Skrevet

For et spørsmål da!!

Klart jeg liker sex!!!! :D

Skrevet

Noen som ikke liker sex, da?

Jeg liker det i alle fall kjempegodt! Det er yndlingsretten min! :ler:

Gjest Anonymous
Skrevet

ja selvfølgelig. er en 30 år gammel singel jente, men har sex i alle fall 4 ganger i uken. Leker i tillegg med meg selv resten av ukens dager. Må ha orgasme hver dag, elsker det bare. Har 2 elskere, en mann og en jente. Ofte er vi alle sammen også

Skrevet

Det blri vel for dumt å spørre om kvinner liker sex. Liker kvinner mat? Liker menn å puste?

Skrevet
Det blri vel for dumt å spørre om kvinner liker sex. Liker kvinner mat? Liker menn å puste?

:hoho::hoho::hoho:

Skrevet

Man kan jo lure da... Du er jo sånn typisk gammal, striks jomfru som helst ikke skal like sex?.... :wink:

:sjarmor:

Skrevet

Man kan jo lure da... Du er jo sånn typisk gammal, striks jomfru som helst ikke skal like sex?.... :wink:

:sjarmor:

Joda. Men det er fordi jeg har levet et langt liv og har blitt gammel og bitter og innesluttet det. Hvis jeg på død og liv skal ha meg litt sex, skal det i allefall foregå med ullsokker på bena (pga hemoroider). Nå snakker vi vel om fertile kvinner i sin beste alder :wink:

(men jeg mente egentlig ikke å være morsom. Mente bare at seksualdrift er vel så sterk (eller, nesten da) som det å spise, puste, drikke, sove er. Vi skal jo liksom formere oss.. De som ikke liker sex, tenker jeg, har hatt en trist erfaring på området :( )

Skrevet

(men jeg mente egentlig ikke å være morsom. Mente bare at seksualdrift er vel så sterk (eller, nesten da) som det å spise, puste, drikke, sove er. Vi skal jo liksom formere oss.. De som ikke liker sex, tenker jeg, har hatt en trist erfaring på området :( )

Lo bare fordi det var så godt sagt - og jeg ser det på samme måte. Dette er en av våre basale behov og det er nesten ikke snakk om å like... "Må ha det, bare må ha det!"

Suz

Skrevet

ehe.... så alvorlige dere ble da.... Da skakke jeg srive mer som jeg HELT sikkert kommer til å angre på.... :wink::sjarmor:

Kan vel si at de som ikke LIKEr sex, men som ikke er traumatisert... For dem finnes det masse menn der ute som kan få ut den store gleden av å ha sex... må bare finne han som kan lete lysten frem... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...