Gå til innhold

Fuckfriend

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har nylig blitt spurt av en god venn av meg om vi skal være "fuckfriends". Jeg syns dette virker meget spennende, men jeg har hørt så mye dumt om det.

Så, da lurer jeg egentlig på hva dere syns er de positive sidene, og hva som er de negative sidene ved å ha en fuckfriend?

Eventuelt fortelle litt hvordan det gikk da dere hadde en fuckfriend?

Takk for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nedturen er hvis du får følelser for han...I did

Skrevet

Så lenge dere definere tidlig hva dere vil ha ut av fuckfriend forholdet (antall ganger hver uke, prevensjon, etc) så tror jeg det kan bli veldig bra. Eneste som er farlig er hvis en av partneren får følelser for den andre,uten at de blir gjengjeldt.

Skrevet

Antall ganger hver uke synes jeg var drøyt.

Jeg har hatt et par slike og jeg har bra erfaring med å bare sende ei melding om man skal møtes. Skal selvfølgelig ikke bare være den ene som får oppfylt sine ønsker når han/hun vil. Må være gjensidig.

Skrevet

Antall ganger hver uke synes jeg var drøyt.

Jeg har hatt et par slike og jeg har bra erfaring med å bare sende ei melding om man skal møtes. Skal selvfølgelig ikke bare være den ene som får oppfylt sine ønsker når han/hun vil. Må være gjensidig.

Er ikke nødvendig å være ett nøyaktig tall, men som du og er inne på, så kan det være at det er kun den ene parten som får oppfylt sine ønsker.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes stort sett det fungerer veldig bra. Problemet for meg har vært at selv om man ikke får følelser for hverandre så får man gjerne et visst "eieforhold". Det er naturlig å ikke ville dele en sexpartner. Hvis dere er i samme vennekrets og for eksempel omgås på by'n, hvor dere flørter med andre, kan det bli ubehagelig.

I sånne situasjoner er det viktig at forholdet til andre er avklart. For eksempel at det er lov til å ha sex med andre også, men bare med kondom. Og gjerne være enig i at man ikke forteller dette til hverandre (hvis det skjer), da det bare utvikler unødvendig sjalusi.

Ellers er det bare positivt! Jeg har generelt mye sex, og synes det er mye bedre å komme tilbake til en som kjenner kroppen min, som jeg er trygg på, enn å finne nye hele tida.

Jente, 24 år

• Liker 1
Skrevet

Nedturen med meg er at jeg ikke klarer å ha sex med noen eg ikke har følelser for. Føler det blir så feil! Jeg ville råde deg til å leite etter den rette i stedet for å gi alt til en som forsvinner tilslutt. Det fins ingenting diggere enn å kose seg med den en elsker!

• Liker 1
Skrevet

Er lurt at dere er i forskjellige vennesirkler og ikke møtes for ofte (har en kompis som ikke møter FFs oftere enn hver 5. dag). Dette for å unngå sjalusi og utvikling av følelser :)

Ellers ser jeg bare positive ting med FFs!

Gjest har fått en FF
Skrevet

Det ser ut som om jeg har fått meg en FF, selv om jeg hadde aldri planlagt det og vil helst ha sex med noen som jeg har følelser for. Vi møtes ganske tilfeldig, har sex, går ut på byen, spiser sammen osv., men det er ikke noe kjæresteforhold, altså det er helt stille mellom de gangene vi møtes, og det ser ut som om vi begge trives med det - sex er god, samtaler spennende, men ingen av oss vil ha fast kjæreste nå.

Men jeg må inrømme at det med eierforhold er sant - jeg blir SÅ sjalu bare jeg tenker at han kan ha en annen eller at det kan bli slutt på møtene på grunn av en annen. Og jeg vil ikke slutte å møtes heller... er så tiltrukket av han! Men kunne ikke tenke meg hus og barn med han faktisk.

• 4 uker senere...
Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har et fuckfriends forhold til en kompis, vi ble tidlig kjent og hadde sex nesten rett etterpå. Det har vart lenge, snart 2 år. og jeg har hadde følelser for han nesten hele tiden, det er gøy. men når det går over følelser føles det ikke bra. jeg har brukt mange timer på og irritert meg over dritt ting og hva han sier osv, prøver og gå videre men får ikke til for da innser jeg jo at jeg faktisk liker han

Skrevet

Det er lurt å avklare sånn at det BARE er snakk om sex, ingenting annet. Ikke middagslaging, film, kino, kaféturer eller noenting. Da kan det skjære seg, fordi man plutselig blir veldig involvert med den andre.

Skrevet

Det er lurt å avklare sånn at det BARE er snakk om sex, ingenting annet. Ikke middagslaging, film, kino, kaféturer eller noenting. Da kan det skjære seg, fordi man plutselig blir veldig involvert med den andre.

Helt enig. Kun sex og ikke noe mer.

Gjest dia18
Skrevet

Jeg gikk på tabben og ble fuckfriend med en av mine beste venner. Vi omgås nesten hver dag (går i samme klasse også) og er veldig mye på de samme festene. Jeg har litt følelser for han, men valgt og overse de. Såklart er det dritkjipt når vi kommer i situasjoner der han blir med ei annen jente hjem fra en fest, når jeg regnet med å dele seng med han den natten, men for meg er det verdt det. Er mye oppturer og nedturer, men det gjør jo også at spenningen holder seg. Vi er også flinke til å ikke la det ødelegge vennskapet vårt, rett og slett ved og late som vi ikke har sex.

Gjest Gjest
Skrevet

Jeg har vel aldri avtalt med noen at vi skal være fuckfriends, for meg så høres det litt spesielt ut, men kan hende det funker!

Har derimot hatt seksuell kontakt med flere menn over et større eller mindre tidspunkt og med mer eller mindre regelmessighet uten at det har vært romantikk inn i bildet i utgangspunktet.

Ulempen for min del er at jeg lett faller inn i et mønster hvor jeg uten å være bevisst på det knytter meg til vedkommende. For min del vil jeg jo ikke ha sex med noen jeg har NULL kjemi med, så i ethvert seksuelt forhold for meg er det en risiko for at følelser kommer. Jeg fikk jo etterhvert god kontakt med disse guttene (drev ikke med de samtidig, nei), og det har alltid vært personer som jeg mer eller mindre kjente fra før, så som regel har det enten gått over av seg selv fordi vi begge ble lei etterhvert, eller så har jeg måttet avbryte fordi jeg ikke lengre hadde den samme innstillingen til forholdet som de.

• 3 år senere...
Skrevet

Er akkurat i en sånn knipe at jeg nå ikke vil anbefale det, men du må bare prøve!:-)

Jeg har en fuckfriend nå, men det som er problemet er at jeg har fått følelser for han;-/

Han sier at han ikke vil spre falske forhåpninger om et forhold, greit nok, jeg har sluttet med forhåpninger for å unngå å bli så skuffet når ting ikke skjer..

Men det er likevel tungt å vite at han bare vil ha litt action!:-(

Jeg nyter hvert minutt når jeg er hos han, men føler også at jeg bare er et leketøy..... Spesielt i og med at jeg har følelser for han som ikke han har for meg !

Anonymous poster hash: 71675...0b6

Skrevet

Det anbefales! Men det er lett å følelser, så dere bør være forsiktige! :)

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg og en kompis er FF. Vi går som regel hjem sammen etter en fest, eller vi er for eksempel på fjellet sammen (vi med flere), eller bare avtaler å ha sex. Vi er gode venner, kan snakke om alt, og har veldig god sex. Vi utforsker og prater og ler, beste sexen jeg noengang har hatt. Vi har ikke sex med andre. Kontakt ellers i dagliglivet er nå og da og her og der. Alle i vennekretsen vår vet også om det. Funker for oss hvertfall :)

Skrevet

funker helt til en føler mer for den andre. og det ikke er nok med sex .

Anonymous poster hash: 58614...e8b
Skrevet

Hvordan er det når dere avtaler? Er det slik at dere sender en melding "nå kommer jeg", ringer på døren, sier hei også begynner å ha sex? virker kleint..

Anonymous poster hash: 50659...867
Skrevet

Jeg har en ffriend men vi har avklart at vi skal bare ha det med hverandre, og ikke med noen andre? Er det litt rart? Blir jo nesten som et monogamt forhold siden vi bare har det med hverandre. Flere som har det slikt?

Anonymous poster hash: ea9a0...187

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...