Gjest redd Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Brukte hårfjernigsmiddel i dusjen i dag, nå har det begynt å svi en god del nedentil. Da jeg kikket meg nedentil nå nettopp så det ut som om kjønnsleppene var blitt litt løsere. De kjentes så rare. Har jeg ødelagt dem?
Gjest redd Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 De er røde, og den ene har sprukket litte granne. Viss de ikke løsner, hva er det da?
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Med mindre det er intimbarberingskrem (hvis det finnes) så skal ikke hårfjerningskrem brukes på slike områder. Det svir som pokker og kan brenne huden.
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. april 2010 #5 Skrevet 10. april 2010 De løsner ikke. Du kan ha fått en allergisk reaksjon og fått ett sår eller fler, men de løsner ikke.
Nikken Skrevet 10. april 2010 #6 Skrevet 10. april 2010 Det eksisterer hårfjerningsmiddel for intime områder (har selv prøvd), MEN det virker som du har fått en reaksjon, og jeg ville dratt til legen ASAP!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå