Gjest smoothie22 Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 ... tanken på at du kan få smerter når som helst? jeg merker at jeg begynner og bli litt psykisk sliten av og gå og vente på smerter hver eneste dag? for meg er dette hodepinen, som er på vei hver dag. når den kommer, er jeg helt utav det. jeg takler ikke hodepinen så godt, og vet ikke hvordan jeg skal takle den.. trenget tips til og endre tankegang slik at jeg får til hverdagen. takker for råd.
LillePetrine Skrevet 18. april 2010 #2 Skrevet 18. april 2010 ... tanken på at du kan få smerter når som helst? jeg merker at jeg begynner og bli litt psykisk sliten av og gå og vente på smerter hver eneste dag? for meg er dette hodepinen, som er på vei hver dag. når den kommer, er jeg helt utav det. jeg takler ikke hodepinen så godt, og vet ikke hvordan jeg skal takle den.. trenget tips til og endre tankegang slik at jeg får til hverdagen. takker for råd. Jeg forsøker å bare tenke at "dette tar jeg meg tid til", uansett hva som foregår akkurat da. Må liksom tilrettelegge for det, ellers tar det evigheter før jeg blir bra igjen, og da er jeg ikke dugandes til noe når det står på. Jeg bor nærme jobben, så jeg er heldig og kan gå hjem når det kommer, og så går jeg tilbake på jobb etterpå. Sjefen er også informert, sørg for at du har legepapirer på det, og at sjefen vet om horfor du evt drar hjem/ikke "fugerer" alltid.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå