Lady Stardust Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Jeg har nå begynt på p-piller for første gang, av typen Mercilon 28. Jeg tok første pille på torsdag, altså tre dager siden. Etter den første pillen har jeg vært kvalm, litt svimmel og hatt litt trykk i hodet/veldig lett hodepine. Er det noen andre enn meg som har opplevd disse bivirkningene med Mercilon eller andre typer p-piller? Hvor lenge varte det, og når bør jeg eventuelt gå til helsesøster som skrev ut resept til meg? Om dere har noen andre erfaringer med pillen så blir jeg glad om dere forteller litt om dette, er som sagt helt ny i "gamet"
Hinata Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Det er vel normalt å oppleve slike bivirkninger i starten, da jeg begynte på p-piller for første gang ga det seg etter noen uker, eller kanskje et par mnd, husker ikke helt Men ikke gi opp helt enda
Ciia Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 Det vanlige er å få beskjed om å gå på pillen i 3 mnd, og om man får plagsomme bivirkinger kan man komme tilbake etter det for å eventuelt prøve annet merke. Selvfølgelig før det har gått 3 mnd om det er helt uutholdelige bivirkinger. Men de fleste bivirkninger gir seg innen et par mnd, visstnok. Selv fikk jeg ingen bivirkinger av Mercilon. Men når det gjelder merke og bivirkinger er det som kjent vanskelig å komme med noe fasitsvar fordi alle reagerer forskjellig, selv på samme merke. Så du må bare prøve deg frem
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå