Gjest lulua Skrevet 11. april 2010 #21 Skrevet 11. april 2010 Jeg skjønner faktisk moren veldig godt jeg.. men skjønner deg også! Men viss hun så gjerne vil være der når ungen våkner hvorfor kan ikke ungen bare sove hos henne den natta da?
Aud Long Skrevet 11. april 2010 #22 Skrevet 11. april 2010 (endret) Som kjæreste ville jeg ikke sett godt på om kjæresten skulle overnatte hos sin eks en natt, selv om ungen har bursdag neste dag. Ungen bør stå i fokus på sin egen bursdag. Det er jo uproblematisk å komme på besøk på morgenen og vekke ungen, om det sto så om. Når ungen bor til far når den har bursdag, gjør at det er far som arrangerer. Om mor ønsker å bidra, er det jo fint, men jeg syns du kan innstille deg på at det er du som fikser bursdagen, og så er det en bonus (for barnet) om mor kommer, og om hun bidrar. Jeg kan ikke tenke meg til at mora mener at hun ikke vil komme i bursdagen, bare for at hun ikke får overnatte. Det anser jeg som barnslig og kun et pressmiddel, som går aller mest ut over henne selv. Ikke la henne manipulere på denne måten, selvfølgelig vil hun være der på bursdagen. Jeg syns du bør planlegge og ordne et supert selskap til barnet ditt, så får mor selv bestemme hva hun vil gjøre. Men ikke la deg presse. Hun gikk, er sammen med en annen, da har hun ingen ting å gjøre i ditt hus på natterstid. --- Jeg er vokst opp hos ene foreldreren, og besøkt min andre forelder noen ganger i året, og sånn er det bare. Når jeg er til pappa har jeg det på en måte, til mamma på en annen måte. Det jeg aldri har vært i tvil om, uansett hvem jeg har vært til når jeg har hatt bursdag, er at det var en spesiell dag, min dag, og hatt det veldig bra uansett hvor jeg har vært. Noen ganger har jeg til og med fått feira bursdagen begge steder, ekstra stas! --- Håper dere finner ut en løsning som gagner barnet! Og om mor vil være vrang, så får hun være det, du har nok å tenke på med å ordne en kul fest! Og så får du jo kanskje litt hevn også, når det er hun som lager drama, og du ikke kjøper det. Lykke til! (Edit: En skrivefeil og litt tillegg). Endret 11. april 2010 av Estrella 84
Gjest gjest Skrevet 11. april 2010 #23 Skrevet 11. april 2010 Jeg kan ikke fatte å begripe hvorfor hun skal ligge over. Da får hun heller komme tidlig på morgenen om det er så viktig. Dessuten , dere er " skilte" - barnet kan likegreit venne seg til det så tidlig som mulig. Jeg er dame selv, og kunne ikke sett for meg å gjøre ting slik.Det virker som hun skal " kontrollere"....
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå