Gå til innhold

Sex... hvor ofte?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei jenter! :)

Jeg bare lurer på hvor ofte dere har sex med deres partner!

Man leser jo statestikker og sånt, men synes det er bedre å høre direkte fra andre!

Jeg er 23 år og har vært sammen med kjæresten min i litt over fem år nå og synes at vi har alt for lite sex!!! :tristbla:

Jeg spørr venninder, men de har en tendens til å skryte på seg litt og ikke svare helt erlig...

Så... HVOR OFTE HAR DERE SEX?

Legg gjerne til lengde på forhold og alder! :)

Takk!

:)

Hilsen underernert! :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi er 28-29år, og har vært sammen i ett år. Har lenge vært sammen bare i helgene, og da er det jo sex så mye vi kan/orker. Men når vi bor sammen over tid går det litt opp og ned. I perioder hver dag, andre ganger en gang i uka. I snitt annenhver dag kanskje?

I periodene der det kan gå en uke uten sex skyldes dette at det er ett eller annet som stresser en av oss eller begge. Kan være litt frustrerende, men det ordner seg alltid. Har opplevd at det som skal til er å ha sex, selv om man tror att man kanskje ikke har lyst. Da kommer vi i riktig gjenge igjen ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

35 år, sex ca 5-6 ganger i uken. Mye i helgene, mindre på ukedagene. Ofte bare litt fingring/BJ.

Oda

Skrevet

Etter 5 år er det dessverre helt normalt at man har mindre sex enn en av partene ønsker. Foreslår at dere tar dere en god prat om dette, for det vil ikke bli bedre av seg selv.

Gjest AnonymBruker
Skrevet

5 dager i uka ca. Vært sammen ca 6 år.

Skrevet

Etter 14 år, så har det blitt en gang i mnd eller noe. Gjør ikke noe, da vi har andre kvaliteter å tenke på. Men i starten var det mye mere. :D

Skrevet (endret)

Det vareierer med humøret, energi, sessong osv.

Nå i det siste tror jeg at jeg har hatt sex 1 gang på fjorten dager.

Føler ikke at jeg går glipp av noe av den grunn. Neste uke kan godt være at jeg har sex ti ganger i løpet av uken.

Jeg tror at som det meste annet så går sexlysten også gjennom svingninger.

Stress og hvis man har mye bekymringer virker som det som trigger dårlig sexlyst.

Endret av Kim
Gjest AnonymBruker
Skrevet

Det varierer stort. Sex er ikke så viktig, hvis man har intime følelser for hverandre ellers i hverdagen. Det blir ofte med 1-2 ganger i uken med sex, også masse kosing utenom som varmer utolig godt. :)

Eneste gangen jeg følte at jeg ikke fikk nok av sex, var da det ble kaldt i forholdet (lite kosing og slikt). Man må ønske å være nær hverandre, ellers blir det ubalanser og stress hele greia. :)

Skrevet

Vært sammen i fem år og har sex sånn ca hver kveld ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Jeg og typen min (23 og 25 år) har vært sammen i 3 år nå. hvor det første året fungerte som et avstandsforhold hvor vi kun møttes annen hver helg. vi har sex igjennomsnitt annen hver dag. de dagen vi ikke har sex er det pga at vi må utrulig tidlig opp dagen etterpå. vi har en tendens til å kun ha sex i sengen før vi legger oss (noe som i grunn er lite spontant og kjedelig)

Gjest Mysticgirl
Skrevet

1-3 ganger om dagen. Har vært sammen i 2 år

Gjest Anomyme Anders
Skrevet

Kona mi liker ikke å ha sex. Har dårlig selvbilde, sliter med psyken og andre ting. Derfor blir det nok ikke mer enn 4-5 ganger i året, maks. Enkelte år kanskje bare 2-3 ganger.

Jeg begynner å bli lei av å "elske meg selv", men jeg overlever jo til en viss grad.

Sukk, hva skal man gjøre.

Skrevet

Vi er 29 og 32 år, har vært sammen i 6 mnd. Har et avstandsforhold, så når vi er sammen har vi sex mange ganger daglig.

Gjest CookieMonster
Skrevet (endret)

Vi har vært sammen i over 2,5 år og har vel sex 4-5 ganger i uka. Fornøyd med det :) Vi er begge 22.

Endret av CookieMonster
Skrevet

40 år, gift snart i 21 år. Noen ganger har vi sex to ganger daglig, andre ganger kan det gå dager mellom. Mange ting spiller inn, som travelhet på jobb eller PMS. Men vi er flinke til å si "jeg elsker deg" til herandre. Likeledes å gi hverandre en klem.

Skrevet

Fikk vite fra min lettere sexfikserte statistikkforeleser tidligere i uken at gjennomsnittlig antall samleier i uken for småbarnsforeldre var:

1950-60-årene: 6 ganger

ca 2004: 2 ganger

Antall ganger folk har sex har altså gått ned, merkelig nok...

Skrevet

Fikk vite fra min lettere sexfikserte statistikkforeleser tidligere i uken at gjennomsnittlig antall samleier i uken for småbarnsforeldre var:

1950-60-årene: 6 ganger

ca 2004: 2 ganger

Antall ganger folk har sex har altså gått ned, merkelig nok...

Egentlig er det ikke så merkelig med tanke på utviklingen av samfunnets karrierejag. Jeg tror dagens mann og kvinne er mer opptatt av jobb og vedlikehold av flere former for relasjoner enn det var på 50- og 60-tallet. Normen da var at mannen jobbet, kom hjem til ferdig middag hos kona, tok en middagshvil, og hva gjør man etter det når man ikke har internett eller 1000 kanaler å zappe gjennom? Jo, man puler.

Hva gjør man i dag? Begge kjønn sliter seg ut på jobb, pleier vennskap, trener, henter unger fra barnehagen, lager middag, spiser, ser tv, henger på hver sin datamaskin.. og har sex 2 ganger i uken.

Interessant, og litt ironisk. Det sies at tv og internett har bidratt til en økt seksualisering, mens det på samme side bidrar til mindre sex?

Gjest Airi Chikako
Skrevet

3 ganger i uka ca? Vi bor jo ikke sammen, og vi har ikke vært sammen så lenge, så vi er fortsatt på det stadiet av vi bruker hver mulighet vi får til å ha sex, men vi treffes ikke så mye, da begge er opptatt med skole. Tenker at det kanskje stabiliserer seg litt når vi flytter sammen, men kan ikke tenke meg at det blir mindre enn et par ganger i uka, minimum.

Gjest loveli
Skrevet (endret)

Egentlig er det ikke så merkelig med tanke på utviklingen av samfunnets karrierejag. Jeg tror dagens mann og kvinne er mer opptatt av jobb og vedlikehold av flere former for relasjoner enn det var på 50- og 60-tallet. Normen da var at mannen jobbet, kom hjem til ferdig middag hos kona, tok en middagshvil, og hva gjør man etter det når man ikke har internett eller 1000 kanaler å zappe gjennom? Jo, man puler.

Hva gjør man i dag? Begge kjønn sliter seg ut på jobb, pleier vennskap, trener, henter unger fra barnehagen, lager middag, spiser, ser tv, henger på hver sin datamaskin.. og har sex 2 ganger i uken.

Interessant, og litt ironisk. Det sies at tv og internett har bidratt til en økt seksualisering, mens det på samme side bidrar til mindre sex?

Veldig enig i det du sier, og jeg tror det samme. Jeg vet at dette kan bli et problem senere i livet, men akkurat nå synes jeg det er veldig bra at jeg og typen ikke liker de samme TV-programmene, for det gjør sitt til at vi puler og koser MASSE! Vi puler 1-4 ganger hver gang vi treffes. Vi bor ikke sammen. Har vært sammen i snart 7 år. Er 24 og 31 år gamle.

Endret av loveli

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...