Gå til innhold

kortison intravenøst

Fremhevede innlegg

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Bare lurer på om noen kunne fortalt meg hva som skjer når man skal få kortison intravenøst?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!

Bare lurer på om noen kunne fortalt meg hva som skjer når man skal få kortison intravenøst?

Du blir veldig våken problemer med å sove, det får du innsovningstabletter for. veldig effektivt mot betennelsetilstander. jeg har fått det mye, litt vann i kroppen men det forsvinner med engang du er ferdig ;)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

innsovningstabeletter`? jeg skal bare være dagpassient de dagene jeg skal ha det. tenkte mer på kanyler og sprøyter jeg... ;) går vel ikke med innsovningstabelet hjem?

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Du kan fint få med deg innsovningtabletter hjem hvis du trenger det. Hva var det du egentlig lurte på?

Skrevet

innsovningstabeletter`? jeg skal bare være dagpassient de dagene jeg skal ha det. tenkte mer på kanyler og sprøyter jeg... ;) går vel ikke med innsovningstabelet hjem?

Du får innlagt en veneflon (nål i hånden), den pakker de inn på sykehuser så du slipper å stikke på nytt dagen etter.

Er det 5 dager du skal få? Du får med deg innsovningstabletter hjem :) Jeg blir helt hyperaktiv, vasker hus og rydder hele døgnet ;)

Kan jeg spørre hva du får det for? Jeg får det for nevrologisk sykdom.

LYKKETIL

Gjest AnonymBruker
Skrevet

Takk for det :) Men får man den i hånden eller i albubøyen, der de vanligvis tar blodprøver? ekstrem sprøyteskrekk.. for for betennelse i sentralnervesystemet, ligger på nevrologisk. så bra at jeg slipper å stikke hver dag, var redd for det!

Skrevet

Takk for det :) Men får man den i hånden eller i albubøyen, der de vanligvis tar blodprøver? ekstrem sprøyteskrekk.. for for betennelse i sentralnervesystemet, ligger på nevrologisk. så bra at jeg slipper å stikke hver dag, var redd for det!

Du får oppå hånden, det finnes en bedøvelses krem du kan få på en time før de stikker som heter emlakrem. Men det er ikke vondt å stikke :)

Masse lykke til! du blir sikkert fort bra når du får solu-medrol :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

håper du tar feil, sånn i handa må jo være utrolig vondt! hadde sånn i armen til drypp og kontrastveske sist uke, håper jeg får det np og. var vondt, men tror i handa er verre..

Skrevet

håper du tar feil, sånn i handa må jo være utrolig vondt! hadde sånn i armen til drypp og kontrastveske sist uke, håper jeg får det np og. var vondt, men tror i handa er verre..

Ok, vi er forskjellige men jeg syntes ikke det er vondt ;)

du får be om krem det hjelper :)

Det går nok bra skal du se!

GODBEDRING KLEM :)

Gjest AnonymBruker
Skrevet

ble i hånden. fy flate så vondt. menmen, fikk ingen innsovningstabeletter til i kveld da, så får satse på at det går greit.

Skrevet

ble i hånden. fy flate så vondt. menmen, fikk ingen innsovningstabeletter til i kveld da, så får satse på at det går greit.

huff :( da håper vi den holder hele kuren og du slipper å få ny nål!

Hvis du ikke får sove i natt må du bare kreve tablett i morgen! Du blir helt tappet for energi etter kuren hvis du ikke får sove, veldig viktig med søvn!

Ha en god natt :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...