Gjest AnonymBruker Skrevet 10. april 2010 #1 Skrevet 10. april 2010 Hei! Bare lurer på om noen kunne fortalt meg hva som skjer når man skal få kortison intravenøst?
Gjest leah Skrevet 10. april 2010 #2 Skrevet 10. april 2010 Hei! Bare lurer på om noen kunne fortalt meg hva som skjer når man skal få kortison intravenøst? Du blir veldig våken problemer med å sove, det får du innsovningstabletter for. veldig effektivt mot betennelsetilstander. jeg har fått det mye, litt vann i kroppen men det forsvinner med engang du er ferdig
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. april 2010 #3 Skrevet 10. april 2010 innsovningstabeletter`? jeg skal bare være dagpassient de dagene jeg skal ha det. tenkte mer på kanyler og sprøyter jeg... går vel ikke med innsovningstabelet hjem?
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. april 2010 #4 Skrevet 10. april 2010 Du kan fint få med deg innsovningtabletter hjem hvis du trenger det. Hva var det du egentlig lurte på?
Gjest leah Skrevet 10. april 2010 #5 Skrevet 10. april 2010 innsovningstabeletter`? jeg skal bare være dagpassient de dagene jeg skal ha det. tenkte mer på kanyler og sprøyter jeg... går vel ikke med innsovningstabelet hjem? Du får innlagt en veneflon (nål i hånden), den pakker de inn på sykehuser så du slipper å stikke på nytt dagen etter. Er det 5 dager du skal få? Du får med deg innsovningstabletter hjem Jeg blir helt hyperaktiv, vasker hus og rydder hele døgnet Kan jeg spørre hva du får det for? Jeg får det for nevrologisk sykdom. LYKKETIL
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. april 2010 #6 Skrevet 10. april 2010 Takk for det Men får man den i hånden eller i albubøyen, der de vanligvis tar blodprøver? ekstrem sprøyteskrekk.. for for betennelse i sentralnervesystemet, ligger på nevrologisk. så bra at jeg slipper å stikke hver dag, var redd for det!
Gjest leah Skrevet 10. april 2010 #7 Skrevet 10. april 2010 Takk for det Men får man den i hånden eller i albubøyen, der de vanligvis tar blodprøver? ekstrem sprøyteskrekk.. for for betennelse i sentralnervesystemet, ligger på nevrologisk. så bra at jeg slipper å stikke hver dag, var redd for det! Du får oppå hånden, det finnes en bedøvelses krem du kan få på en time før de stikker som heter emlakrem. Men det er ikke vondt å stikke Masse lykke til! du blir sikkert fort bra når du får solu-medrol
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. april 2010 #8 Skrevet 10. april 2010 håper du tar feil, sånn i handa må jo være utrolig vondt! hadde sånn i armen til drypp og kontrastveske sist uke, håper jeg får det np og. var vondt, men tror i handa er verre..
Gjest leah Skrevet 10. april 2010 #9 Skrevet 10. april 2010 håper du tar feil, sånn i handa må jo være utrolig vondt! hadde sånn i armen til drypp og kontrastveske sist uke, håper jeg får det np og. var vondt, men tror i handa er verre.. Ok, vi er forskjellige men jeg syntes ikke det er vondt du får be om krem det hjelper Det går nok bra skal du se! GODBEDRING KLEM
Gjest AnonymBruker Skrevet 10. april 2010 #10 Skrevet 10. april 2010 ble i hånden. fy flate så vondt. menmen, fikk ingen innsovningstabeletter til i kveld da, så får satse på at det går greit.
Gjest leah Skrevet 10. april 2010 #11 Skrevet 10. april 2010 ble i hånden. fy flate så vondt. menmen, fikk ingen innsovningstabeletter til i kveld da, så får satse på at det går greit. huff da håper vi den holder hele kuren og du slipper å få ny nål! Hvis du ikke får sove i natt må du bare kreve tablett i morgen! Du blir helt tappet for energi etter kuren hvis du ikke får sove, veldig viktig med søvn! Ha en god natt
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå