Gjest Undrende Skrevet 9. april 2010 #1 Skrevet 9. april 2010 Jeg er 27 år og har hatt menstruasjon siden jeg var 12 år. Det har alltid gått mellom 28-35 dager mellom hver menstruasjon. Nå idag fikk jeg plutselig menstruasjon uten at det har gått mere enn 24 dager. Det har aldri vært så kort tid mellom menstruasjonene mine før. Er det grunn til bekymring? Kan det være en mellomblødning og ingen menstruasjon?(men jeg har menssmerter som vanlig) Bør lege oppsøkes eller kan det ha en naturlig forklaring?
The Kitten Skrevet 9. april 2010 #2 Skrevet 9. april 2010 Sannsynligvis har det en naturlig forklaring, jeg ville ikke oppsoekt lege hvis jeg ellers foelte meg frisk.
Gjest J22 Skrevet 9. april 2010 #3 Skrevet 9. april 2010 Det problemet har jeg også! Er 22, og har har hatt menstrasjon siden jeg var 12.. Har alltid hatt regelmessig, men nå de tre siste månedene har det gått 14 dager mellom hver gang. skjønner INGENTING!
Gjest AnonymBruker Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Hvis det vedvarer så ville jeg ha gått til lege, men for en eller to ganger så ville jeg ha sett det ann.
Gjest Suss Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Har hatt akkurat samme problem de to siste syklusene. Bare gått 24 dager. Alltid hatt regelmessig mens slik som deg. Har du andre plager også?
Cata Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 Vent og se og gå til lege hvis det skjer mer enn et par ganger. Jeg har alltid hatt regelmessig mens, men i fjor vår begynte den å oppføre seg rart og forskjøv seg innimellom en uke den ene eller andre veien. Skulle heldigvis til undersøkelse uansett for celleprøve så jeg fikk en sjekk og det viste seg at jeg hadde flere store (men heldigvis ufarlige) cyster på egglederne. Fikk dem fjernet pga. størrelsen (cystene altså) og dermed så var mensen tilbake på rett syklus igjen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå