Gå til innhold

Orgasme uten utløsning for mann

Fremhevede innlegg

Gjest En undrer
Skrevet

Igår hadde jeg og typen en litt spesiell erfaring.

Vi hadde sex og han var frykterlig kåt. Han trakk seg ut like før det gikk for han og fortsatte å kose med meg. Etter en stund begynte vi å pule igjen og han merket etterhvert at han ble litt mer og mer slapp og han ble litt paff egentlig. Det virket på kroppen som om at det hadde gått for han, sa han. Men det var ikke noe tegn til sæd verken i eller på meg, han eller sengen. Men han var liksom hardere enn normalt etter samleie med utløsning og orgasme, men det kan hende at det egentlig bare var innbildning.

Så vi lurte rett og slett på om han hadde hatt orgasme uten å få noe utløsning, om flere har opplevd dette liksom?

Han sa det kjentes litt ut som en orgasme(med prikking and such) men ikke like sterkt som med utløsning.

Jeg vet at det er mulig å trene seg opp til å få flere orgasmer for menn uten utløsning ved, hjelp av diverse teknikker. Men det er ikke noe typen min har bedrevet med, ei heller opplevd i sin "karriere".

Det hele var bare litt pussig, egentlig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er en stor misforståelse at gutter alltid må få utløsning ved orgamse. Man trenger ikke å trene på det, det kan skje helt uten videre. Er ikke godt å si hva som gjør det egentlig, det er ihvertfall ikke unormalt eller farlig :)

Skrevet

Opplevde noe lignende sist helg! Trodde ikke det var mulig for meg som mann å få orgasme uten utløsning, men det fikk jeg altså. Nå skal det sies at vi holdt på et par timer, med 3 "akter", men det var under den første "akten" som dette skjedde. På en eller annen måte fikk jeg orgasme uten utløsning. Forskjellen var at, selv om den var like intens som v/utløsning, så varte den noe kortere ( 3-4 sek. ca? ). Litt mer "stikkende" også. Fikk vanlig utløsning de siste 2 gangene.

Så ja, det er visst fullt ut mulig. Man lærer så lenge man lever :)

Gjest En undrer
Skrevet

Tusen takk for svar!

Aha. Så bra da :)

Var det jeg tenkte og prøvde å berolige han med.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...