Gjest Constanze Skrevet 28. april 2010 #21 Del Skrevet 28. april 2010 Har du sett på Opel Astra? En super bil - rett og slett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 28. april 2010 Forfatter #22 Del Skrevet 28. april 2010 Ja, den har jeg sett, og det vil jeg ikke ha. Vet ikke hvorfor, men har hatt andre Opeler (større), og for meg er og blir det gubbebil. Sciroccoen er mer enn 100 000 dyrere enn Peugeot. Jeg kan ikke se at jeg skal ønske meg den så mye. Har sett den på veien flere ganger i dag, og den er ikke helt blink. Heller mot 308, men skal ta en titt på Civic også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Badabing Skrevet 28. april 2010 #23 Del Skrevet 28. april 2010 Har prøvekjørt Honda 2 ganger. Lot meg irritere av det digitale speedometeret, og bilen generellt ga meg ingenting verken når det gjaldt komfort eller "gla'følelse". Men det er nå meg Kan vel til dels være enig i at det ikke er en veldig komfortbil hvis jeg sammenligner med Audien jeg kjører nå (men så er det jo en god del år siden jeg kjørte Civic). Men at den ikke gir gla'følelse er jeg ikke med på! Synes det er en av de morsomste bilene jeg har kjørt. Lettkjørt, kjapp i vendingen og rask i avtrekkeren. Digitalt speedometer var det ikke dengang, men jeg vet at jeg har sittet på en del med noen som har det (klarer ikke å komme på hvem eller hva slags bil), og mener det absolutt er en tilvenningssak. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 28. april 2010 #24 Del Skrevet 28. april 2010 Kan vel til dels være enig i at det ikke er en veldig komfortbil hvis jeg sammenligner med Audien jeg kjører nå (men så er det jo en god del år siden jeg kjørte Civic). Men at den ikke gir gla'følelse er jeg ikke med på! Synes det er en av de morsomste bilene jeg har kjørt. Lettkjørt, kjapp i vendingen og rask i avtrekkeren. Digitalt speedometer var det ikke dengang, men jeg vet at jeg har sittet på en del med noen som har det (klarer ikke å komme på hvem eller hva slags bil), og mener det absolutt er en tilvenningssak. Syns du virkelig den var morsom å kjøre? Jeg prøvde en nyere Civic, den har et stort digitalt display som for meg ble distraherende og irriterende. Har prøvekjørt Mini Cooper (her snakker vi morsom bil) som også har digitalt display, men det er har en annen plassering og i mindre utgave slik at den ikke blir "i veien". Men likedan fullt synlig så klart. I tillegg syns jeg det er for mye bling-bling i civic'en, men det er sikkert en smakssak det også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Constanze Skrevet 28. april 2010 #25 Del Skrevet 28. april 2010 Ja, den har jeg sett, og det vil jeg ikke ha. Vet ikke hvorfor, men har hatt andre Opeler (større), og for meg er og blir det gubbebil. Sciroccoen er mer enn 100 000 dyrere enn Peugeot. Jeg kan ikke se at jeg skal ønske meg den så mye. Har sett den på veien flere ganger i dag, og den er ikke helt blink. Heller mot 308, men skal ta en titt på Civic også. Jeg synes at nye Opel Astra er utrolig stilig og har hatt en langt større utvikling enn flere andre biler, f.eks Golf ... og den er langt fra gubbete - synes nå jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aluminium Skrevet 29. april 2010 #26 Del Skrevet 29. april 2010 Syns du virkelig den var morsom å kjøre? Jeg prøvde en nyere Civic, den har et stort digitalt display som for meg ble distraherende og irriterende. Har prøvekjørt Mini Cooper (her snakker vi morsom bil) som også har digitalt display, men det er har en annen plassering og i mindre utgave slik at den ikke blir "i veien". Men likedan fullt synlig så klart. I tillegg syns jeg det er for mye bling-bling i civic'en, men det er sikkert en smakssak det også Jeg vet ikke hvordan den helt nye Civicen er, men de tidligere Civicene er jo kjent for å ha fantastiske kjøreegenskaper, sammen med Focus. Jeg har selv kjørt en litt eldre Civic, og den var utrolig god den, lå som klistret til veien. Det eneste som var kjedelig med den var motoren, som var alt for dau, men det er en annen sak... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pjukset Skrevet 29. april 2010 #27 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg vet ikke hvordan den helt nye Civicen er, men de tidligere Civicene er jo kjent for å ha fantastiske kjøreegenskaper, sammen med Focus. Jeg har selv kjørt en litt eldre Civic, og den var utrolig god den, lå som klistret til veien. Det eneste som var kjedelig med den var motoren, som var alt for dau, men det er en annen sak... Jeg har en gammel civic, den er helt topp. Jeg likte ikke den nye civic'en, men min erfaring er jo ikke regelen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 29. april 2010 Forfatter #28 Del Skrevet 29. april 2010 Jeg synes at nye Opel Astra er utrolig stilig og har hatt en langt større utvikling enn flere andre biler, f.eks Golf ... og den er langt fra gubbete - synes nå jeg. Det er mulig den har hatt større utvikling, men jeg syns fremdeles den er gubbete. No offence - jeg mener ikke det er en dårlig bil, bare kjedelig. Jeg mener jo golfen min er kjedelig også jeg da, selv om jeg har sett noen halvkule biler på veien. Dette er jo et spørsmål om smak egentlig, vanskelig å bli enig om det. Men jeg er takknemlig for alle innspill. Skal se på Honda og Citroen før jeg bestemmer meg. Om ikke Honda er mye dyrere da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Constanze Skrevet 30. april 2010 #29 Del Skrevet 30. april 2010 (endret) Det er mulig den har hatt større utvikling, men jeg syns fremdeles den er gubbete. No offence - jeg mener ikke det er en dårlig bil, bare kjedelig. Jeg mener jo golfen min er kjedelig også jeg da, selv om jeg har sett noen halvkule biler på veien. Dette er jo et spørsmål om smak egentlig, vanskelig å bli enig om det. Men jeg er takknemlig for alle innspill. Skal se på Honda og Citroen før jeg bestemmer meg. Om ikke Honda er mye dyrere da? Det er sant - smak og behag kan ikke diskuteres Fordi om jeg elsker en bil så gjør selvsagt ikke alle det Før jeg kjøpte min nye Astra hadde jeg bestemt meg for enten BMW1-serien, Mercedes B-serien eller Astra. Prisen var da avgjørende for valget mitt. Synes BMW og Mercedes ligg altfor høyt i pris. Et annet forslag fra meg er Volvo C30. Endret 30. april 2010 av Constanze Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 30. april 2010 Forfatter #30 Del Skrevet 30. april 2010 Syns også BMW og Mercedes er for høyt priset. Har sett på Mercedes B, men syns det ligner på Golf utseendemessig. Skjønner ikke greia. BMW tror jeg bare ikke jeg skal ha... Volvo C30 er sett på, sjekket ut, og forkastet. Men var absolutt en av de jeg vurderte basert på looks ;-) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aluminium Skrevet 30. april 2010 #31 Del Skrevet 30. april 2010 Mercedes B i en litt påkostet utgave synes jeg er pen, men den er ikke så spesielt tøff eller fancy. Det som skal sies om Mercedes B er at den er utrolig god både på komfort og kjøreegenskaper. Den føles mye mer påkostet og "skikkelig" enn mange andre, og det vises dessverre også i prisen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sissan Skrevet 30. april 2010 Forfatter #32 Del Skrevet 30. april 2010 Kjenner fordelene til Mercedes, men har aldri prøvd. Jeg er rett og slett ikke villig til å betale flere hundre tusen for løftet i komfort så lenge jeg ikke har det ukomfortabelt i andre biler. Kanskje når jeg en gang blir rik, men ikke med dagens økonomi. Jeg syns det må være en flott bil for de som tjener en halv mill mer enn meg i året Skulle gjerne hatt en litt større mercedes, de er tøffe. Og enda dyrere. Men B-klassen syns jeg altså ser ut som en golf. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
aluminium Skrevet 30. april 2010 #33 Del Skrevet 30. april 2010 Jeg har selv hatt en slik B som lånebil et par uker, og den er virkelig god, men den er ikke verdt prisforskjellen... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå