Thinkerbelle Skrevet 8. april 2010 #1 Skrevet 8. april 2010 Hei hei! Vi gifter oss 11.juni, er dette tidlig sommer, eller sen vår? Noen mener sommeren ikke begynner før senere, men jeg tenker juni er sommer.. Bare en liten morsomhet:) Når er deres bryllup?
pita Skrevet 8. april 2010 #2 Skrevet 8. april 2010 Heihei. Juni er absolutt sommer, i hvert fall hvis været blir som juni i fjor! Vårt bryllup skal være 22.januar neste år. Håper på knallvinter, men ikke like kaldt som i år... Gleder meg uansett til vinterbryllup! :rødme:
Gjest Pippelipp Skrevet 8. april 2010 #3 Skrevet 8. april 2010 Etter min mening er 11. juni sommer, men tidlig sommer. Vi gifter oss 22. mai, det synes jeg er vår og 17. juli (kirkebryllup) og det synes jeg er høysommer.
C-Brud* Skrevet 9. april 2010 #4 Skrevet 9. april 2010 Vi skal gifte oss 8 januar neste år, så her blir det vinterbryllup!=)
Anglofil Skrevet 9. april 2010 #5 Skrevet 9. april 2010 Vi gifter oss 6.august 2011, på sensommeren. Mvh Yvonne
cami Skrevet 9. april 2010 #6 Skrevet 9. april 2010 Vi gifter oss 2 juli 2011, så sommer Jeg syns og at juni defineres som sommer:)
lilleGrethe Skrevet 10. april 2010 #7 Skrevet 10. april 2010 Enig i at juni er sommer! 31. juli her, så det er jo absolutt sommer
Thinkerbelle Skrevet 10. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 10. april 2010 jeg tenkte egentlig litt på vinterbryllup først, syns det høres så romantisk ut, men mannen var ikke enig, da han alltid hadde sett for seg sommerbryllup... =)
pita Skrevet 10. april 2010 #9 Skrevet 10. april 2010 Romantisk blir det uansett hvilken årstid det er! =) Vi valgte en tid som betyr noe for oss, i januar er det 10 år siden vi møttes. Da vi skulle bestemme oss for dato, så var det dette som fikk oss til å smile! =) Jeg har alltid sett for meg sommerbryllup selv, syntes at vinterbryllup ville bli kaldt og mer styr liksom. Jeg har endret mening nå..
Sofia Skrevet 11. april 2010 #10 Skrevet 11. april 2010 Vi gifter oss nå på lørdag altså 17. april. Vi bor i Tromsø så her er det hverken vinter eller vår.... det er temmelig trist og grått ute. Slapse snø overalt og det er meldt 2 plussgrader og regn. Men vi visste jo hva vi gikk til med valg av dato. Vi møttes i april ifjor og hadde lyst å gifte oss i april. Så da får været heller bare være elendig. Skal da ikke være ute uansett.. (trøste seg selv..)
hegejenta30 Skrevet 15. april 2010 #11 Skrevet 15. april 2010 Vi gifter oss 2 juli 2011, så sommer Jeg syns og at juni defineres som sommer:) Vi gifter oss også den 2.juli 2010! Satser på fint og varmt sommervær båden den dagen og dagen etter da vi har grillfest med alt av familie og venner dagen etter vielsen!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå